XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Chycu
User
Posty: 78
Rejestracja: 28 lut 2012, o 19:57
Imię: Mateusz
lokalizacja: Zakopane

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: Chycu »

Miś pisze:Trzeba było blok kupić śmietnik, szkoda ładnego marnować.
Żeby zrobić to dobrze to trzeba ogarniętego gościa.
Odnośnie zaworów to trzeba powiększyć kieszenie na zawory, tak?
A odnośnie sworzni czym się różnią względem np. m52?
Awatar użytkownika
radko1337
User
Posty: 20
Rejestracja: 5 cze 2017, o 10:47
Imię: Radek
lokalizacja: Sandomierz

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: radko1337 »

INSANE pisze:Mega robota, jak budujesz silnik sam od podstaw to przynajmniej wiesz co masz :clap: też chciałbym w przyszłości zbudować właśnie stroker na m50b28, mógłbyś opisać jak podłączyłeś swirl pot bo też mnie to czeka? Pozdro!
Dzięki :ok:

Co do swirpota to zależy jaki kupisz, ale u mnie jest od góry zaczynając / przelew do baku / zasilenie swirpota ori pompą E46 / powrót z listwy paliwowej/ i na samym dole zasilanie x2 pomp 044 :piwo:
Awatar użytkownika
radko1337
User
Posty: 20
Rejestracja: 5 cze 2017, o 10:47
Imię: Radek
lokalizacja: Sandomierz

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: radko1337 »

Chycu pisze:
Miś pisze:Trzeba było blok kupić śmietnik, szkoda ładnego marnować.
Żeby zrobić to dobrze to trzeba ogarniętego gościa.
Odnośnie zaworów to trzeba powiększyć kieszenie na zawory, tak?
A odnośnie sworzni czym się różnią względem np. m52?
Z m50 nie trafiają w kieszonki n54 i trzeba je podfrezować, a co do sworzni to m50 i m52 ma taką samą średnicę jak n54 jedynie trzeba rozfrezować szerokość tłoka pod korby.
sylweks44
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 21 sie 2018, o 11:10
Imię: Sylwek
lokalizacja: Pińczów

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: sylweks44 »

radko1337 pisze:
Chycu pisze:
Miś pisze:Trzeba było blok kupić śmietnik, szkoda ładnego marnować.
Żeby zrobić to dobrze to trzeba ogarniętego gościa.
Odnośnie zaworów to trzeba powiększyć kieszenie na zawory, tak?
A odnośnie sworzni czym się różnią względem np. m52?
Z m50 nie trafiają w kieszonki n54 i trzeba je podfrezować, a co do sworzni to m50 i m52 ma taką samą średnicę jak n54 jedynie trzeba rozfrezować szerokość tłoka pod korby.
a wysokość tłoka jest ta sama ?
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: Kusy6 »

Też mam e46 a w przyszłości planuje m50, stąd moja pytań:
1. Jak ogarnąłeś el przepustnice (z m54?) na det3?
2. Jak poradziłeś sobie z licznikiem i resztą na zegarach? Podobno jest z tym problem przy M50 w e46 bez ECU
Awatar użytkownika
whatdefak
User
Posty: 181
Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
Imię: Damian
lokalizacja: podkarpacie

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: whatdefak »

Kusy6 pisze:Też mam e46 a w przyszłości planuje m50, stąd moja pytań:
1. Jak ogarnąłeś el przepustnice (z m54?) na det3?
2. Jak poradziłeś sobie z licznikiem i resztą na zegarach? Podobno jest z tym problem przy M50 w e46 bez ECU
odpowiem za autora

1. to projekt na emu - stąd elektroniczna przepustnica bo jest moduł DBW :wink2:
2. licznik i reszta idzie po canie tutaj też idzie moduł CAN bus i wszystko hula :ok:
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: KonradGT »

Przecież autor pisał że to stoi na det3, a na zdjęciu widać zwykła przepustnice M50.
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: Kusy6 »

KonradGT pisze:Przecież autor pisał że to stoi na det3, a na zdjęciu widać zwykła przepustnice M50.
Ok racja więc temat przepustnicy rozwiązany, a co z zegarami na decie?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: KonradGT »

Nie działają w pełni, temperatura silnika z tego co pamiętam nie działa, ale jest patent na to opisany nawet na tym forum.
Awatar użytkownika
radko1337
User
Posty: 20
Rejestracja: 5 cze 2017, o 10:47
Imię: Radek
lokalizacja: Sandomierz

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: radko1337 »

Na decie zegary z bmw e46 nie działają bo nie ma Canu, dlatego zastosowałem na czas deta trzy gałgany boost,temp w, oli press.
Jednak ktoś kiedyś opisywał, jak zrobił na dwóch sterownikach i to ponoć działało.
Jest możliwość podłączenia tableta, jednak musi być on z windowsem, i masz widok jak na kompie np podczas strojenia :) taki protip
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: Miś »

Opcja na dwóch ecu działa bez problemu.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: Kusy6 »

O jakich sterownikach mowa?
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: makii »

Ori, który był w budzie, drugi z m50 +det
deejeys
Forumowicz
Posty: 491
Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: deejeys »

Czyli łącznie 3 kompy, jeden do czujników na zegary, drugi do obsługi silnika trzeci do oszukiwania silnika. Do tego patenty na montaż czujnika obrotów wału (da się oczywiście, ale wiadomo - kombinacje) , CLT to dość proste akurat. Ale sam w sobie pomysł generalnie uciążliwy. Miałem tak na początku zrobić, ale odradzali mi to bardzo, finalnie wpadło EMU i cóż... Wszystko zależy, co kto potrzebuje. Seryjny komp ma dużo zalet (akurat w przypadku M50 niewiele, ale można pewnie pogadać z Miśiem, żeby użyć czegoś innego typu MS4x i tyle) EMU znów ma łatwość programowalności i dużo fajnych niedziałających funkcji xD Ale można dużo radykalniej podejść do samego strojenia i robi to wiele osób w kraju ( z różnymi skutkami, niestety mało kto się przykłada do tego, żeby auto przypominało cywilne... )
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 424
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Post autor: PiotrTF »

deejeys pisze:z różnymi skutkami, niestety mało kto się przykłada do tego, żeby auto przypominało cywilne... )
Bo mało kto chce tyle zapłacić :heh:
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
ODPOWIEDZ