E36 turbo M50B20 by 4fun garage
- MarioBoost
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 8 lut 2016, o 10:28
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Ostrowiec Św
E36 turbo M50B20 by 4fun garage
Siemanko.
Chciałbym pokazać swoje E36 Coupe Turbo Jest to mój pierwszy projekt BMW turbo, który składamy wspólnie z kuzynem
Model: E36 318 Coupe
Modyfikacje
Silnik:
M50B20 odprężony przekładką 0.8, głowica została splanowana, wymienione uszczelniacze oraz dotarte zawory.
Układ dolotowy:
Cały dolot 2.5 cala
Intercooler 600x300x75mm
Blow off HKS
Układ wydechowy:
Turbo: GT35.30 .
Kolektor wydechowy .
Cały układ wydechowy 3 całe z kwasówki
Układ paliwowy / wtryskowy:
Wtryskiwacze 650cc
Regulator 3bar ori BMW
Elektronika / wskaźniki:
ECUmaster DET III w FIT, AFR Innovate lc-2, wskaźnik boost oraz EGT
Układ chłodzenia:
Chłodnica 2.5tds
Układ napędowy:
Jednomas z M50 odelżony i roztoczony pod tarczę 240mm, tarcza LUK kevlar, docisk M57D30
Dyferencjał 3.45
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane z 24 stopniową regulacją twardości oraz camberami maxspeedingrods (UK)
Pełny zestaw skrętu Drift Top
BODY KIT i wnętrze:
W budowie
Graty:
Zawieszenie:
Praca praca
Prawie gotowe
Samochód puki co wystroiłem metodą prób i błędów na 0.8 bara. Zaliczyłem już bezawaryjnie kilka treningów.
https://youtu.be/LgWFuwYH67c
https://youtu.be/8RiJM4Iiuno
W ciągu najbliższych dni planuję jechać na hamownię i zwiększyć doładowanie.
Chciałbym pokazać swoje E36 Coupe Turbo Jest to mój pierwszy projekt BMW turbo, który składamy wspólnie z kuzynem
Model: E36 318 Coupe
Modyfikacje
Silnik:
M50B20 odprężony przekładką 0.8, głowica została splanowana, wymienione uszczelniacze oraz dotarte zawory.
Układ dolotowy:
Cały dolot 2.5 cala
Intercooler 600x300x75mm
Blow off HKS
Układ wydechowy:
Turbo: GT35.30 .
Kolektor wydechowy .
Cały układ wydechowy 3 całe z kwasówki
Układ paliwowy / wtryskowy:
Wtryskiwacze 650cc
Regulator 3bar ori BMW
Elektronika / wskaźniki:
ECUmaster DET III w FIT, AFR Innovate lc-2, wskaźnik boost oraz EGT
Układ chłodzenia:
Chłodnica 2.5tds
Układ napędowy:
Jednomas z M50 odelżony i roztoczony pod tarczę 240mm, tarcza LUK kevlar, docisk M57D30
Dyferencjał 3.45
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane z 24 stopniową regulacją twardości oraz camberami maxspeedingrods (UK)
Pełny zestaw skrętu Drift Top
BODY KIT i wnętrze:
W budowie
Graty:
Zawieszenie:
Praca praca
Prawie gotowe
Samochód puki co wystroiłem metodą prób i błędów na 0.8 bara. Zaliczyłem już bezawaryjnie kilka treningów.
https://youtu.be/LgWFuwYH67c
https://youtu.be/8RiJM4Iiuno
W ciągu najbliższych dni planuję jechać na hamownię i zwiększyć doładowanie.
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: E36 M50B20 GT35.30 "Klementyna" by 4Fun garage
Gt3530 w 2.0 ? Nie za duże turbo względem wtryskow i silnika?
-
- Turbo-Team
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
- Imię: Krzysiek
- lokalizacja: Wojnicz
- Lokalizacja: Wojnicz
Re: E36 M50B20 GT35.30 "Klementyna" by 4Fun garage
Wrzuć wiecej fotek troche za duży ten ic mi sie wydaje.
- MarioBoost
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 8 lut 2016, o 10:28
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: E36 M50B20 GT35.30 "Klementyna" by 4Fun garage
IC jest ok. Zderzak wchodzi bez problemu Co do turbiny to jest na wyrost. Wiem, że nie będzie fajnie wstawać przy 2.0 ale w planach na przyszły sezon jest swap na 2.5 litra. Co do wtrysków myślę nad Siemensami deka 630cc bo tak czy inaczej w przyszłości będą mi potrzebne.
-
- Forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 27 lut 2011, o 17:06
- Imię: Marek
- lokalizacja: Swinde
Re: E36 M50B20 GT35.30 "Klementyna" by 4Fun garage
A nie kusiło cie zrobienie od razu strokera ?W smiesznych pieniądzach można wyrwać wał/korby a wszystko miałeś na wieszku .Odpad by 2x swap i remont czas ,na minus gorsza głowa.MarioBoost pisze:IC jest ok. Zderzak wchodzi bez problemu Co do turbiny to jest na wyrost. Wiem, że nie będzie fajnie wstawać przy 2.0 ale w planach na przyszły sezon jest swap na 2.5 litra. Co do wtrysków myślę nad Siemensami deka 630cc bo tak czy inaczej w przyszłości będą mi potrzebne.
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E36 M50B20 GT35/30 "Klementyna" by 4Fun garage
+1Jeeet pisze:A nie kusiło cie zrobienie od razu strokera ?W smiesznych pieniądzach można wyrwać wał/korby a wszystko miałeś na wieszku .Odpad by 2x swap i remont czas ,na minus gorsza głowa.
Nie ma sensu wkładanie seryjnego 2.5 kiedy za czapkę śliwek można poskładać 2.8. Wbrew pozorom 0.3litra pojemności to ogromna różnica.
Wtryski brałbym 850tki, duży zapas a cena w zasadzie ta sama.
- MarioBoost
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 8 lut 2016, o 10:28
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: E36 M50B20 GT35/30 "Klementyna" by 4Fun garage
Autko jeździ bezawaryjnie
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 425
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E36 M50B20 GT35/30 "Klementyna" by 4Fun garage
Czyjej produkcji skręt?
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
- MarioBoost
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 8 lut 2016, o 10:28
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: E36 M50B20 GT35/30 "Klementyna" by 4Fun garage
Chlopaków z Kielc.kretfr pisze:Czyjej produkcji skręt?
https://www.olx.pl/oferta/skret-drift-b ... 8Vclh.html
-
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 lip 2018, o 14:13
- Imię: Przemek
- lokalizacja: Toruń
Re: E36 M50B20 GT35/30 "Klementyna" by 4Fun garage
Jak wgl zawiecha daje rade?
- MarioBoost
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 8 lut 2016, o 10:28
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: E36 M50B20 GT35/30 "Klementyna" by 4Fun garage
U mnie zdaje egzamin.pemo98 pisze:Jak wgl zawiecha daje rade?
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E36 M50B20 GT35/30 "Klementyna" by 4Fun garage
Możesz napisać swoje odczucia odnośnie tego zawieszenia?pemo98 pisze:Jak wgl zawiecha daje rade?
Chciałbym coś lepszego od TA czy MTS, ale nie chcę wydawać na ISC.
- whatdefak
- User
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
- Imię: Damian
- lokalizacja: podkarpacie
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
@gladziuWKLP
śmigam osobiście na MSR (maxpeedingrods) minusami są na pewno strzelające cambery generalnie przód jest jak w MTS/TA, tył trochę lepiej wypada, jest trochę lepiej niż na MTS/TA więc jak za te pieniądze myślę że nie znajdziesz nic innego, chyba że dołóż do czegoś markowego jak np. D2, troche tańsze niż ISC.
@topic
Czekamy na jakąś aktualizacje @MarioBoost, bo fura już dawno wystrojona i upalana
śmigam osobiście na MSR (maxpeedingrods) minusami są na pewno strzelające cambery generalnie przód jest jak w MTS/TA, tył trochę lepiej wypada, jest trochę lepiej niż na MTS/TA więc jak za te pieniądze myślę że nie znajdziesz nic innego, chyba że dołóż do czegoś markowego jak np. D2, troche tańsze niż ISC.
@topic
Czekamy na jakąś aktualizacje @MarioBoost, bo fura już dawno wystrojona i upalana
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
Co to znaczy strzelaja? Chodzi o halas czy musisz je wymieniac? Mozna je kupic do zestawu?whatdefak pisze:@gladziuWKLP
śmigam osobiście na MSR (maxpeedingrods) minusami są na pewno strzelające cambery generalnie przód jest jak w MTS/TA, tył trochę lepiej wypada, jest trochę lepiej niż na MTS/TA więc jak za te pieniądze myślę że nie znajdziesz nic innego, chyba że dołóż do czegoś markowego jak np. D2, troche tańsze niż ISC.
@topic
Czekamy na jakąś aktualizacje @MarioBoost, bo fura już dawno wystrojona i upalana
A regulacje tlumienia na amortyzatorach wogoke dzialaja? Daje sie to odczuc?
- whatdefak
- User
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
- Imię: Damian
- lokalizacja: podkarpacie
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
Po prostu są za mało nasmarowane, albo za ciasno spasowane w fabryce, może już to naprawili ale jak ja kupowałem z rok czasu temu to był taki problem, wystarczyło smarem do łańcuchów zapsikać i problem ustępuje, albo sie po prostu wyrobią i przestają też strzelać, ale lepiej przesmarować. Powiem regulacje tłumienia działają bo sprawdzałem to na samym początku w domu odważnikami i jakaś różnica jest, w aucie trudniej to odczuć ale na pewno tył jest lepszy niż MTS/TA.gadziuWLKP pisze:Co to znaczy strzelaja? Chodzi o halas czy musisz je wymieniac? Mozna je kupic do zestawu?whatdefak pisze:@gladziuWKLP
śmigam osobiście na MSR (maxpeedingrods) minusami są na pewno strzelające cambery generalnie przód jest jak w MTS/TA, tył trochę lepiej wypada, jest trochę lepiej niż na MTS/TA więc jak za te pieniądze myślę że nie znajdziesz nic innego, chyba że dołóż do czegoś markowego jak np. D2, troche tańsze niż ISC.
@topic
Czekamy na jakąś aktualizacje @MarioBoost, bo fura już dawno wystrojona i upalana
A regulacje tlumienia na amortyzatorach wogoke dzialaja? Daje sie to odczuc?