E46 330it LPG M52tuB30 545KM wykres str 7
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E46 328it LPG M52tuB28
Coś się dzieje, jakieś wskazówki przed pierwszym odpałem? Plan mam taki żeby odpiąć pompę paliwa, i kręcić rozrusznikiem co najmniej pół minuty, oraz żeby olej poleciał przez węża spływu oleju z turbo
darmowe zdjęcia na allegro
darmowe zdjęcia na allegro
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E46 328it LPG M52tuB28
Jeżeli robiłeś cały remont i silnik jest suchy to pół minuty może być za mało. Zrób jak piszesz, kontrolka ciśnienia oleju musi zgasnąć przed odpaleniem.
Na marginesie, napisz później jak z twoim wydechem - czy nie jest za głośny.
Na marginesie, napisz później jak z twoim wydechem - czy nie jest za głośny.
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E46 328it LPG M52tuB28
Z kontrolą to może być problem bo ona zawsze gasla pół minuty po odpaleniu czujnik standardowo chyba nie najlepszygadziuWLKP pisze:Jeżeli robiłeś cały remont i silnik jest suchy to pół minuty może być za mało. Zrób jak piszesz, kontrolka ciśnienia oleju musi zgasnąć przed odpaleniem.
Na marginesie, napisz później jak z twoim wydechem - czy nie jest za głośny.
-
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 10:15
- Imię: Jakub
- lokalizacja: Rzeszów/Bielsko
Re: E46 328it LPG M52tuB28
Jak będziesz odpalał, to po prostu odepnij kostke od serownika gazowego. Wtedy nie pójdzie Ci sygnał na wtryski benzynowe ani gazowe.
Podczas kręcenia dmuchnij lekko w odmę. Naciskając na lustro oleju w misce będzie mu łatwiej dojść do pompy.
U mnie w M42 prawie rozebrałem dobry silnik, bo kontrolka nie chciała zgasnąć, śmiało kręć i dmuchaj w odmę (może byc ustami, żeby kompresorem nie wypchnąć uszczelniaczy na wale)
Podczas kręcenia dmuchnij lekko w odmę. Naciskając na lustro oleju w misce będzie mu łatwiej dojść do pompy.
U mnie w M42 prawie rozebrałem dobry silnik, bo kontrolka nie chciała zgasnąć, śmiało kręć i dmuchaj w odmę (może byc ustami, żeby kompresorem nie wypchnąć uszczelniaczy na wale)
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 328it LPG M52tuB28
Czujnik późno gaśnie od ciśnienia oleju, bo większość podstawek jest zużyta i cofa się olej z filtra do miski przez noc.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- JONDEK
- User
- Posty: 189
- Rejestracja: 9 wrz 2018, o 08:35
- Imię: Kacper
- lokalizacja: Chojnice
Re: E46 328it LPG M52tuB28
mam ten sam problem ze jak postoi to przy odpaleniu kontrolka zgasnie po 2-3s dopiero. Troche to denerwuje
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E46 328it LPG M52tuB28
Z tego co pamiętam to nie zależnie czy po nocy czy zaraz po zgaszeniu odpalam i pół minuty około zawsze musiałem czekać aż zgaśnieMiś pisze:Czujnik późno gaśnie od ciśnienia oleju, bo większość podstawek jest zużyta i cofa się olej z filtra do miski przez noc.
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E46 328it LPG M52tuB28
Póki co docieram, nie przekraczam 2.5tys obr przez pierwsze 100km, jeśli o wydech chodzi to jest cisza, bardzo przyjemnie brzmi, WG się nie otwiera jeszcze
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E46 328it LPG M52tuB28
Auto wystrojone na 1,25b opadające na 1,20 i przy odcięciu 1,15, ostatecznie gotowe. Na każdym asfalcie na 15" 195 lub 16 205 gubi trakcje z gazu na drugim biegu na prostej, dyfer 3,38, na niektórych asfaltach oraz oponach (głównie 185) zapala też trójkę, w drifcie zapinam też czwórkę ale to jest max bo już do końca nie dokręci.
Spalanie lpg w trasie 10l przepisowa jazda 4 osoby. do 2,5tyś obr chodzi jak seria, od 3 zaczyna być czuć moc, przy 3,5 się otwiera WG a od 4 tyś obr zapala się dwójka i tak już do 6900. Troszkę chyba późno (Borg Warner Twin scroll s200sxe, kolektor Twin scroll) porównując kumpla budżetowy projekt na chińskim turbo i najzwyklejszym kolektorze 328i (wstaje mu niecałe 1000 rpm wcześniej) ale nie będę się opierał na dupohamowni, poczekam na wykres, przy strojeniu nie było sprzętu do tego akurat.
Dodatkowo dwie mapy przełączane z guzika, jedna słabsza na stałe upalanie 0,95b a druga max 1,25b na normalne jazdy i na miasto.
WG w atmo to była świetna decyzja, poniżej 3,5 tyś się nie otworzy, a nawet jak się otworzy to niema tragedii, da się po mieście jeździć.
Z lpg jest podobnie, pod pełnym obciążeniem przy 3,5 tyś przełącza się z lpg na PB, jeśli ktoś wie o co chodzi to zauważy delikatne szarpnięcie, ale ostatnio sam przestałem to zauważać, nie jest to uciążliwe.
P.S. Przegrodę w kolektorze doprowadziłem do WG ok 1mm od języczka WG, a ta dziurka przy bokach przegrody od spawu (zdjęcie poniżej) jakoś wpływa na działanie Twin scrolla czy nie znacznie i nie zawracać sobie tym głowy?
https://www.youtube.com/watch?v=KhhkovXcUsg" onclick="window.open(this.href);return false; - Auto znajomego jak co, wygląda tak samo jak moje, z tym że ja jeżdżę tylko po zamkniętych placach
Mam problem z dodaniem zdjęć na fotosiku, próbowałem z 15min na 5 różnych sposobów, więc pozostaje po staremu, wystarczy włączyć jedno zdjęcie i klikać strzałką po prawej str zdjęcia.
galerie allegro
Allegro.pl - hosting zdjęć na aukcje
galeria allegro
Spalanie lpg w trasie 10l przepisowa jazda 4 osoby. do 2,5tyś obr chodzi jak seria, od 3 zaczyna być czuć moc, przy 3,5 się otwiera WG a od 4 tyś obr zapala się dwójka i tak już do 6900. Troszkę chyba późno (Borg Warner Twin scroll s200sxe, kolektor Twin scroll) porównując kumpla budżetowy projekt na chińskim turbo i najzwyklejszym kolektorze 328i (wstaje mu niecałe 1000 rpm wcześniej) ale nie będę się opierał na dupohamowni, poczekam na wykres, przy strojeniu nie było sprzętu do tego akurat.
Dodatkowo dwie mapy przełączane z guzika, jedna słabsza na stałe upalanie 0,95b a druga max 1,25b na normalne jazdy i na miasto.
WG w atmo to była świetna decyzja, poniżej 3,5 tyś się nie otworzy, a nawet jak się otworzy to niema tragedii, da się po mieście jeździć.
Z lpg jest podobnie, pod pełnym obciążeniem przy 3,5 tyś przełącza się z lpg na PB, jeśli ktoś wie o co chodzi to zauważy delikatne szarpnięcie, ale ostatnio sam przestałem to zauważać, nie jest to uciążliwe.
P.S. Przegrodę w kolektorze doprowadziłem do WG ok 1mm od języczka WG, a ta dziurka przy bokach przegrody od spawu (zdjęcie poniżej) jakoś wpływa na działanie Twin scrolla czy nie znacznie i nie zawracać sobie tym głowy?
https://www.youtube.com/watch?v=KhhkovXcUsg" onclick="window.open(this.href);return false; - Auto znajomego jak co, wygląda tak samo jak moje, z tym że ja jeżdżę tylko po zamkniętych placach
Mam problem z dodaniem zdjęć na fotosiku, próbowałem z 15min na 5 różnych sposobów, więc pozostaje po staremu, wystarczy włączyć jedno zdjęcie i klikać strzałką po prawej str zdjęcia.
galerie allegro
Allegro.pl - hosting zdjęć na aukcje
galeria allegro
- scyzor
- User
- Posty: 85
- Rejestracja: 3 sty 2016, o 18:25
- Imię: mariusz
- lokalizacja: łódź
Re: E46 328it LPG M52tuB28
Te końcowki od węży olejowych do chłodnicy od strony podstawki to mają jakąś nazwę, rozmiar?
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E46 328it LPG M52tuB28
Bardzo ładnie. Jak będzie wykres to wrzucaj. CIekawe ile wytrzyma ten alu blok z tym 1.25 bara.
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E46 328it LPG M52tuB28
Od strony podstawki to są zwykłe końcówki od węża klimy, pasują idealnie. Lekko widzę sączy mi się chyba olej z tej okolicy, ale podejrzewam ze to kwestia doboru grubszegbo oringa, narazie nie zawracam sobie tym głowyscyzor pisze:Te końcowki od węży olejowych do chłodnicy od strony podstawki to mają jakąś nazwę, rozmiar?
Ok wrzucę na pewno. Jestem dobrej myśli, mam zegar EGT, AFR, temp i chłodnicę oleju, a idąc łukiem na odcięciu trochę mnie to boli i czasem odpuszczam z obrotów, ze względu na aluminiowy silnik, więc jak dalej będę o to dbał i nie trzymał pół minuty ani 20s na wklepanym tylko dam silnikowi odsapnąć co chwilę to może trochę pożyje, tym bardziej że jest to moje daily, nie jedyne ale jednak to trochę kilometrów tym miesięcznie objadę.gadziuWLKP pisze:Bardzo ładnie. Jak będzie wykres to wrzucaj. CIekawe ile wytrzyma ten alu blok z tym 1.25 bara.
Wczoraj znajomi załadowali mi się do auta, w 4 osoby 3 podnosiło na zakręcie bez problemu i ukręciło prawą półoś jak strzeliłem na 2, mam zapasową, dziś zmieniam.
- whatdefak
- User
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
- Imię: Damian
- lokalizacja: podkarpacie
Re: E46 328it LPG M52tuB28
fajne podaje sprzęt, taki nie pozorny zwykły sedan e46
czekam na jakiś wykres, jak to wstaje i ile siedzi na tym 1,25bar, oby służył jak najdlużej
czekam na jakiś wykres, jak to wstaje i ile siedzi na tym 1,25bar, oby służył jak najdlużej