E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm

Post autor: KonradGT »

Siema,

Kolega z drift światka poprosił, żeby w ciągu 7 dni roboczych ożywić i uturbić jego gruza.

E36 Sedan malowany na żółto sprayem czy wałkiem. Powiększony skręt, hydro, typowy gruz do trenowania driftu.

Silnik:
- M52B28 odprezony przekładką
- kapitalny remont głowicy
- rewizja panewek, pierścieni i uszczelnień
- tuningowa chłodnica wody + największy SPAL jaki był w sklepie

Dolot:
- kolektor M50
- FMIC 600x300x76 3'
- silikony 3'
- BOV replika jakiegoś tam GReddy
- MBC Pro Perfekt

Wydech:
- kolektor .
- GT3582 AntiSurge
- WG TurboSmart 50mm
- screamer pipe
- komin 3' ponad maskę

Elektronika:
- MS41 z wkładką od Misia
- DET3 400kPa
- temp wody

Napęd:
- dyfer 188 3.46
- wał 325TDS
- skrzynia ZF
- dwutarcz na spiekach od Poweride

Paliwo:
- epman 300lph
- wtryskiwacze Siemens Deka 630cc
- V-Power Racing 100

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ile wytrzymają seryjne tłoki? Właściciel usilnie chce to sprawdzać i ładować pod 500hp :rolleyes2:
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: Kusy6 »

500HP to może być niebezpieczna granica, ja na 1,25b mam ok 440-470KM, górna w miarę bezpieczna granica tych tłoków to 1.3b, ale zapakuj 1.4 to będziemy widzieć co się stanie i kiedy :)
Zależy od podzespołów i strojenia, . chyba zrobił M52tub28 na 1.25b i wyszło 485KM
Kumpel na 1.1 i tańszych gratach ma 410KM
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: k64 »

nice ! :clap:
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 425
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: PiotrTF »

Z warsztatu prosto na tor, szkoda ze pogoda trochę nie dopisała.

https://www.youtube.com/watch?v=VFmVSXbrcUY" onclick="window.open(this.href);return false;
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: Kusy6 »

Widzę tuczępy, kiedy było jeżdżone i jakie doładowanie?
Co z 500HP?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Wczoraj ;)

Atak na wyższą moc pewnie jak spadnie śnieg, narazie właściciel chce jeszcze pojeździć na sucho, żeby zobaczyć co i jak z autem ;) 1,3b myślę że w tym setupie podbije blisko 500hp.

Doładowanie 0,9b.
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: Kusy6 »

Też mieliśmy z kumplem jechać e36t ale nie ogarną się z kołami. No powinno być blisko 500.
150zl wjazd?
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: Horex »

skrecone na srubach czy szpilkach? m10?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Seryjne śruby na 100Nm :rolleyes2:

Wjazd nie wiem ile kosztował, bo nie ja płaciłem :tongue:
Awatar użytkownika
ProxRox
User
Posty: 75
Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
Imię: Daniel
lokalizacja: Olsztyn

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: ProxRox »

Spoko projekt jak na tydzień pracy. Tylko zastanawia mnie zawsze taki rozstrzał części, z jednej strony dwutarczowe sprzęgło, kolektor z kwasówki, a z drugiej strony seryjny sterownik + det. Po prostu dla mnie to nie spójne jest, ale grunt, że podaje. :pasuje:
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Polecam, żebyś przyjechał kiedyś i zobaczył kulturę pracy silnika na odpowiednio zrobionym MS41 z DETem ;) Malo które auto pracuje tak w każdych warunkach na EMU, EasyEcu czy innym SA.

Sterowanie zapłonem i czujniki stukowe robią tutaj dobrą robotę. Sam byłem sceptyczny, ale to już 4te turbobmw w takim zestawieniu i jestem coraz bardziej mile zaskoczony :cool2:
Awatar użytkownika
ProxRox
User
Posty: 75
Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
Imię: Daniel
lokalizacja: Olsztyn

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: ProxRox »

KonradGT pisze:Polecam, żebyś przyjechał kiedyś i zobaczył kulturę pracy silnika na odpowiednio zrobionym MS41 z DETem ;) Malo które auto pracuje tak w każdych warunkach na EMU, EasyEcu czy innym SA.

Sterowanie zapłonem i czujniki stukowe robią tutaj dobrą robotę. Sam byłem sceptyczny, ale to już 4te turbobmw w takim zestawieniu i jestem coraz bardziej mile zaskoczony :cool2:
A idź Pan z tym easyecu (sam producent do tego podchodzi w taki sposób, że się odechciewa), no większość fur na standalonach to wystrojona głównie pod WOT. Jak działa i jesteście zadowoleni to spoko, po prostu dla mnie za dużo zmiennych.
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Mieliśmy na firmie jedno EasyEcu i z tego samego powodu wyleciało na śmieci :hammer:
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: Horex »

KonradGT pisze:Seryjne śruby na 100Nm :rolleyes2:

Wjazd nie wiem ile kosztował, bo nie ja płaciłem :tongue:
używane śruby czy nowe?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Nowe elring.

30 + 60 + 90Nm, sprawdzane po dwa razy, po 24h dociagniete na 100Nm.
ODPOWIEDZ