E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Post autor: Alek22 »

Czas na stage 2 :devill2:
Wpadł borg s300 , nowe wałki , mechanika w głowicy , tłoki z n54 itp.


aktualizacja od http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t= ... =45#p50105" onclick="window.open(this.href);return false;









Witam
Po sprzedaży starego driftowego biturbo nadszedł czas na kolejny projekt :clap:
Bazą jest BMW E36 cupe z pancernym m50b25
Spec po modach :

Silnik :
-M50b25 po rewizji wymianie panewek uszczelniaczy , odprężony przekładką 0,8mm
-Poduszki silnika skrzyni poliuretan 85sh
Turbo:
- Chińskie gt35 twinscroll duża dupka 1.06ar
- Kolektor wydechowy Twinscrol made by Alek
- chiński zewnętrzny wg
- Wydech 3" nierdzewka plus dwa tłumiki przelotowe , westegate na zewnątrz z tłumikiem przelotowym 50mm
- Dolot cały aluminiowy by Alek z turbo do ic 70mm z ic do kolektora dolotowego 76mm
- Intercoller 600x300x76mm chiński
- bov gredy gz
Elektronika :
-Ecumaster EMU wpięty w seryjną instalacje dołożone czujniki stuku , oil temp , egt i afr ,
-Strojenie by Alek , launch control , anti lag system , rolingboost ogarnięte
-EMU dash na tablecie zamiast zegarów
Układ paliwowy :
-Pompa paliwa 040
-Wtryskiwacze simens deka 630
-Regulator paliwa seryjny 3,5bar
Układ chłodzenia :
Seryjna chłodnica plus wentylator z espero :heh:
Zawieszenie :
- Gwint Maxspeedingrods z camberami
- Poliuretany 85sh na całe auto
- Zwiekszony kwsz
- Negatyw przód 7st , tył 2st
- Skręt chwilowo seria
Napęd :
- Sprzegło jednomas m50 tarcza 240mm docisk m57
- Skrzynia ZF
- Dyfer duża głowa 2.93 szpera100% plus grube półosie
- Hydrołapa by Alek na pompce ze skody 104 wpięta w seryjny układ
Hamulce seria 2.5
Wnętrze seryjne dodany kubełek mirco z pasami , plus parę pstryczków

Podsumowując auto na początek wystrojone na 1.0bara, 3000km zrobione upalając oprócz ukręconej półosi bezawaryjnie utylizuje opony piątke odcina przy 270km/h :devill2:

W planach zrobić jakiś wykres, potem dwutarcz i 1,5bara , bo sprzęgło na docisku z m57 i tarczy 240mm potrafi się usliznąć przy kopaniu na trójce na dobrej oponie

Na początek filmik z pierwszego treningu : upał 40stopniowy :blink2: układ chłodzenia wyrabiał temp płynu chłodniczego nie przekraczała 100st upalone 12kompletów opon :śmiech:
-
-
--
-
-
LINK : https://www.youtube.com/watch?v=WT2ILH1YtNo :D
-
-
-
-
-
-
-

Fotki :
Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

CDN. :devill2:
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Pat-325 »

Fajna zabawka :clap:
Z dupką to żeś poszalał, jak wstaje to 1.06 przy 2.5? :devill2:
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

Pat-325 pisze:Fajna zabawka :clap:
Z dupką to żeś poszalał, jak wstaje to 1.06 przy 2.5? :devill2:
Z wstawaniem nie ma tragedii przy / 2600rpm 0,2bar / 3150rpm 0,5bar / 4500rpm 1bar i do końca utrzymuje stabilnie , plany są zacne ( dwutarcz ostre wałki i dmuchnąć ile sie da w miarę bezpiecznie z tej turbiny :devill2: )

Mały graph :
Obrazek
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Horex »

jak Ci sie lata z taka charakterystyka? nie brakuje dołu?
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

Dla mnie jest w porządku lubię kopać w sprzęgło i lecieć raczej maxem , nie puchnie górą , dop.... do odcięcia na każdym biegu :śmiech: . na pewno nie jest to v8 jadąca od dołu czy poprzedni projekt biturbo gdzie pełen moment był dostępny od 3300rpm ale góry już takiej nie było
Ile kierowców tyle opinii :wink2:
warik
User
Posty: 45
Rejestracja: 11 lut 2015, o 14:38
Imię: Bartek
lokalizacja: Rzeszów

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: warik »

Jaki założyłeś restryktor oleju w tym tutbo?
270km/h przy takim dyfrze to troche mało, seryjne odcięcie?
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

Restryktor 2mm albo 2.3mm , odcięcie przeniesione na 6900rpm to po obliczeniu wychodzi troszke więcej niż 270km/h a dokładnie 277.3916km/h
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Blacha »

ALS to skrót od nazwy waszej ekipy , garażu, warsztatu czy Auto Lag System ? Bo w opisie nic nie znalazłem
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

Blacha pisze:ALS to skrót od nazwy waszej ekipy , garażu, warsztatu czy Auto Lag System ? Bo w opisie nic nie znalazłem
Dokładnie to znaczy Anti Lag System jest w opisie :wink2:
edit : była literówka w opisie poprawione :piwo:
Elektronika :
-Ecumaster EMU wpięty w seryjną instalacje dołożone czujniki stuku , oil temp , egt i afr ,
-Strojenie by Alek , launch control , anti lag system, rolingboost ogarnięte
-EMU dash na tablecie zamiast zegarów
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Blacha »

Alek22 pisze:
Blacha pisze:ALS to skrót od nazwy waszej ekipy , garażu, warsztatu czy Auto Lag System ? Bo w opisie nic nie znalazłem
Dokładnie to znaczy Anti Lag System jest w opisie :wink2:
Mój błąd , napiszesz coś więcej na temat systemu ?
Czy to dzięki niemu silnik przy niskich obrotach już generuje nadciśnienie ?

Z tym "Auto" w poście wyżej słownik mi się wpierdzielił. Oczywiście chodzi mi o " Anti "
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: farmer91 »

Jak odpalisz (bo z reguły to raczej na przycisk się robi) ALS to po odpuszczeniu gazu nie wpada w podciśnienie lub buduje nadciśnienie w zależności od wystrojenia i możliwości sprzętu. Ale turbina dostaje przez to dodatkowe obciążenie.
Plus taki że nie kopiesz w sprzęgło bo po odjęciu gazu turbo nie wypada z boostu, no i dodatkowe efekty wizualno akustyczne :tongue: :pasuje:
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

farmer91 pisze:Jak odpalisz (bo z reguły to raczej na przycisk się robi) ALS to po odpuszczeniu gazu nie wpada w podciśnienie lub buduje nadciśnienie w zależności od wystrojenia i możliwości sprzętu. Ale turbina dostaje przez to dodatkowe obciążenie.
Plus taki że nie kopiesz w sprzęgło bo po odjęciu gazu turbo nie wypada z boostu, no i dodatkowe efekty wizualno akustyczne :tongue: :pasuje:
W tym projekcie ALS mam załączany dodatkowo przyciskiem , działa tak jak kolega opisał a dokładniej w zależności kto czego oczekuje po odpuszczeniu gazu silnik krokowy pozostaje po części otwarty , cofany jest zapłon oraz dolane paliwa które zapala się w kolektorze wydechowym , zwiększa ciśnienie spalin co napędza wirnik turbiny . Zazwyczaj zwiększa sie również wartość wolnych obr .
Minusami jest bardzo słabe hamowanie silnikiem lub jego brak , podwyższenie egt , clt , iat , ogólnie wszystko się pali , skraca się żywotność turbiny :clap: ,
Ale za to zmniejsza się lag znacząco i auto zmienia się w jeżdżący kałasznikow :devill2:

Więcej info : https://pl.wikipedia.org/wiki/System_po ... 82adowania" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: Alek22 »

Up wpadl dwutarcz od kamila dobrze klei :devill2:
https://m.youtube.com/watch?v=RXx04Zbi2YI
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: kamil7s »

Nie lepiej gt35 0.83ar twonscroll ? 1bsr 4500 to późno fest i przy dużej sprężarce pewnie zrywa natychmiastowo
E30 325
rudek123456
User
Posty: 36
Rejestracja: 13 cze 2014, o 20:15
Imię: Damian
lokalizacja: Włocławek

Re: E36 M50b25 GT35TS 1.06ar Emu ALS Streetdrift

Post autor: rudek123456 »

Jak sprawuje się zawieszenie? Czy ten gwint to to samo co Ta Technix itp. czy coś lepszego?
ODPOWIEDZ