BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garage

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: Grzesi(E30)k »

No jak liczyłeś na to że 20 letnia głowica będzie nówka po samym planowaniu to ja nie wiem jak wy te silniki składacie.
-chałturnik-
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: k64 »

Grzesi(E30)k pisze:No jak liczyłeś na to że 20 letnia głowica będzie nówka po samym planowaniu to ja nie wiem jak wy te silniki składacie.
Nie rozumisz przeslania. Nie rob ze mnie glupa;) glowica kazda u mnie jest sprawdzana w 100% u g69 nie byla sciagana nawet!
g69
User
Posty: 29
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:09
Imię: greg
lokalizacja: śląsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: g69 »

Nie wiem skąd Kamilu ten wniosek,ze turbo mi za póżno wstaje... ;) widziałem wykres projektu Dawida, który sobie składał na Twoich częściach,jemu tez przecież łukasz stroił jego projekt,mogę sobie więc porównać i nie jest najgorzej (ale garret to niestety nie jest )..
Nie zaglądam tu za często,ale postaram się wkleić wykres z hamowni i wtedy będzie można coś wnioskować.
Głowice i cały silnik (pompe też ) przy strokerze robił mi Michał Małecki i jest po kompletnym remoncie :) nie zabierałbym sie za ładowanie starego motoru.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: k64 »

g69 pisze:Nie wiem skąd Kamilu ten wniosek,ze turbo mi za póżno wstaje... ;) widziałem wykres projektu Dawida, który sobie składał na Twoich częściach,jemu tez przecież łukasz stroił jego projekt,mogę sobie więc porównać i nie jest najgorzej (ale garret to niestety nie jest )..
Nie zaglądam tu za często,ale postaram się wkleić wykres z hamowni i wtedy będzie można coś wnioskować.
Głowice i cały silnik (pompe też ) przy strokerze robił mi Michał Małecki i jest po kompletnym remoncie :) nie zabierałbym sie za ładowanie starego motoru.
Bo wiem jak u dawida przykladowo ciagnie a jak u ciebie wstawalo i napewno to nie problem zbyt wczesnego otwierania wg
g69
User
Posty: 29
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:09
Imię: greg
lokalizacja: śląsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: g69 »

Moim autem to jezdziłes rok temu..z WG38mm a jak pisałem pare postów wyżej są pewne zmiany :)

jakby kiedy Dawid był gdzies blisko to daj znać,fajnie by było porównac Twoje turbiny w projektach. :)

pozdro.
marcinsz32
User
Posty: 132
Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
Imię: marcin
lokalizacja: wałbrzych

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: marcinsz32 »

A tak dla porownania przy jakich obrotach wstaje wam turbo.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: k64 »

g69 pisze:Moim autem to jezdziłes rok temu..z WG38mm a jak pisałem pare postów wyżej są pewne zmiany :)

jakby kiedy Dawid był gdzies blisko to daj znać,fajnie by było porównac Twoje turbiny w projektach. :)

pozdro.
czy to wadliwy wg38 w ktorych membrana pekala masowo :? czy wg44 ktory jest bardzo dobry i jest to aktualnie najlepszy wg z chinczykow nie ma to roznicy Grzes. bo i maly (a juz mialem problem z umieszczeniem go na dole bo NISKO ci wyprowadzilem wyjscie) Zmiana u ciebie to twardsza sprezyna i dodany zapewnie zaworek mac (bo ebc to raczej nie?) ktory nie pozwoli na uchylenie tloka dopoki nie osiagniesz zadanego cisnienia (zreszta i tak kwestia mapy) , wg38 byl tez zbyt maly i przeladowywal na kolejnych biegach (wieksze obciazenie) co ci pozniej nawet chyba powiedzialem , choc i tak na poczatku miales zerwany wozek wiec taki nagly naplyw nM jaki teraz masz jest fajny i robi wrazenie ale wtedy tylko by pogorszyl sprawe sam wiesz dlaczego.

Dawid wpadnie na Kamien slaski troche powalczyc w klasie street jak wszystko wypali to co chcemy.
Generalnie wszedzie roznice to sa minimalne , wiec jak wpadniesz na Kamien to bedzie okazja na :piwo: i przejazd w klasie street z dawidem :wink2:
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: Szpera »

jakie finalnie doładowanie jest ? 0,9 bez zmian ?
g69
User
Posty: 29
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:09
Imię: greg
lokalizacja: śląsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: g69 »

Obrazek

wrzucam obiecany wcześniej wykres,to chyba więcej pokazuje niż marketingowe foty..
W mojej ocenie przy odpowiednim zestrojeniu kamilowa turbina w relacji koszta osiągi wypada bardzo dobrze. Pozdrawiam.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: k64 »

g69 pisze:Obrazek

wrzucam obiecany wcześniej wykres,to chyba więcej pokazuje niż marketingowe foty..
W mojej ocenie przy odpowiednim zestrojeniu kamilowa turbina w relacji koszta osiągi wypada bardzo dobrze. Pozdrawiam.
tutaj przyklad ile finalne dodatki moga zdzialac, zaworek mac robi robote. Ciesze sie Grzes, urywa teraz na 3 pewnie dupe ... :piwo:
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: Kusy6 »

wtryski 413ccm i dały bez problemu radę 430KM?
CycuE30
User
Posty: 69
Rejestracja: 10 lip 2016, o 21:56
Imię: Michał
lokalizacja: Toruń

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: CycuE30 »

Mój projekt 430cc skończyły się przy 417km... Ale nie ma reguły zależy też od ciśnienia paliwa its Profilaktycznie lepiej dać większe wtryski i mniejsze czasy niż na odwrót a z doświadczenia zapętlania nie polecam
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: Kusy6 »

Sprzęgło nie ślizga przy strzałach na 2-3 biegu lub przepinaniu?
Celuje w podobną moc i zastanawiam się czy zostawić jaki setup jak ty masz czy sprzedać i kupić 2 tarcz
Taffarel
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 26 sie 2017, o 00:08
Imię: Rafał
lokalizacja: powisle

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Post autor: Taffarel »

ja mam dwutarcz od . a nie mam jeszcze hydro i czuje, ze predzej buda mi peknie jak sprzeglo pusci :heh:
e46 "fakeM3gtr" 330ci GT3582 0,9bar
ODPOWIEDZ