[E34 Turbo] 88'
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
[E34 Turbo] 88'
BMWe34turbo 88'
dane pojazdu:
bmw 520i
kolor: diamandschwartz
silnik:m20b25
rok prod.: 88
przebieg: duży
wyposażenie dodatkowe:wspomaganie kierownicy,spryskiwacze świateł
stan techniczny:zły
stan blacharsko lakierniczy:fatalny(sprawcą była prawdopodobnie skandynawia)
optik:z 15-u metrów dawał rade
koła :15' alusy (wyglądały nieciekawie)
il. właścicieli: jestem trzynastym
koszt zakupu:3900 w 2005r z opłatami
Cały projekt został wykonany przezemnie i przez mojego kumpla Solara (jego e30 cabrio m20b25t też zostanie pokazane w tym wątku)
Auto w 2006r. zostało przejęte przeze mnie w wyniku znacznego ubicia tylnego błotnika przez roztargnioną żonę.
Naprawa tylnego błotnika nieoczekiwanie się przedłużyła z powodu potrzeby wymiany innych elementów tj, błotników przednich, wszystkich furtek ,elementów progów,poszyć itd. reszta nadwozia została tam gdzie potrzeba wypiaskowana ,zabezpieczona , zapodkładowana i spasowana.Prace remontowe nadwozia trwały 8 miesięcy i były przeprowadzone z dbałością o najdrobniejsze szczegóły , zmianie uległa atrapa przednia oraz maska (została ona wydłużona o 5cm), akumulator wylądował pod tylną kanapą aby nie przeszkadzał w montażu turbosprężarki.Karoseria nie została okaleczona w związku z montażem układu turbo.
atrapa wykonana została z twożywa i blachy
rdzeń intercoolera bmw e38, elementy z tworzywa zastąpione aluminium
[/img][/img]
fura doczekała się lakieru :czarny szafir z palety bmw
oraz silnika (zdjęcia i opis budowy dalej w tym wątku
koła to bbs rs 18'
dane pojazdu:
bmw 520i
kolor: diamandschwartz
silnik:m20b25
rok prod.: 88
przebieg: duży
wyposażenie dodatkowe:wspomaganie kierownicy,spryskiwacze świateł
stan techniczny:zły
stan blacharsko lakierniczy:fatalny(sprawcą była prawdopodobnie skandynawia)
optik:z 15-u metrów dawał rade
koła :15' alusy (wyglądały nieciekawie)
il. właścicieli: jestem trzynastym
koszt zakupu:3900 w 2005r z opłatami
Cały projekt został wykonany przezemnie i przez mojego kumpla Solara (jego e30 cabrio m20b25t też zostanie pokazane w tym wątku)
Auto w 2006r. zostało przejęte przeze mnie w wyniku znacznego ubicia tylnego błotnika przez roztargnioną żonę.
Naprawa tylnego błotnika nieoczekiwanie się przedłużyła z powodu potrzeby wymiany innych elementów tj, błotników przednich, wszystkich furtek ,elementów progów,poszyć itd. reszta nadwozia została tam gdzie potrzeba wypiaskowana ,zabezpieczona , zapodkładowana i spasowana.Prace remontowe nadwozia trwały 8 miesięcy i były przeprowadzone z dbałością o najdrobniejsze szczegóły , zmianie uległa atrapa przednia oraz maska (została ona wydłużona o 5cm), akumulator wylądował pod tylną kanapą aby nie przeszkadzał w montażu turbosprężarki.Karoseria nie została okaleczona w związku z montażem układu turbo.
atrapa wykonana została z twożywa i blachy
rdzeń intercoolera bmw e38, elementy z tworzywa zastąpione aluminium
[/img][/img]
fura doczekała się lakieru :czarny szafir z palety bmw
oraz silnika (zdjęcia i opis budowy dalej w tym wątku
koła to bbs rs 18'
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
moja suka
dolot( 1-wersja) i układ chłodzenia gotowy ,oryginalny przepływomierz na razie musi zostać, filtr to pipercross, chłodzenie turbosprężarki podłączone do magistrali podgrzewania przepustnicy(uwaga:to że sprężarka posiada płaszcz wodny nie znaczy że możemy gasić silnik bez wychłodzenia turbo,wg mnie niepodłączanie chłodzenia dla potrzeb sportu też nie jest dobrym rozwiązaniem ,mowa oczywiście o sprężarkach typu bb)
bov oraz regulator ciśnienia jest firmy f1-z i osobiście nie polecam tej firmy bo to kupa, zwłaszcza regulator który może doprowadzić do spalenia pojazdu.
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: moja suka
elementy blacharskie juz siedzą na swoim miejscu,suka dostała nowe reflektory Hella(po wyciągnieciu z pudełka rozcięte i przerobione na hele w opałach aby dokładnie pasowały kolorem do dymionych kierunkowskazów depo) halogeny depo, lampy tył Hella. Lakier prezentuje się tak jak powinien ,rozlany prawidłowo nie trzeba polerować .
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: moja suka
podoba mi sie, napisz cos wiecej , jakie turbo, jakie odprezenie? jest bardzo ladnie ! naprawde jestem pod wrazeniem
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
-
- User
- Posty: 54
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 16:34
- Imię: Andrzej
- lokalizacja: Ożarów Maz
Re: moja suka
Bardzo ładny pięknie serca mnóstwo pozdrawiam, trzymaj tak dalej a będzie pięknie
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
Mechanika ? swapy - modyfikacje - zawieszenia i silników - oraz naprawy bieżące i główne
Nie tylko BMW 602-75-20-18
Nie tylko BMW 602-75-20-18
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: moja suka
Przyszedł czas na wnętrze:
wszystkie wiązki zostały rozwinięte sprawdzone(zamienione do potrzeb),owinięte nową taśmą materiałową, fura dostała nowy moduł komfortu: el.szyby,dach,obc el nagrzewnicę, wyższy model klamek.Fotele skóżane z pełną elektryką zostały zamienione na standardowe z powodu znacznej różnicy w wadze.
materiały urzyte do budowy środka to alcantara ,budapren, flok, czarne drewno,
do fury założyłem oryginalną kiere MOMO z 89' znalezioną na szrocie (jak wiele innych części)
w pojeździe nie brakuje żadnej spinki,śrubki itd. wszystkie wiązki są w swoim oryginalnym położeniu ,szafa cofnięta na 0
Całe wnętrze jest zrobione na czarno lub prawie czarno,powoduje to wrażenie pewnego niepokoju ze strony pasażera.
W tym momencie minął rok od dnia rozpoczęcia projektu
wszystkie wiązki zostały rozwinięte sprawdzone(zamienione do potrzeb),owinięte nową taśmą materiałową, fura dostała nowy moduł komfortu: el.szyby,dach,obc el nagrzewnicę, wyższy model klamek.Fotele skóżane z pełną elektryką zostały zamienione na standardowe z powodu znacznej różnicy w wadze.
materiały urzyte do budowy środka to alcantara ,budapren, flok, czarne drewno,
do fury założyłem oryginalną kiere MOMO z 89' znalezioną na szrocie (jak wiele innych części)
w pojeździe nie brakuje żadnej spinki,śrubki itd. wszystkie wiązki są w swoim oryginalnym położeniu ,szafa cofnięta na 0
Całe wnętrze jest zrobione na czarno lub prawie czarno,powoduje to wrażenie pewnego niepokoju ze strony pasażera.
W tym momencie minął rok od dnia rozpoczęcia projektu
-
- Turbo-Team
- Posty: 340
- Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: BIA
Re: moja suka
Qrde, z tym przodem to strzał w 10 jak możesz to daj większe zdjęcie
no i opisz szczegóły doładowania .
Pozdrawiam
no i opisz szczegóły doładowania .
Pozdrawiam
BMW e28
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
-
- User
- Posty: 112
- Rejestracja: 9 lis 2009, o 12:52
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Okol. Warszawy
Re: moja suka
Piekna robota ! Chyba najdokladniej wykonany od stony wizualnej projekt jaki byl pokazany do tej pory na tym forum .
bmw z3 2.8 roadster N/A
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: moja suka
Przyszła wiosna:
Chciałoby się dać suce polatać po okolicy , ale nie ma tłumika więc trzeba go uspawać.
I w tym miejscu kompromis pomiędzy limuzyną a autem sportowym się kończy
układ wydechowy 3' -kompletny przelot
I końcuwa wykonana przezemnie wg projektu Solara (wyklepanego na prędko z ramki od świateł drogowych)
jeszcze tylko umyć fure i można jechać do zakładu Solara, na wymianę zawieszenia,hamulców i wszystkiego co niezbędne do "bezpiecznego" poruszania się po drodze
zawieszenie K&W v1 , chamulec BREMBO przód 4T (montowany w wersji m5 Nurburgring),tył BREMBO 2t (lancer evo9 zamontowany później),tarcze :przód e38,tył e60 ,adaptery frezowane przezemnie z pręta kutego nc6 jak dobże pamiętam
Chciałoby się dać suce polatać po okolicy , ale nie ma tłumika więc trzeba go uspawać.
I w tym miejscu kompromis pomiędzy limuzyną a autem sportowym się kończy
układ wydechowy 3' -kompletny przelot
I końcuwa wykonana przezemnie wg projektu Solara (wyklepanego na prędko z ramki od świateł drogowych)
jeszcze tylko umyć fure i można jechać do zakładu Solara, na wymianę zawieszenia,hamulców i wszystkiego co niezbędne do "bezpiecznego" poruszania się po drodze
zawieszenie K&W v1 , chamulec BREMBO przód 4T (montowany w wersji m5 Nurburgring),tył BREMBO 2t (lancer evo9 zamontowany później),tarcze :przód e38,tył e60 ,adaptery frezowane przezemnie z pręta kutego nc6 jak dobże pamiętam
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: GABINET SOLARA
do Solara (Solar - mechanik samochodowy specjalista od napraw samochodów najlepszej marki na świecie ,12 lat w branży ,od 16 lat także mój dobry przyjaciel
,tuning i renowacja aut jest tylko naszym hobby i nie zajmujemy się tym na codzień ,jedynie wieczorami i zawsze w dobrej atmosfeże)
Fura jakoś dojechała , problemem były skrucone sprężyny przez Respekta diaksem (obniżył mi wten sposub fure ,żeby jakoś wyglądała w początkowych fazach projektu) ,silnikowo byłem zaskoczony głównie przyrostem momentu fura zasmażała kapcia do trzeciego biegu, co było też spowodowane krótkim przełożeniem dyfra(niecałe 80 na 2 biegu, kapeć 265\35\18) , odgłos wydechu podczas pałowania słychać było już z bardzo daleka,rodzina (tj. żona i córka) zawsze więdzą
gdzie się kręcę (jak jestem gdzieś w okolicy, a ludzie schodzą szybciej z drogi
za suką stoi taksówka Respekta( Respekt-taksówkaż(cierp z pod galerii mokotów),najszybsza taksówka w mieście)-
http://kotos.wrzuta.pl/film/21tvSVhFsJ4/hpim0014" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kotos.wrzuta.pl/film/9yIxPyLRjXA/aa_3" onclick="window.open(this.href);return false;
Doktor Solar
http://www.youtube.com/watch?v=LYue-WQTE54" onclick="window.open(this.href);return false;
,tuning i renowacja aut jest tylko naszym hobby i nie zajmujemy się tym na codzień ,jedynie wieczorami i zawsze w dobrej atmosfeże)
Fura jakoś dojechała , problemem były skrucone sprężyny przez Respekta diaksem (obniżył mi wten sposub fure ,żeby jakoś wyglądała w początkowych fazach projektu) ,silnikowo byłem zaskoczony głównie przyrostem momentu fura zasmażała kapcia do trzeciego biegu, co było też spowodowane krótkim przełożeniem dyfra(niecałe 80 na 2 biegu, kapeć 265\35\18) , odgłos wydechu podczas pałowania słychać było już z bardzo daleka,rodzina (tj. żona i córka) zawsze więdzą
gdzie się kręcę (jak jestem gdzieś w okolicy, a ludzie schodzą szybciej z drogi
za suką stoi taksówka Respekta( Respekt-taksówkaż(cierp z pod galerii mokotów),najszybsza taksówka w mieście)-
http://kotos.wrzuta.pl/film/21tvSVhFsJ4/hpim0014" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kotos.wrzuta.pl/film/9yIxPyLRjXA/aa_3" onclick="window.open(this.href);return false;
Doktor Solar
http://www.youtube.com/watch?v=LYue-WQTE54" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: moja suka
fura jest nieprzecietna .
sledziłem temat od lata na bmw5er , ale dopiero niedawno ujawniłeś się w temacie bo opis wrzucił jakis twój ziomal.
podoba mi sie dbałośc o szczegóły szczególnie silnika.
opiszesz mody silnika ?
sledziłem temat od lata na bmw5er , ale dopiero niedawno ujawniłeś się w temacie bo opis wrzucił jakis twój ziomal.
podoba mi sie dbałośc o szczegóły szczególnie silnika.
opiszesz mody silnika ?
-
- User
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WW 88
Re: moja suka
opisałem dopiero pierwszy rok projektu (jeszcze zostały dwa),tak ze troche sie zejdzie , budowa silnika zostanie opisana później(musze ściągnąć zdjęcia z telefonu) mam też trochę filmików ,tak że wchodź na linki.