e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
no taka jest, robilem na tym 2.8 i tez wstaje pozno, ale potem trzyma ladnie, mi sie to podoba ze jest kopniecie w plecy;-))
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
A miało być tak pięknie
-
- Turbo-Team
- Posty: 671
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=6&t=6752" onclick="window.open(this.href);return false; o taką sobie zamontuj do m20b25 jest idealna. Wstaje już przy 2k rpm i spokojne utrzymuje 1,2 bara do odcinki. Sprawdzone robiłem już taki set.
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
Po kilku miesiącach coś się ruszyło sprzęgło zrobione - wrócił zamach z m50 docisk m57 i kevlarowa tarcza. Jest ok. I najważniejsze k-27 leży już w garażu, a pod maską hybryda T3/T4 w wersji ze zwiększonym o 5 mm kołem kompresji. Teoretyczny wydatek na 400+ z oferty FTWL Motorsport
Inlet / Ssanie ? 50,5 mm/76 mm ( + 5 mm do wymiaru 50,5)
Outlet / Wydech ? 65,5 mm/55,9 mm ? AR 0.63
T3, oil core type.
Inlet / Ssanie ? 50,5 mm/76 mm ( + 5 mm do wymiaru 50,5)
Outlet / Wydech ? 65,5 mm/55,9 mm ? AR 0.63
T3, oil core type.
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
O ile te turbo jest droższe od standardowej wersji ? Wystrojone juz ? Fajnie ze nie odpuściłes tematu i autko śmiga, do przodu !
E30 325
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
ile kosztuje pytaj Karolo, mam to od niego - dzięki. Musze pomyśleć o nowych oponach bo zrywa trakcje do 4biegu, V-max 210. powiem śmiga aż miłokamil7s pisze:O ile te turbo jest droższe od standardowej wersji ? Wystrojone juz ? Fajnie ze nie odpuściłes tematu i autko śmiga, do przodu !
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
Świetny wynik, jakie doładowanie przy tych 375?
E30 325
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
T3/T4 to bardzo dobra alternatywa dla 3530 ze względu na wbudowany zaworek wg. Autor postu chciał "pewnie" wyciągnąć 350+ przy zachowaniu dobrego powerbandu. Stąd padła decyzja o wstawieniu większego ssania i wirnika o innej geometrii. Nie jest to szczyt tego co można tu zrobić, ale to bezpieczny balans ssania/wydechu, przy którym nie następuje załamanie charakterystyki sprężarki. Ogólnie poza 3530 i GT28 to stuprocentowa recepta na dobrze wstające z gazu 2.5. Do 420 hp idzie dobić na 1.5b z tym ssaniem w 2.5. Momentu wyszło dużo więcej niż zakładałem, tylko się cieszyć bo w e30 takie wartości już robią wrażenie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
1,1bkamil7s pisze:Świetny wynik, jakie doładowanie przy tych 375?
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
Jakieś video jak się napędza ? Fajny wynik
-
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 kwie 2015, o 17:50
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Wolsztyn
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
ktoś wie co się dzieje z autem? widziałem że była na chwile w dziale sprzedam.. i chyba poszła w świat?
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
Auto zostalo odkupione przez kolegę, który byc moze zaprezentuje je na forum. Ze strony wizualnej, polakierowane na czerwony kolor z palety m3, doprowadzone do porządku, ze strony technicznej dużo niespodzianek. Jesli ktos mechanicznie sie wzoruje na tym temacie to szczerze współczuje bo nic nie chodziło tak jak było opisane, wykresy to chyba kogos innego były.
E30 325
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
tak. Dwa razy zapłaciłem Lamikowi za strojenie i dostałem lewe wykresy. Bo niby za mało wyszło? W dup. mam cyfry bo i tak wyszło dużo ponad moich oczekiwań. A Tu się zgodze, auto do skończenia, trochę problemów technicznych i wizualnych, w obecnej sytuacji nie do zaakceptowania. Technicznie dałbym rade. ale lalkę na drogę trudno było ulepić. Auto sprzedane na części lub na tor, z racji problemu tzw. "administracyjnego". Napisz co było źle, a nie wal ogólnikowo! Jeśli ktoś będzie się chciał wzorować to uniknie tych Błędów.
Mam w głowie następny projekt. A ten? będzie zonk dla przyszłego kupującego
Mam w głowie następny projekt. A ten? będzie zonk dla przyszłego kupującego