za mały restryktor powoduje wieksze cisnienie?Michał_Małecki pisze:...nieszczelność jest spowodowana za dużym ciśnieniem w korpusie - albo zbyt mały restryktor...
BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
- nfs
- User
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Pruszków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
-
- Turbo-Team
- Posty: 671
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Michałowi chodziło o to raczej że średnica restryktora za duża bo tu znaczenie ma ilość a nie ciśnienie oleju.
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Jakie doładowanie ?
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
1.1 bara. Mogliśmy podnieść doładowanie i wyciągnąć dużo więcej ale chciałem mieć 4 z przodu i długo po jeździć. Kierownik Łukasz Lamik zrobił taką mapę gdzie mam 4 z przodu. Pech mnie dopadł w drodze powrotnej jak stanąłem w korku. Korek od płynu chłodniczego nie u puścił ciśnienia i rozwalilo chłodnice. Teraz będę montowal układ chłodzenia z V8. Większa chlodnica i zbiorniczek przy podszybiu.
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Jest dobrze Fajne auto i schludnie pod maską. Wynik też niczego sobie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Za lekko dokręcone.
Reims to dobra firma, ja mam teraz jakieś gówniane po 80zł szt dokręcone na 115nM i trzyma 1,5 bara
Reims to dobra firma, ja mam teraz jakieś gówniane po 80zł szt dokręcone na 115nM i trzyma 1,5 bara
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Michał albo masz pecha albo błąd w sztuce bo u mnie już ponad 2 lata i coś ponad 22tysie km żyją te uszczelki na kanapce
-
- Turbo-Team
- Posty: 671
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Po kształcie uszczelki widać że słabo dokręcone śruby głowicy.
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Brak kleju i słabo dociągnięta głowa, 1. użył kleju locite, 2. na seryjnych śrubach da się dociągnąć 90 - 100 NM, w zależności od marki śrub rożnie to bywa.
Ja w mocnych samochodach dociągam przez dwa dni. W drugi dzień jeszcze zawsze jest jakaś korekta.
Ja w mocnych samochodach dociągam przez dwa dni. W drugi dzień jeszcze zawsze jest jakaś korekta.
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
akurat tu Cie zaskocze. szpilki mam 11 od FTWL i locite był położony. szpilki były dokręcone tak jak Karolo mi powiedział. wiec nie ma tu błędu przy składaniu. klucz dynamometryczny ,który miałem pożyczony był markowy. ja mam po prostu pecha w swoim nędznym życiu...makii pisze:Brak kleju i słabo dociągnięta głowa, 1. użył kleju locite, 2. na seryjnych śrubach da się dociągnąć 90 - 100 NM, w zależności od marki śrub rożnie to bywa.
Ja w mocnych samochodach dociągam przez dwa dni. W drugi dzień jeszcze zawsze jest jakaś korekta.
co najgorsze to znowu 6 cylinder.
-
- User
- Posty: 91
- Rejestracja: 28 maja 2014, o 18:43
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Brzeg
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
Może to przez ten korek od chłodnicy co wcześniej pisałeś zaczęło proces przebicia sie tej uszczelki, dalej będziesz silnik na kanapce składał? Jeszcze sprawdź dla pewności czy płaszczyzna bloku jest równa
-
- User
- Posty: 81
- Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
- Imię: Michał
- lokalizacja: Kraków
Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring
chlodnica zostala zamontowana od e34 v8 ta najwieksza. zbiorniczek mam zaadaptowany z grupy VW ten okragly co wystepuje w golfie 3. ale nie wiem czy zbiorniczek z VW zda relacje. blok ma brat mi sprawdzic , glowica do rownania i tym razem uszczelki beda goetze