e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
e34 oryginalnie z m30b35
silnik:
seryjny blok, frezowane tloki i roztaczane pod pierscienie prima.
glowica portowana a'la alpina. seryjne zawory, walek catcams pod turbo.
uszczelka pod glowica athena, wczesniej bylo ottoco zamowione z vac motorsport ktore okazalo sie totalna porazka. 220 dolcow w bloto.
turbina od . gt35 z dupa 0.63. z chlodzeniem woda.
coller 600x300 z odwroconym tankiem
wydech z dwoma tlumikami 3''
turbo na dole, rury dolotowe NAD BELKA i bez zadnej pompy.
komputer EMU
przerobione smarowanie i odma z powrotem do miski.
Auto na dotarcie ustawione na 0.8 bara i zapobiegawczym zaplonie wygenerowalo to co na wykresie. Docelowo pod koniec miesiaca ustawimy 1,5 i zobaczymy ile ten chinczyk zapoda.
i filmik z odpalenia jeszcze ze starymi kablami wn i catch tankiem.
https://www.youtube.com/watch?v=UONWVKkq0ek" onclick="window.open(this.href);return false;
silnik:
seryjny blok, frezowane tloki i roztaczane pod pierscienie prima.
glowica portowana a'la alpina. seryjne zawory, walek catcams pod turbo.
uszczelka pod glowica athena, wczesniej bylo ottoco zamowione z vac motorsport ktore okazalo sie totalna porazka. 220 dolcow w bloto.
turbina od . gt35 z dupa 0.63. z chlodzeniem woda.
coller 600x300 z odwroconym tankiem
wydech z dwoma tlumikami 3''
turbo na dole, rury dolotowe NAD BELKA i bez zadnej pompy.
komputer EMU
przerobione smarowanie i odma z powrotem do miski.
Auto na dotarcie ustawione na 0.8 bara i zapobiegawczym zaplonie wygenerowalo to co na wykresie. Docelowo pod koniec miesiaca ustawimy 1,5 i zobaczymy ile ten chinczyk zapoda.
i filmik z odpalenia jeszcze ze starymi kablami wn i catch tankiem.
https://www.youtube.com/watch?v=UONWVKkq0ek" onclick="window.open(this.href);return false;
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
Wow to się nazywa wejście z grubej petardy Dawno Cie tu panie nie widziałem i takie tematy zdrowo Co się tam dzieje z Twoim estorilem coupe e36 z M30 i poprzecznym turbo?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
e36 rozjebalem o barierke , 1,4 bara i zamkniete wtryski 630 przy 4,7 bara cisnienia na listwie ( bylo 600 jak nic). kolor z chryslera jakiegos a nie estroil.Karolo pisze:Wow to się nazywa wejście z grubej petardy Dawno Cie tu panie nie widziałem i takie tematy zdrowo Co się tam dzieje z Twoim estorilem coupe e36 z M30 i poprzecznym turbo?
obecnie e36 ma naped na 4 kopyta w 90 % ukonczony i silnik 5 cylindrow do poskladania. chyba tez wspawam cwiartke lewa zeby bylo na tip top. zbieram teraz na turbo - albo efr 9180 albo pte 7675 - bedzie nakurwiac.
jeszcze dodam odnosnie e34 ze ma sprzeglo z e92 m3, dolot 4'', splyw wody do bloku w korek do spuszczania wody i ogolnie b.fajnie sie nim jezdzi.
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
Że silnik z audi AAN pakujesz do e36 to jeszcze rozumiem ale napęd na cztery koła to hmmm chyba lepiej było kupić audi.
Z tym czarnym przodem po dzwonie nawet fajnie wygląda
Z tym czarnym przodem po dzwonie nawet fajnie wygląda
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
To w e36 pewnie silnik i napędy Audi?
Jaka skrzynia siedzi w e34?
Gruby projekt zarówno e36 jak i e34
Jaka skrzynia siedzi w e34?
Gruby projekt zarówno e36 jak i e34
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
Audi nadaje sie do jazdy na wprost tylko i wylacznie.
Naped w e36 to hybryda czesci z e34 525ix i 2007 x5. Do tego mam sterowanie tym napedem przez blutuf z np. smartfona i moge sobie ustawic spiecie tylnego dyfra w zakresie 0-100% jak i spiecie napedu pomiedzy przednia i tylnia osia w zakresie 0-100%. Pozwala to na multum mozliwosci ustawien. A oba dyfry spiete na max pozwalaja na potezne powerslidy na 4 kola. takie cos jak tu https://www.youtube.com/watch?v=lBEq4Zm7YV8" onclick="window.open(this.href);return false;. chlopaki maja zaspawane dyfry i z jakies 750 koni. tylko kontrola na tym jest powiedzmy przypadkowa, w e36 bedzie to duzo bardziej przewidywalne. (zeby nie bylo taki zestaw w audi byl juz testowany)
Naped w e36 to hybryda czesci z e34 525ix i 2007 x5. Do tego mam sterowanie tym napedem przez blutuf z np. smartfona i moge sobie ustawic spiecie tylnego dyfra w zakresie 0-100% jak i spiecie napedu pomiedzy przednia i tylnia osia w zakresie 0-100%. Pozwala to na multum mozliwosci ustawien. A oba dyfry spiete na max pozwalaja na potezne powerslidy na 4 kola. takie cos jak tu https://www.youtube.com/watch?v=lBEq4Zm7YV8" onclick="window.open(this.href);return false;. chlopaki maja zaspawane dyfry i z jakies 750 koni. tylko kontrola na tym jest powiedzmy przypadkowa, w e36 bedzie to duzo bardziej przewidywalne. (zeby nie bylo taki zestaw w audi byl juz testowany)
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
w e34 skrzynia oryginalna z m30.
czarny przod jeszcze byl przed dzwonem.
czarny przod jeszcze byl przed dzwonem.
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
corey pisze:Audi nadaje sie do jazdy na wprost tylko i wylacznie.
Naped w e36 to hybryda czesci z e34 525ix i 2007 x5. Do tego mam sterowanie tym napedem przez blutuf z np. smartfona i moge sobie ustawic spiecie tylnego dyfra w zakresie 0-100% jak i spiecie napedu pomiedzy przednia i tylnia osia w zakresie 0-100%. Pozwala to na multum mozliwosci ustawien. A oba dyfry spiete na max pozwalaja na potezne powerslidy na 4 kola. takie cos jak tu https://www.youtube.com/watch?v=lBEq4Zm7YV8" onclick="window.open(this.href);return false;. chlopaki maja zaspawane dyfry i z jakies 750 koni. tylko kontrola na tym jest powiedzmy przypadkowa, w e36 bedzie to duzo bardziej przewidywalne. (zeby nie bylo taki zestaw w audi byl juz testowany)
OMG! Chyle czoła, pokaż nam to koniecznie na forum
BTW, czy tylko mi nie działa powiększanie zdjęć E34 z tego tematu?
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
Czyli w tym AWD są jakieś aktywne dyferencjały i automat? Czy manual? Ogólnie chylę czoło za pomysł i wykonane jeśli to już jeździ :-)
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
Napędom z ix-a nie wróże długiej przyszłości. W rozdzielaczu M50 pierwszy poleci kierat a z przodu poukręca kiepskie przeguby, dyfer jest ok. Ale kombinuj, dobrze Ci to idzie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
corey ty zyjesz? uhuhu. dobrze ze wrociles
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
hmm, aktywe dyfry. nie wiem do konca nawet jak to dziala w tych rajdowych samochodach.
u mnie to jest tak:
- tylni dyfer sterowany jest przez hydraulike w ix'e. Juz dawno zrobil cos takiego nasz kolega mcgiver w swoim e34 jakies lata temu. u mnie poprostu jest dolozony "prad" do tego. pompka elektryczna, zbiorniczek, zawor trojdrogowy i czujnik cisnienia, calosc w zamknietej petli utrzymuje zadane cisnienie w dyfrze.
- centralny dyfer act 700 z x5 po pierwsze sie nie rozpierdoli bo nie ma tak jak w ix lancucha tylko zebatki i super gotowca w postaci wielotarczowego sprzegla podobnego do tego w tylnim dyfrze ktore od razu ma sterowanie "pradem"poprzez nastawnik. troche nie z tej ziemi jest tam sygnal ale uporalem sie z tym.
takze w praktyce to mozna spinac dowolnie miedzyosiowy i tylni dyferencjal. ciekawe co by takie e36 w rajdach pokazalo. ale trzebaby do zawiechy jeszcze podejsc na ostro.
u mnie to jest tak:
- tylni dyfer sterowany jest przez hydraulike w ix'e. Juz dawno zrobil cos takiego nasz kolega mcgiver w swoim e34 jakies lata temu. u mnie poprostu jest dolozony "prad" do tego. pompka elektryczna, zbiorniczek, zawor trojdrogowy i czujnik cisnienia, calosc w zamknietej petli utrzymuje zadane cisnienie w dyfrze.
- centralny dyfer act 700 z x5 po pierwsze sie nie rozpierdoli bo nie ma tak jak w ix lancucha tylko zebatki i super gotowca w postaci wielotarczowego sprzegla podobnego do tego w tylnim dyfrze ktore od razu ma sterowanie "pradem"poprzez nastawnik. troche nie z tej ziemi jest tam sygnal ale uporalem sie z tym.
takze w praktyce to mozna spinac dowolnie miedzyosiowy i tylni dyferencjal. ciekawe co by takie e36 w rajdach pokazalo. ale trzebaby do zawiechy jeszcze podejsc na ostro.
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
kiepskie przeguby? ogladalem je nic tam kiepskiego nie widze.Karolo pisze:Napędom z ix-a nie wróże długiej przyszłości. W rozdzielaczu M50 pierwszy poleci kierat a z przodu poukręca kiepskie przeguby, dyfer jest ok. Ale kombinuj, dobrze Ci to idzie.
polosie owszem sa smiesznie zbudowane ale wystarczajaco grube. naprezenia rozkladaja sie na 4 kola. powinno to wytrzymac patrzac na napedy innych producentow. pozatym wiekszosc bedzie i tak isc na tyl ( i mozna tym w koncu sterowac) ktory jest mocny.
- Driftman
- User
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 paź 2009, o 19:18
- Imię: Paweł
- lokalizacja: ulica
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
Gratulacje. Urwało mi głowe. Super się to czyta. Pomysłowy jesteś. Jaką moc docelową planujesz z b35 ? Pęknie 600 ?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e34 + m30b35 + gt35 chinskie na dole
Graty Corey
podważe tylko jedną rzecz, ACT nie jest trwale bo rozpada sie w seryjnych samochodach ALE da sie je tak naprawić że drugi raz się nie rozpadnie )
podważe tylko jedną rzecz, ACT nie jest trwale bo rozpada sie w seryjnych samochodach ALE da sie je tak naprawić że drugi raz się nie rozpadnie )
BMWexpert Motorsport