BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garage
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garage
Witam, chciałbym przedstawić projekt Grzesia który postanowił nieco poprawić swoje e36 sedan (kolejny raz).
Poprzednio był tam kompresor acz kolwiek instalacja nie była zbyt udana wedłóg mnie, wymagała by dużo poprawek a ja nie lubię poprawiac.
całośc stan ogólny prosił o pomoc, wszedzie lało olejem, tu wyciek tam coś stuka , a sam kompresor nie dawał tego co Grześ chciał, a jak by dawał to i tak na moc nie ma rady - zawsze mało.
Tak więc Grześ zawital do . garage.
Instalacja cała przerobiona, ze stage 1 zostały właściwie tylko zegary , cała reszta została zrobiona od nowa, łącznie ze sprawdzeniem głowicy.
Ale jest to nadal pełna seria ! 0,9 bara aktualnie i turbineczka z naszej oferty , gt35 63 dupka .
Generalnie cel był taki aby to było przejemnie szybkie auto, o wiele mocniejsze niż m3 , na miasto, doładowanie miało być możliwie jak najszybciej ale wystarczyć miało mocy aż do końca.
Całośc miała opierać sie o bezpieczenstwo żywota całości, bezpieczne doładowanie, bezpieczne strojenie.
Podziękowania dla składu pomagającego , Tomasza (hulia) , Patryka (spawacza generalnego) oraz dla właściciela za testy na replice gt35 i przyjemności za zabicie nudy w soboty
Całość została zrobiona u mnie , przy słabych warunkach i zapleczu, na mrozie ! i trwało to 10 weekendów dobra uznajmy - tak naprawde 15 dni w całości ze strojeniem przezemnie. samochod latał juz od początku wiosny ale
Łukasz lamik podłaczył deta z mojej prośby na FuelImplant parę dni temu gdyż moje strojenie to sam wiecie :P mi starczy :P
i oficjalnie zmierzony został samochod na 430 koni 0,9 bara na seryjnych wałkach , pb98 , dobrze co?
Doładowanie jest już od 2500+ , pełne 0,9 bara dopiero przy ok 3800 (czytaj dalej)
samochod nie urywa trakcji za dużo na 3 biegu tylko poprostu odlatuje ! Bardzo przyjemnie śmiga ! Wątpię czy które kolwiek m3 seryjne da rady
Turbo nie wpada w laga , wypadło idealnie (63ar robi swoje) ,zapewne zakres turbiny powyżej pewnego doładowania spada (zbyt ciasny wydech) ale to w zupełności wystarczy - silnik nie zakuty.
Cel osiągnięty.
pozdrawiam .
a teraz konkrety i fotorelacja:
Silnik:
Bazą jest silnik ze stage 1 na kompresorze na początku robiony u Korony dawno temu , pozniej poprawiany na strockera u Michała z Poznania a teraz wpadł w moje ręce,
bo wlascicielowi mało :P
wszystko od nowa , zamiast kompresora wpada GT30/35 z 63ar na wydechu - jeśli ktoś chętny zapraszam ! jest to chyba idealne turbo dla bmw 2,5 2,8 !.
MOC:
Przed zmianami: stage1 kompresor: 290KM ...
Po zmianach: przy 0,9 bara poki co 430 koni i mega gorąco pod maską.
MOTOROWNIA itd:
-blok m50b25 (żeliwny) po ponownym planowaniu.
-wał kuty - Skok tłoka: 84.00
-Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2800cm3
-blok splanowany o odpowiednia wartosc.
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- na cylindrach po 11+-
- świece IK22 (2 stopnie zimniejsze) IRIDIUM
Turbina:
Replika GT35 (garretta) ar 63 ~ potencjał do 450+ - napewno
Bez chłodzenia wodą.
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm !
strona goraca: AR/ 63 5 bolt
przód (ssanie 61/83)
tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm
wydech wylot: 58mm
Układ dolotowy:
- intercooler z rdzeniem 700x220x65mm z wyjściami 60mm
- 2,5 cala od turbiny poprzez IC i do przepustnicy. nierdzewka + samco.
- ssanie turbo z 4cali na 2,5cala przejscie. (samco)
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere, separator oleju wyspawany z nierdzewki.
- usunięty filtr węglowy
- usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa
- blow off mikro ( ..pl )
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
Dodatki:
- zakute przewody smarowania turbo
- trónik nowy, przerobiony pod czujniki oleju / zasilanie turbo
- nowe uszczelku tu i tam - lało wszędzie !
- przerobiona pokrywa klawiatury pod listwe wtryskowa i odmę. , pomalowana proszkowo,
- spływ oleju z turbiny w misce olejowej.
- przerobiona łapa silnika pod gt35.
- przeciążenia urywające mocowanie wózka podczas strojenia gratis
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy żeliwny , turbo na dole , T3/T4 ,
- zawór WG 38mm replika tiala ( ..pl ) + scrimmer pipe pod auto .
- przelot : 2,5cala
- tłumik końcowy przelotowy , mugen jakiś tam
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.
Układ wtryskowy:
- wtryski 412cc - mercedes 0280156072 czarne / przerobiona listwa wtryskowa. (podziękowania dla noname)
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny.
- nowe przewody paliwowe, filtr paliwa .
Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem.
- czujniki EGT , BOOST.
- temperatura i ciśnienie oleju z alarmem
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- konwersja na map sensor + fuel implant
- przepływka w komorze , podłączona, nie wpięta w dolot.
Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.
Układ napędowy / silnik (stage 1)
- koło jednomas + docisk z M57, przerobiona tarcza M57
- szpera S3.15
Zawieszenie: (stage 1)
- sprężyny Weitec, Bilstein B8, stabilizatory m-technik, tuleje wachaczy M3, rozpórka kielichów.
samochód ofijalnie teraz opisuję bo sprawdził sie poprostu i jest wynik , Grześ jest mega zadowolony, wziol udzial pierszy raz w cwiartce
w kamieniu slaskim i zrobil 12,8 na oponach 245/17 8 lat starych?
graty do zbudowania takiego samochodu można dostac u nas ...
dobra dosyc reklamy
pozdrawiam .
.
foto:
Poprzednio był tam kompresor acz kolwiek instalacja nie była zbyt udana wedłóg mnie, wymagała by dużo poprawek a ja nie lubię poprawiac.
całośc stan ogólny prosił o pomoc, wszedzie lało olejem, tu wyciek tam coś stuka , a sam kompresor nie dawał tego co Grześ chciał, a jak by dawał to i tak na moc nie ma rady - zawsze mało.
Tak więc Grześ zawital do . garage.
Instalacja cała przerobiona, ze stage 1 zostały właściwie tylko zegary , cała reszta została zrobiona od nowa, łącznie ze sprawdzeniem głowicy.
Ale jest to nadal pełna seria ! 0,9 bara aktualnie i turbineczka z naszej oferty , gt35 63 dupka .
Generalnie cel był taki aby to było przejemnie szybkie auto, o wiele mocniejsze niż m3 , na miasto, doładowanie miało być możliwie jak najszybciej ale wystarczyć miało mocy aż do końca.
Całośc miała opierać sie o bezpieczenstwo żywota całości, bezpieczne doładowanie, bezpieczne strojenie.
Podziękowania dla składu pomagającego , Tomasza (hulia) , Patryka (spawacza generalnego) oraz dla właściciela za testy na replice gt35 i przyjemności za zabicie nudy w soboty
Całość została zrobiona u mnie , przy słabych warunkach i zapleczu, na mrozie ! i trwało to 10 weekendów dobra uznajmy - tak naprawde 15 dni w całości ze strojeniem przezemnie. samochod latał juz od początku wiosny ale
Łukasz lamik podłaczył deta z mojej prośby na FuelImplant parę dni temu gdyż moje strojenie to sam wiecie :P mi starczy :P
i oficjalnie zmierzony został samochod na 430 koni 0,9 bara na seryjnych wałkach , pb98 , dobrze co?
Doładowanie jest już od 2500+ , pełne 0,9 bara dopiero przy ok 3800 (czytaj dalej)
samochod nie urywa trakcji za dużo na 3 biegu tylko poprostu odlatuje ! Bardzo przyjemnie śmiga ! Wątpię czy które kolwiek m3 seryjne da rady
Turbo nie wpada w laga , wypadło idealnie (63ar robi swoje) ,zapewne zakres turbiny powyżej pewnego doładowania spada (zbyt ciasny wydech) ale to w zupełności wystarczy - silnik nie zakuty.
Cel osiągnięty.
pozdrawiam .
a teraz konkrety i fotorelacja:
Silnik:
Bazą jest silnik ze stage 1 na kompresorze na początku robiony u Korony dawno temu , pozniej poprawiany na strockera u Michała z Poznania a teraz wpadł w moje ręce,
bo wlascicielowi mało :P
wszystko od nowa , zamiast kompresora wpada GT30/35 z 63ar na wydechu - jeśli ktoś chętny zapraszam ! jest to chyba idealne turbo dla bmw 2,5 2,8 !.
MOC:
Przed zmianami: stage1 kompresor: 290KM ...
Po zmianach: przy 0,9 bara poki co 430 koni i mega gorąco pod maską.
MOTOROWNIA itd:
-blok m50b25 (żeliwny) po ponownym planowaniu.
-wał kuty - Skok tłoka: 84.00
-Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2800cm3
-blok splanowany o odpowiednia wartosc.
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- na cylindrach po 11+-
- świece IK22 (2 stopnie zimniejsze) IRIDIUM
Turbina:
Replika GT35 (garretta) ar 63 ~ potencjał do 450+ - napewno
Bez chłodzenia wodą.
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm !
strona goraca: AR/ 63 5 bolt
przód (ssanie 61/83)
tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm
wydech wylot: 58mm
Układ dolotowy:
- intercooler z rdzeniem 700x220x65mm z wyjściami 60mm
- 2,5 cala od turbiny poprzez IC i do przepustnicy. nierdzewka + samco.
- ssanie turbo z 4cali na 2,5cala przejscie. (samco)
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere, separator oleju wyspawany z nierdzewki.
- usunięty filtr węglowy
- usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa
- blow off mikro ( ..pl )
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
Dodatki:
- zakute przewody smarowania turbo
- trónik nowy, przerobiony pod czujniki oleju / zasilanie turbo
- nowe uszczelku tu i tam - lało wszędzie !
- przerobiona pokrywa klawiatury pod listwe wtryskowa i odmę. , pomalowana proszkowo,
- spływ oleju z turbiny w misce olejowej.
- przerobiona łapa silnika pod gt35.
- przeciążenia urywające mocowanie wózka podczas strojenia gratis
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy żeliwny , turbo na dole , T3/T4 ,
- zawór WG 38mm replika tiala ( ..pl ) + scrimmer pipe pod auto .
- przelot : 2,5cala
- tłumik końcowy przelotowy , mugen jakiś tam
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.
Układ wtryskowy:
- wtryski 412cc - mercedes 0280156072 czarne / przerobiona listwa wtryskowa. (podziękowania dla noname)
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny.
- nowe przewody paliwowe, filtr paliwa .
Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem.
- czujniki EGT , BOOST.
- temperatura i ciśnienie oleju z alarmem
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- konwersja na map sensor + fuel implant
- przepływka w komorze , podłączona, nie wpięta w dolot.
Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.
Układ napędowy / silnik (stage 1)
- koło jednomas + docisk z M57, przerobiona tarcza M57
- szpera S3.15
Zawieszenie: (stage 1)
- sprężyny Weitec, Bilstein B8, stabilizatory m-technik, tuleje wachaczy M3, rozpórka kielichów.
samochód ofijalnie teraz opisuję bo sprawdził sie poprostu i jest wynik , Grześ jest mega zadowolony, wziol udzial pierszy raz w cwiartce
w kamieniu slaskim i zrobil 12,8 na oponach 245/17 8 lat starych?
graty do zbudowania takiego samochodu można dostac u nas ...
dobra dosyc reklamy
pozdrawiam .
.
foto:
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
i filmik z przed 2 miesiecy ?
http://www.youtube.com/watch?v=IYifKYz0 ... -5Yde1iJ0A" onclick="window.open(this.href);return false;[/url]
http://www.youtube.com/watch?v=3qm0Sue4 ... -5Yde1iJ0A" onclick="window.open(this.href);return false;[/url]
osoby 3cie na zdjeciach nie są przypadkiem :lol: :lol: :lol: leszek zawsze musi miec pozy :P
rekord i świeża fotka ! mina bezcenna
tak na takiej gałce która przepolerowała dużo już zaworów można klepać 12stki :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=IYifKYz0 ... -5Yde1iJ0A" onclick="window.open(this.href);return false;[/url]
http://www.youtube.com/watch?v=3qm0Sue4 ... -5Yde1iJ0A" onclick="window.open(this.href);return false;[/url]
osoby 3cie na zdjeciach nie są przypadkiem :lol: :lol: :lol: leszek zawsze musi miec pozy :P
rekord i świeża fotka ! mina bezcenna
tak na takiej gałce która przepolerowała dużo już zaworów można klepać 12stki :lol:
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
trala
kiluje wszystko co na miescie napotka ...
grzes zrobil kilkanascie bo prawie 30 przejazdow? na kamieniu pierwsze jego zawody - nigdy sie tym nie interesowal i zrobil na slabych oponach 10 letnich 12,8 !
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 16mK8pq9pw" onclick="window.open(this.href);return false;
subaru jedzie ale na mecie juz inaczej to wyglada
i roznica z karolem to 0,8 +- sek na 1/4 . (w doladowaniu prawie wiecej o 0,5 bara mial karol)
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Bf5BzQYfMw" onclick="window.open(this.href);return false;
w kazdym razie beda poprawki mocowe ! - kto ma ladniejszy wykres i boost szybciej? teraz wam powiem ze wlasnie taki setup chcialbym miec na miasto na niedziele !
kiluje wszystko co na miescie napotka ...
grzes zrobil kilkanascie bo prawie 30 przejazdow? na kamieniu pierwsze jego zawody - nigdy sie tym nie interesowal i zrobil na slabych oponach 10 letnich 12,8 !
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 16mK8pq9pw" onclick="window.open(this.href);return false;
subaru jedzie ale na mecie juz inaczej to wyglada
i roznica z karolem to 0,8 +- sek na 1/4 . (w doladowaniu prawie wiecej o 0,5 bara mial karol)
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Bf5BzQYfMw" onclick="window.open(this.href);return false;
w kazdym razie beda poprawki mocowe ! - kto ma ladniejszy wykres i boost szybciej? teraz wam powiem ze wlasnie taki setup chcialbym miec na miasto na niedziele !
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Naprawdę nieźle , Replika daje radę
Wydech 2.5cala nie za ciasny przy takiej mocy ?
Jaką rolę ma pełnić nie wpięta w dolot przepływka .
Gratulacje
Wydech 2.5cala nie za ciasny przy takiej mocy ?
Jaką rolę ma pełnić nie wpięta w dolot przepływka .
Gratulacje
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Również gratuluje wyniku, a jak samochód wygląda wagowo?
Ps
Pozdrawiam
Ps
Jeśli chodzi o 0.8 sec to przy śr prędkości 180km/h (pod koniec przejazdu na 400m) daje nam 40m przewagi na mecie. pisze: i roznica z karolem to 0,8 +- sek na 1/4 . (w doladowaniu prawie wiecej o 0,5 bara mial karol)
Pozdrawiam
-
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:09
- Imię: greg
- lokalizacja: śląsk
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Widze projekt mojego auta,więc pare słów i ode mnie. Głownie chciałbym podziekować Kamilowi i jego ekipie,za kawał wykonanej roboty, oraz podziekowania dla Łukasza Lamika za koncowe strojenie i równiez cenne rady auto pewnie bedzie jeszcze coś udoskonalane,ale powiem,że juz teraz daje dużo frajdy i jestem zadowolony z dotychczasowych efektów Jest to projekt w załozeniu jako DD wiec szaleństw raczej tu nie bedzie . Bardziej stawiam na bezawaryjnośc (w miare mozliwości i ekonomie w codziennym uzytkowaniu.
>Karol
Twoje auto jest poza moim zasiegiem (pełny szacun,sa pomiary,czasy a nie 'gołosłowie' ) i to chyba wiadomo juz po lekturze projektów i ich zaawansowaniu,Twoje auto traktuje raczej jako wzór do nasladowania i inspiracji do lepszych rozwiazań niż konkurencje,bo mam swiadomośc,ze to nie ta liga przy 'ćwiartce' (bardziej więc kibicuje Twojemu bmw) ,ale tez nawet nie zamierzam tu konkurowac. Na zawody pojechałem tak z ciekawości i z marszu,bo było blisko a i czas jaki moge tym projektem zrobic był do sprawdzenia.
Pozdrawiam wszystkich!
>Karol
Twoje auto jest poza moim zasiegiem (pełny szacun,sa pomiary,czasy a nie 'gołosłowie' ) i to chyba wiadomo juz po lekturze projektów i ich zaawansowaniu,Twoje auto traktuje raczej jako wzór do nasladowania i inspiracji do lepszych rozwiazań niż konkurencje,bo mam swiadomośc,ze to nie ta liga przy 'ćwiartce' (bardziej więc kibicuje Twojemu bmw) ,ale tez nawet nie zamierzam tu konkurowac. Na zawody pojechałem tak z ciekawości i z marszu,bo było blisko a i czas jaki moge tym projektem zrobic był do sprawdzenia.
Pozdrawiam wszystkich!
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Bardzo sensowna wypowiedz:D nic gratki wyniku oby furak byl upalany DD i na zawodach gratki furacza czekamy na wiesci z placu boju i jakis onboard:D w tym mile widziany 100-200
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
jeszcze palce wloze do silnika niebawem 0,9 bara to jak pierdniecie komaratdserek pisze:Bardzo sensowna wypowiedz:D nic gratki wyniku oby furak byl upalany DD i na zawodach gratki furacza czekamy na wiesci z placu boju i jakis onboard:D w tym mile widziany 100-200
p.s. tdserek - wkladasz silnik? sorki za ot
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Sorka za o.t tak silnik sie wklada ale najpierw komora odmalowana bedzie. no i zamiast det 3 wpada emu bo znalazlem na magazynie:D
Jak znosi moc u ciebie dyfer poloski itp.. bo u mnie ukrecalem a wg danych z 1.1 bara mialem miej mocy:/
Jak znosi moc u ciebie dyfer poloski itp.. bo u mnie ukrecalem a wg danych z 1.1 bara mialem miej mocy:/
- spooch
- User
- Posty: 58
- Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
- Imię: Arek
- lokalizacja: NMR
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Jak by się miał zestaw ze stage1 w moim m20b25? Poza tym fajny wykres
pozdro
pozdro
-
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:09
- Imię: greg
- lokalizacja: śląsk
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Z tym pytaniem proponuje uderzyc bezposrednio do Kamila,prowadzi równiez swoja strone ..pl więc znajdziesz tam namiary. Jak widzisz jego projekty jeżdza,przeszły hamownie więc jest jakas wiarygodność i za swej strony polecam kontakt z nim,chłopak ma pasje a nie tylko parcie za kasą.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
poki co jest ok, dyfer duza leb, szpera 25, wszystko zalezy jak walisz nM w odpowiednim zakresie obrotow. tutaj jednak u grzesia jest ok, nie traci trakcji na 3 biegu zbytnio ale za to odfruwatdserek pisze:Sorka za o.t tak silnik sie wklada ale najpierw komora odmalowana bedzie. no i zamiast det 3 wpada emu bo znalazlem na magazynie:D
Jak znosi moc u ciebie dyfer poloski itp.. bo u mnie ukrecalem a wg danych z 1.1 bara mialem miej mocy:/
tak samospooch pisze:Jak by się miał zestaw ze stage1 w moim m20b25? Poza tym fajny wykres
pozdro
dzieki swoją drogą kocyk na turbo już ci zalozylem...g69 pisze:Z tym pytaniem proponuje uderzyc bezposrednio do Kamila,prowadzi równiez swoja strone . więc znajdziesz tam namiary. Jak widzisz jego projekty jeżdza,przeszły hamownie więc jest jakas wiarygodność i za swej strony polecam kontakt z nim,chłopak ma pasje a nie tylko parcie za kasą.
-
- User
- Posty: 31
- Rejestracja: 5 gru 2011, o 19:31
- Imię: Jarek
- lokalizacja: Ząbki/Warszawa
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Macie jakiś wykres do tego?