XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez Chycu » 7 maja 2019, o 19:26

Miś napisał(a):Trzeba było blok kupić śmietnik, szkoda ładnego marnować.
Żeby zrobić to dobrze to trzeba ogarniętego gościa.

Odnośnie zaworów to trzeba powiększyć kieszenie na zawory, tak?
A odnośnie sworzni czym się różnią względem np. m52?
Chycu
User
 
Posty: 72
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 18:57
Imię: Mateusz
lokalizacja: Zakopane

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez radko1337 » 7 maja 2019, o 21:20

INSANE napisał(a):Mega robota, jak budujesz silnik sam od podstaw to przynajmniej wiesz co masz :clap: też chciałbym w przyszłości zbudować właśnie stroker na m50b28, mógłbyś opisać jak podłączyłeś swirl pot bo też mnie to czeka? Pozdro!


Dzięki :ok:

Co do swirpota to zależy jaki kupisz, ale u mnie jest od góry zaczynając / przelew do baku / zasilenie swirpota ori pompą E46 / powrót z listwy paliwowej/ i na samym dole zasilanie x2 pomp 044 :piwo:
Avatar użytkownika
radko1337
User
 
Posty: 16
Dołączył(a): 5 cze 2017, o 08:47
Imię: Radek
lokalizacja: Sandomierz

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez radko1337 » 7 maja 2019, o 21:24

Chycu napisał(a):
Miś napisał(a):Trzeba było blok kupić śmietnik, szkoda ładnego marnować.
Żeby zrobić to dobrze to trzeba ogarniętego gościa.

Odnośnie zaworów to trzeba powiększyć kieszenie na zawory, tak?
A odnośnie sworzni czym się różnią względem np. m52?


Z m50 nie trafiają w kieszonki n54 i trzeba je podfrezować, a co do sworzni to m50 i m52 ma taką samą średnicę jak n54 jedynie trzeba rozfrezować szerokość tłoka pod korby.
Avatar użytkownika
radko1337
User
 
Posty: 16
Dołączył(a): 5 cze 2017, o 08:47
Imię: Radek
lokalizacja: Sandomierz

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez sylweks44 » 16 maja 2019, o 10:57

radko1337 napisał(a):
Chycu napisał(a):
Miś napisał(a):Trzeba było blok kupić śmietnik, szkoda ładnego marnować.
Żeby zrobić to dobrze to trzeba ogarniętego gościa.

Odnośnie zaworów to trzeba powiększyć kieszenie na zawory, tak?
A odnośnie sworzni czym się różnią względem np. m52?


Z m50 nie trafiają w kieszonki n54 i trzeba je podfrezować, a co do sworzni to m50 i m52 ma taką samą średnicę jak n54 jedynie trzeba rozfrezować szerokość tłoka pod korby.
a wysokość tłoka jest ta sama ?
sylweks44
Nowy na forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 sie 2018, o 09:10
Imię: Sylwek
lokalizacja: Pińczów

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez Kusy6 » 24 paź 2019, o 08:41

Też mam e46 a w przyszłości planuje m50, stąd moja pytań:
1. Jak ogarnąłeś el przepustnice (z m54?) na det3?
2. Jak poradziłeś sobie z licznikiem i resztą na zegarach? Podobno jest z tym problem przy M50 w e46 bez ECU
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez whatdefak » 24 paź 2019, o 20:45

Kusy6 napisał(a):Też mam e46 a w przyszłości planuje m50, stąd moja pytań:
1. Jak ogarnąłeś el przepustnice (z m54?) na det3?
2. Jak poradziłeś sobie z licznikiem i resztą na zegarach? Podobno jest z tym problem przy M50 w e46 bez ECU

odpowiem za autora

1. to projekt na emu - stąd elektroniczna przepustnica bo jest moduł DBW :wink2:
2. licznik i reszta idzie po canie tutaj też idzie moduł CAN bus i wszystko hula :ok:
Avatar użytkownika
whatdefak
User
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 gru 2015, o 03:01
Imię: Damian
lokalizacja: podkarpacie

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez KonradGT » 25 paź 2019, o 05:57

Przecież autor pisał że to stoi na det3, a na zdjęciu widać zwykła przepustnice M50.
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 551
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez Kusy6 » 25 paź 2019, o 07:15

KonradGT napisał(a):Przecież autor pisał że to stoi na det3, a na zdjęciu widać zwykła przepustnice M50.

Ok racja więc temat przepustnicy rozwiązany, a co z zegarami na decie?
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez KonradGT » 25 paź 2019, o 09:01

Nie działają w pełni, temperatura silnika z tego co pamiętam nie działa, ale jest patent na to opisany nawet na tym forum.
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 551
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez radko1337 » 25 paź 2019, o 09:03

Na decie zegary z bmw e46 nie działają bo nie ma Canu, dlatego zastosowałem na czas deta trzy gałgany boost,temp w, oli press.
Jednak ktoś kiedyś opisywał, jak zrobił na dwóch sterownikach i to ponoć działało.
Jest możliwość podłączenia tableta, jednak musi być on z windowsem, i masz widok jak na kompie np podczas strojenia :) taki protip
Avatar użytkownika
radko1337
User
 
Posty: 16
Dołączył(a): 5 cze 2017, o 08:47
Imię: Radek
lokalizacja: Sandomierz

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez Miś » 25 paź 2019, o 09:37

Opcja na dwóch ecu działa bez problemu.
E36 329i 9xxHP 10xxNM @1,xbar by 109-Performance
Avatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
 
Posty: 1493
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 08:49
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez Kusy6 » 25 paź 2019, o 14:30

O jakich sterownikach mowa?
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 382
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez makii » 25 paź 2019, o 14:35

Ori, który był w budzie, drugi z m50 +det
makii
Forumowicz
 
Posty: 212
Dołączył(a): 28 mar 2015, o 20:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez deejeys » 25 paź 2019, o 15:43

Czyli łącznie 3 kompy, jeden do czujników na zegary, drugi do obsługi silnika trzeci do oszukiwania silnika. Do tego patenty na montaż czujnika obrotów wału (da się oczywiście, ale wiadomo - kombinacje) , CLT to dość proste akurat. Ale sam w sobie pomysł generalnie uciążliwy. Miałem tak na początku zrobić, ale odradzali mi to bardzo, finalnie wpadło EMU i cóż... Wszystko zależy, co kto potrzebuje. Seryjny komp ma dużo zalet (akurat w przypadku M50 niewiele, ale można pewnie pogadać z Miśiem, żeby użyć czegoś innego typu MS4x i tyle) EMU znów ma łatwość programowalności i dużo fajnych niedziałających funkcji xD Ale można dużo radykalniej podejść do samego strojenia i robi to wiele osób w kraju ( z różnymi skutkami, niestety mało kto się przykłada do tego, żeby auto przypominało cywilne... )
Avatar użytkownika
deejeys
Forumowicz
 
Posty: 452
Dołączył(a): 26 kwi 2014, o 15:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: XX BMW e46 m50b28 turbo gtx35 n54 EMU Street/Drift

Postprzez PiotrTF » 25 paź 2019, o 18:48

deejeys napisał(a):z różnymi skutkami, niestety mało kto się przykłada do tego, żeby auto przypominało cywilne... )


Bo mało kto chce tyle zapłacić :heh:
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Avatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
 
Posty: 383
Dołączył(a): 19 mar 2012, o 10:29
Lokalizacja: Turbo Familia
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości