BMW E30 M50B25 Turbo 1.2bar
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW E30 M50B25 Turbo 1.2bar
też mnie to zawsze irytowało ale później na wsyztskie wrzucałem po prostu mniejszy..... nikt tutaj nie bedzie oglądał jakości zdjęć tylko ich merytoryczność... jeśli już
BMWexpert Motorsport
-
- User
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Poniatowa
Re: BMW E30 M50B25 Turbo 1.2bar
Dzięki Kolory to kwestia gustów i guścików o których się nie dyskutuje a tak całkiem serio to czapka nie miała być kanarkowa ale taka wyszłaleo pisze:Strasznie lubie czytać takie tematy jak komuś się chce wrzucić zdjęcia z budowy.... przypomina mi się zaraz czas jak zaczynałem bywać na tym forum. Wtedy pojawiały sięco chwile to nowe tematy... teraz to wszytsko trochę zdechło a szkoda....
Gratuluje projektu.... jedyne co bym zmienił to kolorki ale to tylko moje zboczenie
Miał być to żółty z Leona Cupry. Kolor bloku np bardzo mi się podoba i napewno bym go nie zmienił. Miska jest czerwona bo... bo jest czerwona
Z tym nie ma najmniejszego problemu. Wrzucasz zdjęcia tak jak ja na serwer i klikasz w jakiej rozdzielczości mają być udostępnione i z bańki.atom1 pisze:zdechlo przez to ze nieludzki rozmiar zdjec mozna tylko wklejac i raczej nikomu sie nei chce specjalnie na jedno forum zmniejszac
Dla chcącego...
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: BMW E30 M50B25 Turbo 1.2bar
Chciałem zapytać czy poratuje mnie ktoś mapą stuków dla M50B25NV - stroker B28 co bym mógł ją wrzucić do MS41? Chciałbym zostawić wiązke z M52 i mieć na MS41 te czujniki.
-
- Forumowicz
- Posty: 292
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Mielec
Re: BMW E30 M50B25 Turbo 1.2bar
turbo chlodzone woda czy sam olej?
-
- User
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Poniatowa
Re: BMW E30 M50B25 Turbo 1.2bar
Jest możliwość podpiecia wody ale nie wykorzystałem tego.
-
- User
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Poniatowa
Re: BMW E30 M50B25 Turbo 1.2bar
Cześć Żeby nie było Beti ma sie dobrze póki co:) (Nie licząc skrzyni która padła i dyfra) Jeździmy razem po bułki do sklepu i takie tam niedzielne przejazdy
Jako że heble w serii zaczęły mnie mocno denerwować bo zawsze nie dawałem rady wyhamować przed zjazdem do sklepu i musiałem jechać na najbliższe rondo żeby zrobić nawijke co wiązało się ze znacznym zużyciem opon, jak i bułki stygły w tzw międzyczasie, zapadła decyzja o swapie
Tak wygląda biedna seria w E30.
Padł pomysł na swap przednich tarcz z Audi TT 312mm i przewiercenie rozstawu na 4x100 (z racji moich felg Keskin z którymi nie mogę się rozstać).
Dla porównania obydwie tarcze...
Dla potomnych. Nie wiem czy to kwestia producenta czy też nie ale nie pasuje otwór centrujący, trzeba roztaczać.
Jako że tarcze wpadły większe to i zaciski ori nie dały rady. Tym razem padło na stajnie BMW E38 i Brembusy 4 tłoczkowe.
Całość zmontowana na aucie...
No i nie mogło zabraknąć na nich mojego Keskina Keskin nie siada na tych zaciskach. Potrzebny dystans 30mm przy ET15.
W między czasie znalazłem inne felgi w polerce
Inne miałem na myśli kolejne. Model to nadal KESKIN KT1.
Finalnie mniej więcej wygląda to teraz tak...
Panie, ale te felgi wystają.... Te felgi nie wystają. One wyglądają
Cała Beti
Jako że heble w serii zaczęły mnie mocno denerwować bo zawsze nie dawałem rady wyhamować przed zjazdem do sklepu i musiałem jechać na najbliższe rondo żeby zrobić nawijke co wiązało się ze znacznym zużyciem opon, jak i bułki stygły w tzw międzyczasie, zapadła decyzja o swapie
Tak wygląda biedna seria w E30.
Padł pomysł na swap przednich tarcz z Audi TT 312mm i przewiercenie rozstawu na 4x100 (z racji moich felg Keskin z którymi nie mogę się rozstać).
Dla porównania obydwie tarcze...
Dla potomnych. Nie wiem czy to kwestia producenta czy też nie ale nie pasuje otwór centrujący, trzeba roztaczać.
Jako że tarcze wpadły większe to i zaciski ori nie dały rady. Tym razem padło na stajnie BMW E38 i Brembusy 4 tłoczkowe.
Całość zmontowana na aucie...
No i nie mogło zabraknąć na nich mojego Keskina Keskin nie siada na tych zaciskach. Potrzebny dystans 30mm przy ET15.
W między czasie znalazłem inne felgi w polerce
Inne miałem na myśli kolejne. Model to nadal KESKIN KT1.
Finalnie mniej więcej wygląda to teraz tak...
Panie, ale te felgi wystają.... Te felgi nie wystają. One wyglądają
Cała Beti
- theownit
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 3 maja 2017, o 23:14
- Imię: TheOwnIt
- lokalizacja: Legnica
Re: BMW E30 M50B25 Turbo 1.2bar
Jak hamowanie z tymi zaciskami z e38? Lepsze niż 3.0?
-
- User
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Poniatowa
Re: BMW E30 M50B25 Turbo 1.2bar
Nie wiem jak jest z 3.0. Nie mam porównania. Względem serii auto zatrzymuje się o niebo lepiej. Wcześniej jedno hamowanie z 220km/h do zera i przy 40km/h pedał już twardy. Teraz dwa hamowania vmax do zera i nic się nie dzieje.theownit pisze:Jak hamowanie z tymi zaciskami z e38? Lepsze niż 3.0?
- JONDEK
- User
- Posty: 189
- Rejestracja: 9 wrz 2018, o 08:35
- Imię: Kacper
- lokalizacja: Chojnice
Re: BMW E30 M50B25 Turbo 1.2bar
tez zrobilem te tarcze. Jakiej firmy kupiles takie nawiercane? zimmermann?
-
- User
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Poniatowa
Re: BMW E30 M50B25 Turbo 1.2bar
Zimmermann kosmiczna kwota... na ilosc kilometrów jakie robie rocznie to bez sensu. Moje tarcze to RottingerJONDEK pisze:tez zrobilem te tarcze. Jakiej firmy kupiles takie nawiercane? zimmermann?