dawno nie bylo upgradu, duzo pracy, sprzet został z nami , a ja znalazlem troche czasu na jakies mody w samochodzie żony :lol: :lol:
aktualne najwazniejsze graty i mody:
-GTX42 garrett
-3 x 044 pompa . spec
1200cc luck - bobr dzieki
nowy kolektor wydechowy mojej roboty, dalej na 1 x wg (pomimo ze twinscrool) ale dodana przegroda. wszystko bez ciecia budy
fuel flex
większy ic 600x300x100
szersze kapcie i problemy z napędami :rolleyes:
Wałek ssący custom
wydech 3,5"
urywa dupe na 3 biegu delikanie, e46 ma cięzki tył i tak ma zostać , można koksowac dalej .
można powiedziec ze udalo sie zestroic zawias i mase na tyle że auto się odpycha bo jest dużo trakcji.
MOC: 810KM Pb98 1,95 bar /
860KM E85 1,95 bar i to jeszcze nie koniec zapewne (wypadały zapłony na górze)
Na alko wstaje z 300rpm wczesniej, nie wychodzi z boostu
Na zbyt długim dyfr. z m54 3.0 robie 3 przepięcia 100-200 i jest strata , no ale jedna próba była robiona
5,9sek ... spokojnie do zejścia , sama strata przy przepięciu to z 0,5 sek ... , Dalej MANUAL , POmiar robiony na pb98 i 1,8bara. waga 1490kg +2osoby na pokładzie.
Niebawem wlatuje automat i wałek na wydech, wkońcu zmienie świece z tych za 8zł na coś lepszego to móze podniesiemy boost.
Potencjał jest sprężarki na 940KM fabrycznie ale zapewnie przepływy pozwolą na więcej.
Dalej street, jak wleci automat to bedzie bezpieczniej i puszcze żone na 1/4 bo przy tej mocy i rwd różnie bywa...
pozdr .