E46 Coupe m50 3,1 TURBO FullStreett draggirl- record M50PL

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

E46 Coupe m50 3,1 TURBO FullStreett draggirl- record M50PL

Post autor: k64 »

Szybki skrót: e46 coupe + M50 zakuty + Turbo = ;) szybka blondynka



Motorownia

- pełna kucizna +

-blok m50b25 (żeliwny) 92 rok
-wał kuty m52 - Skok tłoka: 84.00
-rozwiert cylindra aż do 86,50
-Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2961,78cm3
-blok splanowany o odpowiednia wartosc.
-Kute tłoki odprężające WOOSNER , swożnie na zamówienie.
-pasowanie tłoków: 10setek , pokryte teflonem,
-Pojemność komory spalania po zmianach: 65,82cm3
-Kute korbowody Litwa + arp.
-uszczelka pod glowice CUSTOM (zakute kanały wodne i olejowe miedzią)
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-Powiększone kanały wydechowe ,wypolerowane i jeszcze pare bajerów.
-Zawory polerka itd.
-2 wałki seryjne SSĄCE (póki co)
-Za uszczelnienie bloku /cylindrów : PIRAMIDKI
-śruby do glowicy ARP, całośc przed skręceniem siknięta klejem w miedzi.
-panewki główne: M57 (mahle) od diesla
-panewki korbowodów: ACrace.
-śruby korbowodów: ARP
-wymieniony rozrzad kpl nowy, ślizgi, pozbycie się napinacza pompy oleju,
-wszystkie nowe uszczelki,śruby wiadomo kpl remont.
-spływ oleju w obudowie rozrządu
-Łapy silnika z m54 przerobione + m50 , i nowe otwory w sankach

Turbina:

Hybryda GT35 / 84mm + 1.0 Twinscrool / .
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm
strona goraca: AR 1.0

Układ dolotowy:
- cały dolot nierdzewka 3"
- złączki silikonowe , reszta na sztywno spawana
- intercooler z rdzeniem 61cm x 30cm APEXI z wyjściami 3"
- przeplwyka wywalona oczywiscie.
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- Blow Off hks 4 replika .
- kolektor ssący seria m50b25.
- Przepustnica elektryczna z m54 !

Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy Custom nierdzewka Twinscrool
- zawór WG 60mm + scrimmer pipe przed chlodnica
- przelot : 76mm
- tłumik końcowy to MAGNAFLOW 90cm 3"
- tłumik srodkowy: BRAK
- 1 x lacznik elastyczny 3"
- egt nagwintowane w kolektor
- całośc na vbandach 3x.

Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 630cc deka siemens
- regulator cisnienia paliwa seryjny z m54 w filtrze paliwa.
- listwa paliwa z m50 , zaspawany krociec , wywalony regulator, bez powrotu do baku (bo jest w filtrze w m54)
- usuniety przewod odprezający bak paliwa z komory i pare innych pierdol o ktorych nie pamietam!
- DW 350L

Elektronika
- EMU + orginalna wiązka z e46 siemens.
- brak sond, brak przeplywki, brak czujnika polozenia walka, dolozone stukowe,
- serjny DME siemens został aby ogarniac systemy standardowe z e46 a troche tego jest np abs czy licznik .
- auto gauge: cisnienie oleju, boost , egt.
- przepustnica elektryczna sterowana z emu (przystawka dodatkowa).
- mac zaworek.


Układ chłodzenia:
- calokowicie zmieniony, bo nic nie pasowalo
- chlodnica z e46 oczywicie
- natomiast visco z m50.
- termostat m50 nieco przerobiony.
- wiatrak z przodu audi 2,5tdi z klimy. 300W po czujniku.

Układ napędowy:
- sprzęgło : dwutarcz
- skrzynia zf 3.0 m54 .
- wał , poloski , dyfer m54 3.0


BODY KIT zawiecha itd.
- totalny sleeper mial byc, IC nawet zakryty pomalowany na czarno
- gwint przod i tyl
- felgi 18' m-pakiet / za wąskie.
- heble ATE
- org body , w srodku dosyc bogato: skóra , komóra, podsufitka czarna czy cos - malo wazne tutaj na forum chyba


Sprzęt przygotowany dla mojej żony ;) Ma zajawke na ćwiartke , połkneła bakcyla ;) ale jest to tak naprawde typowy wóz na miasto.
Po zmianach cicho, Turbo pełny boost 3500RPM ! Pięknie wstaje, aktualne 1,6 bara na drodze !

MOC przy 1,3b - 530KM / 800nM ale wykres jeszcze nie ten co powininen. wiec nie wkleimy ;)

Przy mocy 500KM i małej sprężarce gt35 (replika z dupa .63 poprzedni setup) robiła 12,5 ET. Waga ponad 1400kg !
Przy zmianach tj nowy kolektor dobry, nowe turbo, i pare pomysłów jest TORPEDA ;) Kto był ten jechał i potwierdzi :wink2:

Pracujemy aktualnie nad launchem, flatschiftem, kontrolą trakcji, i większymi oponami ;)
BO po zmianach które jej dołożyłem krótko pisząc nie ogarnia - bo też nie było kiedy w sumie .
Jak ogarnie Elka to co ma, kręcimy dalej, wóz jest bardzo szybki z jeszcze większym potencjałem na przyszłość. Ale na spokojnie.
Nigdy nie siedziała za tak mocnym wozem, Nigdy nie goniła się na ćwiartki a tymbardziej w RWD Turbo.


foto / media

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jakiś tam przejazd (jeden z pierwszych od ELI) - totalnie nie wiedziała co się dzieje
https://youtu.be/0zJFdzGr-3M" onclick="window.open(this.href);return false;


i jakieś tam ognie
https://youtu.be/AevzWbbNXaI" onclick="window.open(this.href);return false;

p.s. skoro faceci niechca sie scigac na cwiartke to moze laski zaczna?

pozdr . & . DragGirl ;) :offtopic:
caserwis
Turbo-Team
Posty: 664
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: caserwis »

Eee bidnie tam pod maską turbiarzu nic nie widać że to kobiecy bolid powinien królować cukierkowy róż i kokardki a nie jakiś czarny mat i szary młotkowy.

Daj jakiś onbord bo narazie to wiem że sporta można odpalić od wydechu :roll:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: k64 »

caserwis pisze:Eee bidnie tam pod maską turbiarzu nic nie widać że to kobiecy bolid powinien królować cukierkowy róż i kokardki a nie jakiś czarny mat i szary młotkowy.

Daj jakiś onbord bo narazie to wiem że sporta można odpalić od wydechu :roll:
eheh Szpachlarzu, nie było czasu na malowanie muszli ssacej na rozowo ALE ! Szary młotkowy to nierdzewka a nie jakies farbunki proszkowe - co by sie to nie zajarało :śmiech:
swoją drogą Ela nie jest tak mocno różowa jak by sie wydawało (czytaj plastikowa) , a wiec tez nie przesadzajmy z kolorami - bo wkońcu będzie nawalać na prostej hondziarzy, oplowcow , i innych audikowcow - co by jej az tak siary nie narobic ze kobieta ich wyprzedza :devill2: :ph34r:
Awatar użytkownika
Pietrek.L
User
Posty: 50
Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
Imię: Piotr
lokalizacja: (W-ch) / Opole

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: Pietrek.L »

Kamil nie myślałeś nad jakimś lepszym kolektorem ssącym np z n54 albo custom?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: k64 »

Pietrek.L pisze:Kamil nie myślałeś nad jakimś lepszym kolektorem ssącym np z n54 albo custom?
mam kolektor zrobiony, ale niech sie nim nacieszy znajomy ;) Jak ela opanuje 800nM to dolozymy lepszej góry :ph34r:
endriu007
User
Posty: 49
Rejestracja: 27 lip 2012, o 22:28
Imię: Adam
lokalizacja: Poznan

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: endriu007 »

. projekt ciekawy, moce konkretne, ale estetka. Może i się czepiam jednak to właśnie dopracowanie detali było by tą kropeczką nad i. Oprócz tego klasa kolego.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: k64 »

endriu007 pisze:. projekt ciekawy, moce konkretne, ale estetka. Może i się czepiam jednak to właśnie dopracowanie detali było by tą kropeczką nad i. Oprócz tego klasa kolego.


dopraucjemy napewno, poki co leca najwazniejsze rzeczy w tej calej zabawie jak dla mnie , a daje mi to wielki fun bo to fura zony :devill2: blink blink bedzie...
Biały1980
Nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 lip 2013, o 19:03
Imię: Maciek
lokalizacja: Kraków

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: Biały1980 »

Siemka. Ty nie siedź na forum tylko spawaj mi kolektor ;-)
Niezły wymiarach.
Marek_W
Turbo-Team
Posty: 177
Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
Imię: Marek
lokalizacja: Ząbkowice

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: Marek_W »

fajny projekt, ciekawa zajawka jak na dziewczynę :) |

pytanie techniczne- WG nie powinien być połączony z drugim kanałem kolektora ? wystarczy jak jest na 3 cylindrach?
debu85
Nowy na forum
Posty: 14
Rejestracja: 30 wrz 2012, o 13:10
Imię: Michał
lokalizacja: Nowe Miasto n/P

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: debu85 »

super projekt i piękna żonka. Pozazdrościć :wink2:
jak wałki custom wpadną to będzie petarda. Jaki potencjał ma ta skrzynia z M54?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: k64 »

debu85 pisze:super projekt i piękna żonka. Pozazdrościć :wink2:
jak wałki custom wpadną to będzie petarda. Jaki potencjał ma ta skrzynia z M54?
dziękuje. co do mocy Generalnie dawno mam wszystko przygotowane zeby było więcej, nie tylko wałki , przeciez robiłem już 740KM i 1000nM bez zmiany wałków :cool2:

skrzynia jest bardzo podobna do tej z m52 , ale bardziej "swieża" , uważam ze duzooo zniesie. :ph34r:

Nie widze tutaj projektów 800nM , a już tyle wóz ma, i strzały ze sprzegła znosi :wink2:
Marek_W pisze:fajny projekt, ciekawa zajawka jak na dziewczynę :) |

pytanie techniczne- WG nie powinien być połączony z drugim kanałem kolektora ? wystarczy jak jest na 3 cylindrach?
może i powinien , ale tak jak jest nie jest źle , było by katastrofą jak by wychodziło prosto z 1 cylindrów (tak też niektórzy tutaj robią) i wtedy obciążenie jest całkiem inne na jednym z cylindrów, ale tak jak jest całkowicie się spisuje.
Biały1980 pisze:Siemka. Ty nie siedź na forum tylko spawaj mi kolektor ;-)
Niezły wymiarach.
dobra :devill2:
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: farmer91 »

Skrzynia z m54 to normalny duży ZF
misza
User
Posty: 53
Rejestracja: 19 lut 2011, o 16:06
Imię: Michał
lokalizacja: Polska

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: misza »

Siema, mam pytanie. Dałeś kute korby i tłoki pasowanie na 10setek a CR zrobiłeś na 8,5? Czemu nie większy? Chyba było by więcej koni przy tym samym doładowaniu? Takie 9 albo 9,5 nie było by lepsze? Skoro całość jest "pancerna"

Pozdro
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: IskraKrK »

Projekt petarda :heh: miałem okazję nawet siedzieć na stołku pasażera i mogę powiedzieć krótko Zapier... wielki Szacunek dla Żony, że tą moc ogarnia bo niektórzy mają problem z 200km :clap:
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: E46 Coupe TURBO - k64 DragGirl - FullStreett killer .

Post autor: atom1 »

ano i dla mnie kobieta robi tu najwieksza robote ze ma zajawke na kilowanie, choc ostatnio tez objechala mnie chyba kobieta w s2000 bo nie zdarzylem sie rozejrzec a tylko po blachach wyszlo ;p wiec zaczyna to byc popularne
ODPOWIEDZ