[E34 Turbo] 88'

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
metan
User
Posty: 88
Rejestracja: 23 paź 2010, o 22:22
Imię: Sławek
lokalizacja: Włocławek

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: metan »

dobrze ze 6 lopatkowy spiek,pewnie dzieki temu tarcza i skrzynia cala :heh:
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Atr
ProxRox pisze:Możesz coś powiedzieć o konwersji przedniej adrapy grilla ?
To jest jakiś gotowy kit ? Czy sam wykonałeś ? Jeżeli tak to jak (w skrócie).
maskę przedłużyłem o 5cm, a ryj wyciełem i pospawałem z blachy

sprzęgło chodziło ciężko, koło zamachowe jest całe spękane ma bruzdy na 2mm , docisk też. Sprzęgło robiłem już u Radzikowskiego 4 razy, sprężyna jest za mocna ,a sprzęgło i tak ma uślizg, generalnie jet to takie techniczne druciarstwo pomalowane na ładny miedziany kolor, wydaje mi się ,że gościu powinien stanowczo odradzać zakładanie tego gówna do średniomocnych aut ulicznych, ze sporą masą .
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: Blacha »

żabol_E34 pisze:Atr
ProxRox pisze:Możesz coś powiedzieć o konwersji przedniej adrapy grilla ?
To jest jakiś gotowy kit ? Czy sam wykonałeś ? Jeżeli tak to jak (w skrócie).
maskę przedłużyłem o 5cm, a ryj wyciełem i pospawałem z blachy

sprzęgło chodziło ciężko, koło zamachowe jest całe spękane ma bruzdy na 2mm , docisk też. Sprzęgło robiłem już u Radzikowskiego 4 razy, sprężyna jest za mocna ,a sprzęgło i tak ma uślizg, generalnie jet to takie techniczne druciarstwo pomalowane na ładny miedziany kolor, wydaje mi się ,że gościu powinien stanowczo odradzać zakładanie tego gówna do średniomocnych aut ulicznych, ze sporą masą .
Zgadzam się z Tobą. U mnie sprężyna jest mocniej podcięta i chodzi bardziej miękko ( robiłem kilka wariantów) , sprzęgło trzyma ale ja mam ten zestaw na tor i używany jest zero - jedynkowo. Na miasto chyba bym nie chcial
metan
User
Posty: 88
Rejestracja: 23 paź 2010, o 22:22
Imię: Sławek
lokalizacja: Włocławek

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: metan »

a zmiana zestawu sprzegla na m50 roztoczone na 240mm nie pomogla by w temacie?zawsze mozna z tego latwiej zrobic 2 tarcza,bo mysle ze w koncu i tak finalnie bedziesz musial tak zrobic, sprzeglo z m20 w tak ciezkim aucie z doladowaiem,bedzie problemowe jesli auto bedzie jezdzic jako daily car,nie wiem jak z adaptacja sprzegla np z m30,bo dociski sa dosc mocne i dodatkowo zwiekszasz srednice,moze warto ruszyc tym tropem jesli ma byc tanio,jesli chcesz przeznaczyc wieksza gotowke to mysl nad 2 tarczem
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Sprzęgłem ma się już zająć Karolo
Awatar użytkownika
master86
Forumowicz
Posty: 310
Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
Imię: Karol
lokalizacja: Imielin

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: master86 »

Blacha pisze:Drugie słoneczko ja mam o wiele mocniej przecięte, u ciebie nie chodzi bardzo twardo padał sprzęgła?
Jeśli mówisz o podcięciu słoneczka zaraz przy łożysku oporowym to nie wiem jakim cudem ma chodzić lżej skoro ten fragment robi za dźwignie... Jak już to trzeba zatoczyć jedną ze sprężyn po obwodzie (oczywiście odbije się to na wydajności zestawu, ale coś za coś)
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Zatem sprzęgło zostało wymienione na dwutarczowe od Karola, jeżdżę już na nim miesiąc zrobiłem około 2000km i jest spoko ,porównując samo przeniesienie momentu obrotowego pomiędzy dwutarczem a spiekiem,to, to drugie jest bublem i gównem.Poniżej ,z nowości poza sprzęgłem , wymieniłem tylne lampy na czarną Helę. Po wymianie sprzęgła od razu rozsypała się podpora wału oraz łącznik elastyczny wału (już nie liczę ,który to raz ,ale chyba 5-iąty), w tym sezonie zerwał się po raz drugi pasek klinowy od wisco i pompy wody , trzeba będzie założyć elektryka.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Poniżej wrzucam jeszcze parę fot z prac nad ciekawym projektem kolektora ssącego do silnika v12 dla naszego klienta ,dlaczego ciekawym?O ile, na pierwszym zdjęciu silnik wygląda na zwykłą v 12kę doładowaną dwoma kompresorami, to na drugim zdjęciu dla kontrastu przyłożyłem kolektor wydechowy od is-a,duży?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zimstal
Obrazek
Obrazek
Jaco spawa swoje kwasowe falbany, może jeszce nie są idealne , ale z każdym kolejnym garem będą coraz lepsze
Obrazek
Obrazek
Obrazek
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

jeszcze parę zdjęć z prac nad wachaczami
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Poniżej parę fot i film z pojeżdżawki na torze Kielce .Był to mój pierwszy wypad na tor,8-mio letnie opony trochę słabo trzymały(zwłaszcza te z przodu), ale i tak było kozak.W przyszłym sezonie zamierzam przygotować furę do jazdy i trochę zawalczyć
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


i film z classicautocup , moja jest na 4:55 i 8:05

https://www.youtube.com/watch?v=pANSpRH203E" onclick="window.open(this.href);return false;
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Witam, po dłuższej przerwie znowu zmielił się dyfer (na gratach od m3), może ma ktoś na sprzedaż , przełożenie 3,25S, albo jakiś patent na coś mocniejszego np od e38 ktoś coś takiego robił?
Zycio lpg
User
Posty: 37
Rejestracja: 21 lut 2016, o 14:27
Imię: Marcin
lokalizacja: Staniewo

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: Zycio lpg »

A od m30 ?
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: Blacha »

Może porostu przejść na 210-kę
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Jutro będę miał 210 bez szpery,nie orientujesz się czy kosz będzie pasował od 188?
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: Karolo »

Nie będzie, 210 i 188 to inne mechanizmy. Nic do nich nie pasuje zamiennie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
ODPOWIEDZ