BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
No to pochwaliłeś się tym E9 :-) ale to co wczoraj o niej mówiłeś na torze to po prostu historia mrożąca krew w żyłach :-P kiedyś polowałem na E10 ale temat podobny jak E9, jak coś było w dobrej cenie na mobile to chwila i nie było już.
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
Wyglada jakby z fabryki wyjechala z turbo.
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
Tej E9 z historią mrożącą krew w żyłach nie kupiłem oczywiście . Byłem obejrzeć kilka, ale fakt - wyścig szczurów po te samochody jest straszny.farmer91 pisze:No to pochwaliłeś się tym E9 :-) ale to co wczoraj o niej mówiłeś na torze to po prostu historia mrożąca krew w żyłach :-P kiedyś polowałem na E10 ale temat podobny jak E9, jak coś było w dobrej cenie na mobile to chwila i nie było już.
Jeszcze zdjęcie przedstawiające projekt V8 Turbo przed i po.
Pozdrawiam,
Michał Małecki.
- nfs
- User
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Pruszków
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
Podoba mi się że wtyczka czujnika poziomu płynu hamulcowego jest ustawiona dokładnie pod kątem prostym do zbiorniczka. Mount Everest pedantyzmu czy przypadek?
-
- Nowy na forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 wrz 2012, o 13:10
- Imię: Michał
- lokalizacja: Nowe Miasto n/P
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
Jak fabryka
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
Podejrzewam, że pedantyzm, sam też zawsze to poprawiamnfs pisze:Podoba mi się że wtyczka czujnika poziomu płynu hamulcowego jest ustawiona dokładnie pod kątem prostym do zbiorniczka. Mount Everest pedantyzmu czy przypadek?
-
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 31 sie 2015, o 12:11
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
Dobry projekt, jaram sie
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
Świetne auto. Pod maską wygląda to świetnie, auto jedzie również rewelacyjnie Można się zdziwić Jedyny minus to skrzynia - za długo się zastanawia nad zmianą biegów, no ale jednak swoje lata ma, DKG to nie jest :P
-
- Turbo-Team
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
- Imię: Krzysiek
- lokalizacja: Wojnicz
- Lokalizacja: Wojnicz
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
Znalezione w sieci
https://www.youtube.com/watch?v=46k1yji2Vxg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=46k1yji2Vxg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
Super auto i filmik
-
- Nowy na forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 wrz 2010, o 23:38
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Łódź
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
deejeys pisze:Świetne auto. Pod maską wygląda to świetnie, auto jedzie również rewelacyjnie Można się zdziwić Jedyny minus to skrzynia - za długo się zastanawia nad zmianą biegów, no ale jednak swoje lata ma, DKG to nie jest :P
A ja zupełnie zapomniałem, że Michał zakładał tu temat mojego auta. Odgrzewamy kotleta po czterech latach.
Auto nadal w moich rękach. Odrobinę zmodyfikowane od czasu ostatniego posta.
Skrzynia biegów!
Seryjny automat zf 5hp30 w zasadzie bez grama oznak zużycia wyleciał zimą 2018/2019. Zastąpił go zamontowany przez Lamików zf 8hp70.
Auto dodatkowo dostało nowy WG, podpięty MAC i zostało podstrojone do 437km i 591nm.
Do sterowania nową skrzynią potrzebne były łopatki, a że zmiana kierownicy na coś z nowszego modelu nie wchodziła w grę, to zrobiłem adapter pod fabryczną kierownicę. Założone zostały łopatki z e46 330 ze skrzynią SMG, dzięki czemu mogę jedną ręką kłaść biegi w górę jak i w dół.
Zmiana skrzyni + dostrojenie z dużo szybciej budowanym boostem miało nie bagatelny wpływ na osiągi i jeszcze większy wpływ na ogólną frajdę z jazdy
było:
0-100 --- 5.47s
100-200 --- 12.79s
jest :
0-100 --- 4.50s
100-200 --- 9.53s
Żeby zatrzymywać 1650kg + 95kg kierownik zamontowaliśmy na przód BBK. Zacisk 6t + cholernie ciążka ale dużo znosząca tarcza 360x36mm - mieści się w 3tlg 17"
Do złotych BBS RS w 17" dołączyło bardziej sportowe obuwie.
18" BBS RK 8.5" + 10" z oponami 235/40 i 265/35.
Ponieważ było za cicho to końcowy tłumik doczekał się następcy:
+ kilka ogólnych fot:
pozdro
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
- scyzor
- User
- Posty: 85
- Rejestracja: 3 sty 2016, o 18:25
- Imię: mariusz
- lokalizacja: łódź
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
Mi to raczej wygląda na zaciski z audi akebono chociaż podobne są w alfie romeo stelvioGrzesi(E30)k pisze:Od czego zacisk? Cayenne/Touareg?
-
- Forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 27 lut 2011, o 17:06
- Imię: Marek
- lokalizacja: Swinde
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
E34 to dla mnie ideał auta hobystycznego, nie za małe dużo bardziej bezpieczne niżeli stare 3er. .Co człowiek chciał to było fabrycznie od 1.8 do 4L czesto gest elektryki, klimy, szyberdachy,szpery.
Gratuluje właścicielowi pięknego e34 i w pełni rozumiem posiadanie go tyle lat.
Gratuluje właścicielowi pięknego e34 i w pełni rozumiem posiadanie go tyle lat.
-
- Nowy na forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 wrz 2010, o 23:38
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Łódź
Re: BMW E34 540i V8 Turbo S360 dla Kamila
scyzor pisze:Mi to raczej wygląda na zaciski z audi akebono chociaż podobne są w alfie romeo stelvioGrzesi(E30)k pisze:Od czego zacisk? Cayenne/Touareg?
Dokładnie akebono z audi