Szybciej wstanie tylko gt35.30 . Ty masz replike z tym samym wirnikiem wydechowym co garrett i ona pozno wstaje do 2.5l stad .... Albo bb albo . Sa gt30 ale.maja dupe 0.80 i tak samo Wstawaja. Mozesz wlozyc mniejszego chinczyka niz 35.30 ale napewno na barku nie bedzie 400. Albo jak wyzej napisalem. mozesz na lepszy dol szukac td0419t .... swoja droga masz duze plenum ssacegoMarek_W pisze:Autko przelatało już 1500km bez awarii po strojeniu ale żałuję wyboru turbiny, chodzi o jej wielkość. Jazda zaczyna się powyżej 4tys i lekko mnie to wkurza
Jakie turbo musialbym kupić żeby wcześniej wstawało ? coś w okolice 3tys obrotów ? przy pojemności 2,5
w grę wchodzą chiny, ewentualnie coś innego
macie jakies propozycje ?
BMW E30 M50 turbo Marek_W
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
pytanie zasadnicze, ile masz kasy na turbo? bo wybór jest ogromny poczynając od tanich chinoli a kończąc na fp czy gtx ale generalnie jak ma jechać z dołu i mieć coś na górze to chinola możesz skreślić od razu.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
GT3530 albo TD05 z Evo 10.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
chyba skusze sie na gt3530 jak znajdzie się chętny na moje turbo,
ewentualnie borgwarner tylko nie wiem czy występowały modele z małą dupą
ewentualnie borgwarner tylko nie wiem czy występowały modele z małą dupą
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Duża dupa w turbinie nie dyktuje do końca moment w którym turbo wygeneruje zadaną wartość doładowania, nie można sugerować się tym że np chińczyk z dupą 0,8 i markowa turbina (nie ważne jaka) z taką samą dupą będą wstawać tak samo.
Kamil kiedyś gdzieś pisał że w chińskich turbinach szybki boost ratuje tylko mała dupa z uwagi na ciężki i toporne wirniki.
Jak byłem swego czasu u Karola to porównywaliśmy wirniki w BW i t67. T67 nie kręcił się sam....
Kamil kiedyś gdzieś pisał że w chińskich turbinach szybki boost ratuje tylko mała dupa z uwagi na ciężki i toporne wirniki.
Jak byłem swego czasu u Karola to porównywaliśmy wirniki w BW i t67. T67 nie kręcił się sam....
BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 132
- Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
- Imię: marcin
- lokalizacja: wałbrzych
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Jak bedziesz zdecydowany na te turbo to ci moge moje sprzedac. Sprzedaje cały samochod na czesci
-
- User
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 lip 2012, o 22:43
- Imię: Igor
- lokalizacja: Głogów
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
u mnie na tym samym turbo 1b mam w okolicach 3200rpm, takze wstaje spoko, problem jest z topornym wirnikiem podczas przepinania biegow, obroty niby wysokie po przepieciu ciagnac na danym biegu do odciecia, a turbo zanim ruszy to chwila mija. na dbb nie ma takie problemu co na slizgu i mysle, ze tutaj nie powinno sie szukac oszczednosci w projekcie TURBO, chyba, ze budowany jest typowo do 1/4. Wg mnie drift i street racing odpada przy chinczyku na slizgu
- nfs
- User
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Pruszków
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
EBC podratowało by nieco sytuację z późnym wstawaniem.
U mnie chińczyk gt3530(AR63) od . wstaje od około 3500obr w m20b25 na MBC
U mnie chińczyk gt3530(AR63) od . wstaje od około 3500obr w m20b25 na MBC
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
- nfs
- User
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Pruszków
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
na 3 biegu (dyfer 3.38) w okolicach 3tys wstaje a max ładuje koło 3,5-3,8tys(czyli jak narazie 0,5 bara, jeszcze przed strojeniem).
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Igore mam dokładnie to samo przy przepince biegów, turbo jakby stawało na sekundę i po chwili ciągnie dalej
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
To nie odpuszczajcie gazu na 0 przy przepięciach i tego problemu nie będzie.
U mnie idąc pełnym ogniem zostawiam uchyloną przepustnicę, wirniki nie zwalniają i dają pełny ciąg od razu po przepięciu biegu.
Ewentualnie można zrobić flat-shift'a, też rozwiąże ten problem bo można klepać biegi z gazem w podłodze.
U mnie idąc pełnym ogniem zostawiam uchyloną przepustnicę, wirniki nie zwalniają i dają pełny ciąg od razu po przepięciu biegu.
Ewentualnie można zrobić flat-shift'a, też rozwiąże ten problem bo można klepać biegi z gazem w podłodze.
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Mógłbyś rozwinąć co to jest ten "flat-shift" ?Pat-325 pisze:To nie odpuszczajcie gazu na 0 przy przepięciach i tego problemu nie będzie.
U mnie idąc pełnym ogniem zostawiam uchyloną przepustnicę, wirniki nie zwalniają i dają pełny ciąg od razu po przepięciu biegu.
Ewentualnie można zrobić flat-shift'a, też rozwiąże ten problem bo można klepać biegi z gazem w podłodze.
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Flat shift to tak jak kolega pisał zmiana biegu z nogą w podłodze, tyle że żeby to działało musisz mieć czujnik na pedale sprzęgła i kompa który ma taką opcje... W tedy gdy naciśniesz sprzęgło komp zbija odcinke mniej więcej na takie obroty jak obroty z kolejnego biegu, w skrucie tak to wygląda.
Na filmiku w moim projekcie przejazd jest właśnie z flat shiftem, zmiana biegu zajmuje w tedy około 0.35sec i silnik nie wypada z boostu nawet na chińskim t76... (w tym przejeździe zaliczyłem odcinkę przy zmianach, przy prawidłowej zmianie tego niema )
Na filmiku w moim projekcie przejazd jest właśnie z flat shiftem, zmiana biegu zajmuje w tedy około 0.35sec i silnik nie wypada z boostu nawet na chińskim t76... (w tym przejeździe zaliczyłem odcinkę przy zmianach, przy prawidłowej zmianie tego niema )
- Driftman
- User
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 19:18
- Imię: Paweł
- lokalizacja: ulica
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Wpisz sobie w google. Jest po to żeby nie wypadać z bostu, taki międzygaz. Utrzymuje obroty w czasie zmiany biegów. Wystarczy wpisać w google. Jak wszystko zresztą..Szpera pisze:Mógłbyś rozwinąć co to jest ten "flat-shift" ?Pat-325 pisze:To nie odpuszczajcie gazu na 0 przy przepięciach i tego problemu nie będzie.
U mnie idąc pełnym ogniem zostawiam uchyloną przepustnicę, wirniki nie zwalniają i dają pełny ciąg od razu po przepięciu biegu.
Ewentualnie można zrobić flat-shift'a, też rozwiąże ten problem bo można klepać biegi z gazem w podłodze.
Są gotowe układy do kupienia. Wpisz w google to zobaczysz np.Jadźwin ma takie układy, nie trzeba kupować całego kompa.
Ps. Są też do kupienia układy lunch control.