BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garage
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
No jak liczyłeś na to że 20 letnia głowica będzie nówka po samym planowaniu to ja nie wiem jak wy te silniki składacie.
-chałturnik-
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Nie rozumisz przeslania. Nie rob ze mnie glupa;) glowica kazda u mnie jest sprawdzana w 100% u g69 nie byla sciagana nawet!Grzesi(E30)k pisze:No jak liczyłeś na to że 20 letnia głowica będzie nówka po samym planowaniu to ja nie wiem jak wy te silniki składacie.
-
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:09
- Imię: greg
- lokalizacja: śląsk
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Nie wiem skąd Kamilu ten wniosek,ze turbo mi za póżno wstaje... widziałem wykres projektu Dawida, który sobie składał na Twoich częściach,jemu tez przecież łukasz stroił jego projekt,mogę sobie więc porównać i nie jest najgorzej (ale garret to niestety nie jest )..
Nie zaglądam tu za często,ale postaram się wkleić wykres z hamowni i wtedy będzie można coś wnioskować.
Głowice i cały silnik (pompe też ) przy strokerze robił mi Michał Małecki i jest po kompletnym remoncie nie zabierałbym sie za ładowanie starego motoru.
Nie zaglądam tu za często,ale postaram się wkleić wykres z hamowni i wtedy będzie można coś wnioskować.
Głowice i cały silnik (pompe też ) przy strokerze robił mi Michał Małecki i jest po kompletnym remoncie nie zabierałbym sie za ładowanie starego motoru.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Bo wiem jak u dawida przykladowo ciagnie a jak u ciebie wstawalo i napewno to nie problem zbyt wczesnego otwierania wgg69 pisze:Nie wiem skąd Kamilu ten wniosek,ze turbo mi za póżno wstaje... widziałem wykres projektu Dawida, który sobie składał na Twoich częściach,jemu tez przecież łukasz stroił jego projekt,mogę sobie więc porównać i nie jest najgorzej (ale garret to niestety nie jest )..
Nie zaglądam tu za często,ale postaram się wkleić wykres z hamowni i wtedy będzie można coś wnioskować.
Głowice i cały silnik (pompe też ) przy strokerze robił mi Michał Małecki i jest po kompletnym remoncie nie zabierałbym sie za ładowanie starego motoru.
-
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:09
- Imię: greg
- lokalizacja: śląsk
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Moim autem to jezdziłes rok temu..z WG38mm a jak pisałem pare postów wyżej są pewne zmiany
jakby kiedy Dawid był gdzies blisko to daj znać,fajnie by było porównac Twoje turbiny w projektach.
pozdro.
jakby kiedy Dawid był gdzies blisko to daj znać,fajnie by było porównac Twoje turbiny w projektach.
pozdro.
-
- User
- Posty: 132
- Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
- Imię: marcin
- lokalizacja: wałbrzych
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
A tak dla porownania przy jakich obrotach wstaje wam turbo.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
czy to wadliwy wg38 w ktorych membrana pekala masowo czy wg44 ktory jest bardzo dobry i jest to aktualnie najlepszy wg z chinczykow nie ma to roznicy Grzes. bo i maly (a juz mialem problem z umieszczeniem go na dole bo NISKO ci wyprowadzilem wyjscie) Zmiana u ciebie to twardsza sprezyna i dodany zapewnie zaworek mac (bo ebc to raczej nie?) ktory nie pozwoli na uchylenie tloka dopoki nie osiagniesz zadanego cisnienia (zreszta i tak kwestia mapy) , wg38 byl tez zbyt maly i przeladowywal na kolejnych biegach (wieksze obciazenie) co ci pozniej nawet chyba powiedzialem , choc i tak na poczatku miales zerwany wozek wiec taki nagly naplyw nM jaki teraz masz jest fajny i robi wrazenie ale wtedy tylko by pogorszyl sprawe sam wiesz dlaczego.g69 pisze:Moim autem to jezdziłes rok temu..z WG38mm a jak pisałem pare postów wyżej są pewne zmiany
jakby kiedy Dawid był gdzies blisko to daj znać,fajnie by było porównac Twoje turbiny w projektach.
pozdro.
Dawid wpadnie na Kamien slaski troche powalczyc w klasie street jak wszystko wypali to co chcemy.
Generalnie wszedzie roznice to sa minimalne , wiec jak wpadniesz na Kamien to bedzie okazja na i przejazd w klasie street z dawidem
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
jakie finalnie doładowanie jest ? 0,9 bez zmian ?
-
- User
- Posty: 29
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:09
- Imię: greg
- lokalizacja: śląsk
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
tutaj przyklad ile finalne dodatki moga zdzialac, zaworek mac robi robote. Ciesze sie Grzes, urywa teraz na 3 pewnie dupe ...
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
wtryski 413ccm i dały bez problemu radę 430KM?
-
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 10 lip 2016, o 21:56
- Imię: Michał
- lokalizacja: Toruń
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Mój projekt 430cc skończyły się przy 417km... Ale nie ma reguły zależy też od ciśnienia paliwa its Profilaktycznie lepiej dać większe wtryski i mniejsze czasy niż na odwrót a z doświadczenia zapętlania nie polecam
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
Sprzęgło nie ślizga przy strzałach na 2-3 biegu lub przepinaniu?
Celuje w podobną moc i zastanawiam się czy zostawić jaki setup jak ty masz czy sprzedać i kupić 2 tarcz
Celuje w podobną moc i zastanawiam się czy zostawić jaki setup jak ty masz czy sprzedać i kupić 2 tarcz
-
- Nowy na forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 26 sie 2017, o 00:08
- Imię: Rafał
- lokalizacja: powisle
Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag
ja mam dwutarcz od . a nie mam jeszcze hydro i czuje, ze predzej buda mi peknie jak sprzeglo pusci
e46 "fakeM3gtr" 330ci GT3582 0,9bar