E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 517KM/657Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 18 kwi 2020, o 22:47

Kusy6 napisał(a):
KonradGT napisał(a):Obrazek

Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje ;)

Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.

Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol :tongue:

Czyli przewody do zmiany na teflon?


Nie, zostają zwykłe gumowe.
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 552
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez Kusy6 » 19 kwi 2020, o 08:22

KonradGT napisał(a):
Kusy6 napisał(a):
KonradGT napisał(a):Obrazek

Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje ;)

Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.

Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol :tongue:

Czyli przewody do zmiany na teflon?


Nie, zostają zwykłe gumowe.

czyli tylko 30%?
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 384
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 19 kwi 2020, o 19:20

70/30 albo 50/50, potestujemy ;)
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 552
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez radekkm » 20 kwi 2020, o 14:13

radekkm napisał(a):Konrad, jakiej grubosci przkladke i uszczelki zastosowałeś?


Ponawiam pytanie ;)
radekkm
Nowy na forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 00:57
Imię: radek
lokalizacja: uk

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 20 kwi 2020, o 17:21

radekkm napisał(a):
radekkm napisał(a):Konrad, jakiej grubosci przkladke i uszczelki zastosowałeś?


Ponawiam pytanie ;)


Sorry, nie zauważyłem wcześniej posta. Przekładka 0,8mm, uszczelki standard 1,75mm. Głowica zdarta 0,15mm, blok tylko oczyszczony ręcznie klockiem z papierem ściernym.
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 552
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez Kusy6 » 24 kwi 2020, o 06:15

KonradGT napisał(a):70/30 albo 50/50, potestujemy ;)

Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 384
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 25 kwi 2020, o 15:24

Kusy6 napisał(a):
KonradGT napisał(a):70/30 albo 50/50, potestujemy ;)

Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?


Nie ma zabawy bez ryzyka :wink2:
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 552
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez whatdefak » 25 kwi 2020, o 15:43

Kusy6 napisał(a):
KonradGT napisał(a):70/30 albo 50/50, potestujemy ;)

Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?

dodam od siebie że zrobiłem mały experyment jakiś czas temu kawałek wężyka z układu paliwowego wrzuciłem do banki z czystym etanolem 5L i tak przeleżał sobie dobre 2 tygodnie i powiem szczerze że gumie nie stało ani nie stwardniała ani nie spękała, może inaczej ma to miejsce jak etanol ma dostęp do tlenu bo bańka była zakręcona ale no nie wiem :frusty:
Avatar użytkownika
whatdefak
User
 
Posty: 151
Dołączył(a): 26 gru 2015, o 03:01
Imię: Damian
lokalizacja: podkarpacie

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez Kusy6 » 25 kwi 2020, o 20:50

whatdefak napisał(a):
Kusy6 napisał(a):
KonradGT napisał(a):70/30 albo 50/50, potestujemy ;)

Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?

dodam od siebie że zrobiłem mały experyment jakiś czas temu kawałek wężyka z układu paliwowego wrzuciłem do banki z czystym etanolem 5L i tak przeleżał sobie dobre 2 tygodnie i powiem szczerze że gumie nie stało ani nie stwardniała ani nie spękała, może inaczej ma to miejsce jak etanol ma dostęp do tlenu bo bańka była zakręcona ale no nie wiem :frusty:

podejrzewam, że inaczej będzie głównie przez ciśnienie które ten wężyk będzie pompować od środka
Kusy6
Forumowicz
 
Posty: 384
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 11 maja 2020, o 18:21

Zawór MAC robi konkretną robotę.

60nm na wstępie lepiej i 40 więcej w maksie :devill2:

496/640 na vpower 100 ;) silnik nadal tylko po kanapce :devill2:
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 552
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez PiotrTF » 11 maja 2020, o 21:26

Dużo więcej z tego turbo już nie będzie.
Obrazek

Link do wyższej rozdzielczości: https://i.imgur.com/eBd3UMk.jpg
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Avatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
 
Posty: 383
Dołączył(a): 19 mar 2012, o 10:29
Lokalizacja: Turbo Familia
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez gadziuWLKP » 12 maja 2020, o 05:25

Bardzo ładnie delikatnie mówiąc, choć myślę sobie ale k...a za.....ście. Serio na seryjnym silniku tylko z kanapką po secie?
Możecie napisać coś więcej szczegółów? Jaki boost, jaki zapłon i jak to zrobiliście, że stuki wam nie przeszkadzają.
gadziuWLKP
Forumowicz
 
Posty: 506
Dołączył(a): 14 gru 2017, o 17:29
Imię: Adam
lokalizacja: Wlkp

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 12 maja 2020, o 05:57

Silnik taki sam od początku, 2x1,75mm + przekładka, skręcone na 100nm i to wszystko ;)

Boost 1,25b
Wynik powtarzalny bez problemu 6 razy z rzędu przy IAT 35* i 20* otoczenia, po ugotowaniu IAT do 50* moc spada do 470/600, ale to przypadkiem gdy falownik od wiatraka był na 1/5 gwizdka ;)
EGT nieznane, brak zegara :blink2: ale kolektor nie świeci :śmiech:
Olej bez termostatu przy pomiarach 80*, woda 90*
Zapłon miejscami nawet ponad 20*, stuków nasłuchują seryjne czujniki, ale cisza ;)
AFR w miejscu max mocy 11,5

Myślę, że to zasługa dużego IC, kolektora M50, dolotu 3' i wydechu przez maskę - praktycznie żadnych restrykcji w napełnianiu czy wydalaniu silnika. Niestety powyżej 6500 słabnie już dość mocno :( Trzeba by pewnie inne wałki.
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 552
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez deejeys » 12 maja 2020, o 17:01

Kolektor ten co na pierwszej stronie?

Bardzo ładny wynik, naprawdę. Trochę zazdro :)
Avatar użytkownika
deejeys
Forumowicz
 
Posty: 455
Dołączył(a): 26 kwi 2014, o 15:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Postprzez KonradGT » 12 maja 2020, o 17:27

deejeys napisał(a):Kolektor ten co na pierwszej stronie?

Bardzo ładny wynik, naprawdę. Trochę zazdro :)


Ten sam ;) dzięki ;)
Avatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
 
Posty: 552
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 08:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości