BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
-
- User
- Posty: 57
- Rejestracja: 24 lis 2009, o 20:48
- Imię: Marcin
- lokalizacja: [RJS]
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
popraw linkaguzbmw30 pisze:a tu pare fotek z swapu silnika
[img]javascript:void(0);[/img]
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
a jest ktos z hx40 w pl Kamilu ze jestes tego pewny? ja mysle ze bedzie kolo 4tys pelny boost nie wczesnie a nawet i pozniej , 64mm ma hx40 wydech a ssanie 58mm wirnik (przynajmniej ten ktory lezy u mnie na stole) Mega locha na 700 kucaDOHC pisze:. pisze:silnik i buda ktore ciagle mi chodzi po glowie, moje marzenie ...
przy tej wadze, i mega lagu z hx40 (zdradz jakie wymiary) przeznaczenie: rozwalanie wszystkiego co sie nadazy w poblizu ... ?
mam nadzieje na ustawke na sam koniec
czekam na wiecej fotek , i powodzenia ! urwania wału
nie sądzę żeby przy 3.0 z dobrym kolektorem i żeliwem ten holset wstał bardzo późno . Inna sprawa że mocowe wymagania pewnie zaspokoił by hx35
pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
chyba we śnie. pisze: Mega locha na 700 kuca
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Z Holsetami jest zazwyczaj tak że niby jeden HX ,a wariacji milion :P
Pewnie każdy marzy o "super HX40" . Tak czy siak troche dm3 jest do rozpędzenia tego
Pewnie każdy marzy o "super HX40" . Tak czy siak troche dm3 jest do rozpędzenia tego
-chałturnik-
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Wiadomo że dużo zależy od żeliwa , jak założą 12-16 cm to pewnie nie będzie tak źle . Zobacz na projekt g-rad jaką robote tam robi hx35
wykres z jego tematu :
hx35 nie jest znowu tak dużo większy od hx40 skoro ponoć da się do 40 założyć małe żeliwka od 35 . Tu dochodzi jeszcze pol litra pojemności więc ostatecznie ( z małym żeliwkiem) może byc całkiem dobrze z wstawaniem tej turbiny . Nie ma co dywagować ja kupuje popcorn i czekam na kreski .
pozdrawiam
edit
znalazłem jeszcze wykres M3 3.2 robionego na hx40 przez Michała , tak po wykresie niutona to rzeczywiście trzeba by strzelać że full boost jest gdzieś koło 4000 ale tam jest żeliwny kolektor bez wykożystania twin scrolla . Może michał się wypowie jak sie boost zachowuje w tym aucie
wykres z jego tematu :
hx35 nie jest znowu tak dużo większy od hx40 skoro ponoć da się do 40 założyć małe żeliwka od 35 . Tu dochodzi jeszcze pol litra pojemności więc ostatecznie ( z małym żeliwkiem) może byc całkiem dobrze z wstawaniem tej turbiny . Nie ma co dywagować ja kupuje popcorn i czekam na kreski .
pozdrawiam
edit
znalazłem jeszcze wykres M3 3.2 robionego na hx40 przez Michała , tak po wykresie niutona to rzeczywiście trzeba by strzelać że full boost jest gdzieś koło 4000 ale tam jest żeliwny kolektor bez wykożystania twin scrolla . Może michał się wypowie jak sie boost zachowuje w tym aucie
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
HX40 na muszli gorącej 10-12cm2 na dobrym kolektorze wydechowym w 3.0-litrowym silniku spokojnie będzie wstawać od 3 tys. obr. silnika. Tutaj wykres innej M3 Turbo na HX40, które zrobiliśmy:
Na wykres M3 3.2 Turbo raczej nie ma co patrzeć. Tam mocno moc i moment na dole ograniczałem strojeniem - seryjne sprzęgło, skrzynia SMG, seryjne tłoki. Nie można było łupnąć full boost od 3 tys. na sporym armagedonie, bo pewnie silnik nie dożył by dzisiejszych czasów.
Pozdr.
Na wykres M3 3.2 Turbo raczej nie ma co patrzeć. Tam mocno moc i moment na dole ograniczałem strojeniem - seryjne sprzęgło, skrzynia SMG, seryjne tłoki. Nie można było łupnąć full boost od 3 tys. na sporym armagedonie, bo pewnie silnik nie dożył by dzisiejszych czasów.
Pozdr.
Maleckis Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Właśnie jak zobaczyłem ten wykres to mi coś nie pasowało a nie mam czasu zgłębiać tamtego tematu od nowa , dlatego napisałem żebyś ty się wypowiedział . Holsety to spoko turbiny . nie wiem dlaczego jesteś do nich tak uprzedzony .
[ot] Michał , są wogóle żeliwa 10 do holsetów z twinscrollem ?
[ot] Michał , są wogóle żeliwa 10 do holsetów z twinscrollem ?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
poszukaj w sieci, dlaczego by nie mozna miec 700? wszystko zalezy od dmuchania . na hx35 robia po 500 ...hz10 pisze:chyba we śnie. pisze: Mega locha na 700 kuca
chyba nie sadzisz ze sa to jakies moce nie do osiagniecia
dohc - z takiego prostego przykladu jakim jest u mnie 394hp przy smiesnym doladowaniu, a u innych na holsecie prawie 50 mniej ...DOHC pisze:Właśnie jak zobaczyłem ten wykres to mi coś nie pasowało a nie mam czasu zgłębiać tamtego tematu od nowa , dlatego napisałem żebyś ty się wypowiedział . Holsety to spoko turbiny . nie wiem dlaczego jesteś do nich tak uprzedzony .
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
To że holset ma dużą sprawność przy wysokich doładowaniach nie jest wadą a raczej zaletą . Weź silnik z nie dużą pojemnością i nie najlepszą głowicą i próbuj z tego robić chore moce , bez dużego boostu sie nie obejdzie i wtedy holset jest jak znalazł . W saabowe 2.0 dmuchają i po 2.5 bara z hx35 , hx40 i wychodzi po 250-300 KM z litra .
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
i ja to wiem, i tez czytam projekty innych - ale piszemy o 6cyl gdzie jest troche spalin a i dobrze , zreszta wiesz o co biega, szkoda ot robic.DOHC pisze:To że holset ma dużą sprawność przy wysokich doładowaniach nie jest wadą a raczej zaletą . Weź silnik z nie dużą pojemnością i nie najlepszą głowicą i próbuj z tego robić chore moce , bez dużego boostu sie nie obejdzie i wtedy holset jest jak znalazł . W saabowe 2.0 dmuchają i po 2.5 bara z hx35 , hx40 i wychodzi po 250-300 KM z litra .
dawac zdjecia najlepiej porno w wysokiej rozdzielczosci
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
- LukiE30
- User
- Posty: 15
- Rejestracja: 4 lis 2009, o 11:47
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: Szczecin
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
O ładna przesyłeczka z mojego miasta . Wręcz ciesząca oko
E30 2.7/2.5 + T Małymi kroczkami ale wciąż do przodu