BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Witam Wszystkich.
Po dlugich planach zwiazanych z Turbo prace zaczely mi isc do przodu:)
Modyfikacje
Silnik: m50b25 vanos
- odprężony dwoma uszczelkami 1.75 i przekladka 0.8 z FTWL
- spływ oleju do obudowy rozrządu od Karola
- szpilki głowicy custom od FTWL
- pompa oleju z 2.8
Układ dolotowy:
-w trakcie tworzenia
-IC 600x450x76
Układ wydechowy:
- kolektor od Karolo FTWL Motorsport
- turbina gt3582 antisurage of FTWL
- wastegate 38mm bedzie polaczony w uklad od FTWL
- Flansze na turbo, krućce na sondę EGT od Karolo
- wydech 3" tlumik na srodku MAGNAFLOW red pack i koncowy made in japan (jakies wiadro dostalem od brata)
Układ paliwowy / wtryskowy:
- przewody paliwowe takelan
- pompa replika 044 od Karola
- wtryski do kupienia 440 albo 630
Elektronika / wskaźniki:
- det3 fit
- innovation 2
- zegar ciśnienia oleju
- temperatury oleju
- ladowanie
- egt
- bost w planach
Układ chłodzenia:
seria
Układ napędowy:
- na razie seria ,a bedzie tylna kolyska z E32 V12 + szpera
Zawieszenie:
- tyl springi tatechnix (syf nie polecam do touringa)
- przod obciete 2 zwoje
Po dlugich planach zwiazanych z Turbo prace zaczely mi isc do przodu:)
Modyfikacje
Silnik: m50b25 vanos
- odprężony dwoma uszczelkami 1.75 i przekladka 0.8 z FTWL
- spływ oleju do obudowy rozrządu od Karola
- szpilki głowicy custom od FTWL
- pompa oleju z 2.8
Układ dolotowy:
-w trakcie tworzenia
-IC 600x450x76
Układ wydechowy:
- kolektor od Karolo FTWL Motorsport
- turbina gt3582 antisurage of FTWL
- wastegate 38mm bedzie polaczony w uklad od FTWL
- Flansze na turbo, krućce na sondę EGT od Karolo
- wydech 3" tlumik na srodku MAGNAFLOW red pack i koncowy made in japan (jakies wiadro dostalem od brata)
Układ paliwowy / wtryskowy:
- przewody paliwowe takelan
- pompa replika 044 od Karola
- wtryski do kupienia 440 albo 630
Elektronika / wskaźniki:
- det3 fit
- innovation 2
- zegar ciśnienia oleju
- temperatury oleju
- ladowanie
- egt
- bost w planach
Układ chłodzenia:
seria
Układ napędowy:
- na razie seria ,a bedzie tylna kolyska z E32 V12 + szpera
Zawieszenie:
- tyl springi tatechnix (syf nie polecam do touringa)
- przod obciete 2 zwoje
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
A tutaj krótki filmik z wczorajszego odpalenia z Turbina https://youtu.be/7fzFQEvzsEc" onclick="window.open(this.href);return false;
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
ja mam pytanie do spływu turbo w obudowę rozrządu, ponieważ zaczynam prace nad turbo do swojego bokolotu i się zastanawiam nad takim spływem lub w miskę. Obudowe rozrządu można zdjąć bez zdejmowania głowicy ? (w tym momencie robie soft turbo bez odprężania)
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Możesz zdjąć bez problemu. Odkręcasz 4 śruby od miski na dole, wszystkie śruby od przodu obudowy oraz zdaje się 2 albo 3 śruby na Torx na przodzie głowicy pod deklem. Wtedy delikatnie zdejmiesz dekiel. Spływy każdy jak jeden są wkręcane, więc bez demontażu obudowy sie nie obędzie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
W czasie przerwy pracowniczej podłączyłem wodę i można było dłużej posłuchać brzmienia wydechu.
https://youtu.be/_pQnrnKZYWU" onclick="window.open(this.href);return false;
a po pracy ogarnalem zegary co by byly potrzebne brakuje tylko BOSTa ale to najmniejszy problem
https://youtu.be/_pQnrnKZYWU" onclick="window.open(this.href);return false;
a po pracy ogarnalem zegary co by byly potrzebne brakuje tylko BOSTa ale to najmniejszy problem
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
-
- Forumowicz
- Posty: 466
- Rejestracja: 28 wrz 2010, o 23:02
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Brok
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Masz restrykcje zamontowaną?
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Jak olej wycieka z muszli gorącej, to znaczy, że nieszczelność jest spowodowana za dużym ciśnieniem w korpusie - albo zbyt mały restryktor albo zbyt kiepski odpływ oleju z turbo albo oczywiście problem z samym zimmeringiem.
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Karol mi podpowiedział żebym zmienił podstawę filtra i zobaczył na innej podstawie jakie jest ciśnienie bo może się zaworek zawieszac. Ale zegar robi mnie w kulki. Czujnik jest nowy co prawda zamiennik ale droższy.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
jak by sie zawiesił to zaworek w pompie oleju (mało prawdopodobne), Turbo masz śmietnik, poszły uszczelniacze jak michał pisze.IskraKrK pisze:Karol mi podpowiedział żebym zmienił podstawę filtra i zobaczył na innej podstawie jakie jest ciśnienie bo może się zaworek zawieszac. Ale zegar robi mnie w kulki. Czujnik jest nowy co prawda zamiennik ale droższy.
pozdr .
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Czyli chinola nie da się zregenerować i mam do kupienia kolejne turbo?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
zadzwon do mnie to ci wytlumacze. 692-268-888IskraKrK pisze:Czyli chinola nie da się zregenerować i mam do kupienia kolejne turbo?
sonde egt masz za gleboko wpuszczana w kolektor.
pozdr .
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
sonda wyglada jak by byla daleko z tylu ale jest zaraz za sama flansza tylko lekko pod kontem bo niebyl bym wstanie jej wsunac.
w czoraj wieczor zabralem sie za dokladna obdukcje wycieku oleju z turbiny. i znalazlem przyczyne. malutka dziurka w wezu doprowadzajacym cisnienie oleju ktora tryskala na muszle wydechowa.
w czoraj wieczor zabralem sie za dokladna obdukcje wycieku oleju z turbiny. i znalazlem przyczyne. malutka dziurka w wezu doprowadzajacym cisnienie oleju ktora tryskala na muszle wydechowa.
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków