BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: Pan. B »

Przykra sprawa. Wjebane hajsu a maszyna stoi.
Płaszczyzna bloku była sprawdzana ?
Przed złożeniem warto sprawdzić wtryski jak koledzy wyżej już pisali.
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: makii »

IskraKrK pisze:Niestety nie udało mi się w czoraj wjechać na warsztat. Rozważam zmianę bloku i wadze nie krótszych korb i srub arp. I zostać dalej przy tych 405km auta używam sporadycznie do zabawy nie na tor. Wtryskow po ostatnim razie nie przekladalem wiec będzie dokładnie wiadomo czy to wina wtrysku. Temperaturę wody miałem okolo 80 stopni bo tak mam układ przerobiony. To będzie ostatnią próba reanimacji turbo. Jak to padnie to zamykam temat bo nie będę inwestować kolejnej kasy. Mam serdecznie dość po wydaniu 26tys zł i zrobieniu zaledwie 300km. Czemu aż 26? Bo jeden silnik po kapitalnym remoncie nie wytrzymał 1500km bez turbo.

utopiłem tyle co ty i też tak mówiłem, ale to jest choroba i od lat robię to samo z półrocznymi przerwami, sprawdź jeszcze raz ten motor od a do z, ale faktycznie może to być problem wtrysków, choć stawiam na krzywy blok.
caserwis
Turbo-Team
Posty: 664
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: caserwis »

A kanapke mierzyłeś może ona nie trzyma wymiaru bo dziwnie to wygląda ewidentnie brak płaszczyzny.
Czekam na otwarcie motoru i foty.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: leo »

daj wtryski do sprawdzenia zapłacisz grosze a wszystko bedziesz wiedział....
BMWexpert Motorsport
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

Niestety motor będzie otwarty za tydzień bo mi się urlop kończy, a opiekuje się córką. Brat jak otworzy będzie wiadomo co jest. Kanapkę zmieniałem. W tej chwili rozważam założenie krótkich korb co by nie dawać przekładki , do tego arp i metalowa uszczelka Plus sprawdzenie wtryskow.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: leo »

Moim zdaniem to nic nie zmieni bo nie tu lezy problem, co najwyzej wydłużysz czas do kolejne awarii.....
BMWexpert Motorsport
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

po paru przespanych nocach doszedlem do wniosku:
zmiana bloku (mam jeszcze jeden w garazu) oddanie go do planowania ewentualnie honowania... przelozenie walu z panewkami i tlokow do zrobionego bloku. do tego szpilki arp , nowa przekladka + uszczelki , glowica na rownanie i sprawdzenie wtryskiwaczy. po calym zabiegu korekta mapy ze wzgledu na zmieniony blok. najtansza juz dla mnie opcja. jak to sie nie powiedzie najprawdopodobniej bede wszystko sprzedawal chyba ,ze mi odbije to auto na zlom ,a czesci do piwnicy :)
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: Blacha »

Co chcesz poprawiać w sofcie po zmianie bloku? Nie łapie co to ma mieć na celu. Może zacznij od tych wtryskiwaczy jak Ci chłopaki doradzali a nie od razu silnik rozkręcasz w drobny mak bo jeśli jest tak jak mówili przedmówcy to wymiana bloku jest chyba dla zabicia nadmieru wolnego czasu :rozczarowany:
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

Glowica i tak do sciagniecia bo pije wodę. Zrobić ewentualną korektę bo może się zmienić minimalnie CR. Po drugie mam już dość szpilek 11 FTWL i wiercenie uszczelek za każdym razem. Może to osłabia w jakiś sposób uszczelki bo są nieco napięte jak baranie jaja. Ma ktoś kogoś kto sprawdza wtryskiwacze i w jakiej cenie? Czasu nie mam dużo bo nie pracuje w kraju. Mam już serdecznie dość tego projektu i stałego problemu z uszczelkami.
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

jak brat znajdzie trochę czasu będzie mierzył szpilki 11 czy nie zostały naciągnięte i sprawdzał blok czy jest równy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: żabol_E34 »

to i korby niech sprawdzi czy nie zgieło skoro woda w kolektorze, takie akcje po skatowaniu na zimnym silniku się robią.
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

silnik mialem zagrzany. bede skladal inny silnik pod turbo. i bedzie zlozony na ori srubach. doladowanie 1.1 to nie jest duzo. a sporo projektow jezdzi na wiekszych doladowaniach gdzie tez maja ori sruby.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: leo »

za dużo kombinujesz... jak nie sprawdzisz wtrysków to ci nawet athene przemagluje...

Przerabialem dokladnie taki sam scenariusz z kolegą w jego m50b25 turbo... nie chciał wierzyć że to wtryski a okazało się że jeden zamiast podawać paliwo to sikał sobie jak chcial... Sprawdzenie wtryskiwaczy to w tym momencie najmniejszy koszt, a po zdjęciach widzę że uszczelka wygląda dokładnie tak samo jak jego w miejscach gdzie się przepalała....
BMWexpert Motorsport
IskraKrK
User
Posty: 81
Rejestracja: 4 sie 2014, o 01:16
Imię: Michał
lokalizacja: Kraków

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: IskraKrK »

Wtryski chce dać do sprawdzenia. Tylko kogo polecicie dobrego? Blok i glowica zostaje zmieniona profilaktycznie, mam na stanie to mnie to nic nie kosztuje jeżeli chodzi o kupno.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW E34 M50B25 NV Turbo Touring

Post autor: Miś »

RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
ODPOWIEDZ