E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Nie wiem jak to jest w świetle prawa ale z tego co wiem to jedyne obostrzenie jakie doczytalem to wszystkim znane z kolami schowanymi w obrysie auta
Mijałem się nie raz z policją raz nawet stali i zbierali kierowców na bok a jak przejeżdżałem to popatrzyli pani policjantka uśmiechneła się kiwneła głową i zawinęła auto za mną
Z doświadczenia wiem że w razie kontroli nie warto kozaczyć lepiej być pokornym i miłym wtedy wszystko odbywa się zdecydowanie lepiej
Mijałem się nie raz z policją raz nawet stali i zbierali kierowców na bok a jak przejeżdżałem to popatrzyli pani policjantka uśmiechneła się kiwneła głową i zawinęła auto za mną
Z doświadczenia wiem że w razie kontroli nie warto kozaczyć lepiej być pokornym i miłym wtedy wszystko odbywa się zdecydowanie lepiej
BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
W końcu się zebrałem i mogę napisać kilka słów o tegorocznej wyprawie. Wiem że długo to trwało ale ostatnio brak mi czasu dosłownie na wszystko.
Po raceismie zgodnie z tym co planowaliśmy już od dłuższego czasu z ekipą zebraliśmy się aby uderzyć na wakacyjnego tripa. Plan był dość prosty: wsiadamy w auta, bierzemy co potrzebne do życia i jedziemy przed siebie kierując się na Dubrovnik po drodze zahaczając o ciekawsze miejsca.
Ekipa była zwarta i dość zabawna bo jechałem ja swoim e46, kolega e30 (równie pomyloną jak moje auto) Kłopot swoim potwornym 335i, Darek e46 w kombi, Maciek vw t2 i Gustaw jako safety car busem z całym bałaganem na pokładzie a było tego sporo bo zabraliśmy połowe BMWexpert ze sobą
Z polski wyruszyliśmy jakoś w godzinach późno wieczornych (choć jak zawsze plan był aby ruszyć o 18). Ruszyliśmy przez Czechy w stronę Balatonu bo tam chcieliśmy mieć pierwszy postój. Nie wiem dlaczego ale stwierdziliśmy że pojedziemy bocznymi czeskimi drogami dla urozmaicenia podróży i to był błąd Droga ciągnęła się jak stare gacie, kilka razy nawigacja ogłupiałą i poprowadziła nas w pole ale generalnie na Węgry dojechaliśmy jakoś koło 9 rano i nad balatonem zostaliśmy 3 dni.
2 dni nic nie robienia przy autach spowodował że zachciało się na polu kempingowym poprawić kilka rzeczy u kłopota. No i tak poprawiliśmy że zrzuciło sylikon z rury od IC i złamało plastikowe kolanko od ukł wodnego. Szybka wycieczka w miasto zakupiliśmy potrzebne rzeczy i poskładaliśmy diablice do drogi. To była jedyna awaria przez cały wyjazd a zrobiliśmy na nim ponad 3500 km
Z węgier udaliśmy się już prosto do chorwacji w okolice Zadaru. Dalej wycieczka toczyła się już swoim życiem bo jechaliśmy po prostu w dół zatrzymując sie w lepszych lub gorszych turystycznie miejscach na nocleg. 4 dni spędziliśmy w miejscowości Podaca gdzie był to nasz w zasadzie jedyny odpoczynek a miejscowość urzekła nas tym że nie było w niej za dużo turystów i była ostatnią turystyczną wioską w tej części Chorwacji. Jedzenie dobre i tanie, nocleg też niezbyt drogi, ludzie spoko wiec można było trochę odsapnąć.
W między czasie odwiedziliśmy wyspę Hvar gdzie nocowaliśmy przy samym morzu i spijaliśmy pod gwiazdami ich tamtejsze wino własnej roboty. Wyspa super, drogi tak wąskie że e46 ledwo mieścił się w pasie a pobocza to po prostu urwiska więc 80km drogi to nie lada wyzwanie biorąc pod uwagę to że tubylcy wszyscy mają we krwi rajdowca
Na wyspie zatankowałem paliwa.... i to był największy błąd... Fura zaczęła podkapcać i smierdziało podpałką do grila. Po wyjeżdżeniu tego gówna do zera i zatankowaniu kolejnego zbiornika już na lądzie wszystko wróciło do normy
Podsumowując:
trip mega udany, samochody dojechały i wróciły bez najmniejszego problemu
ludzie przyjmowali nas bardzo otwarcie i byli strasznie dla nas mili
policja o dziwo robiła sobie z nami zdjęcia, na granicy chorwacko węgierskiej chcieli żebyśmy troszkę "przyfisiowali" co też uczyniliśmy i bili nam brawo
Za rok chcemy jechać jeszcze dalej.
Taka wyprawa pokazała wszystkie mocne i słabe strony wszystkich aut. Ja wiem że muszę poprawić kilka rzeczy jak choćby powrót klimatyzacji do auta co zresztą już zrobiłem. Jazda w 45 stopniowym upale nie napawała optymizmem i powodowała straszne zmęczenie za kierownicą. Wiem że zbudowałem dobry samochód który nie zawiódł mnie w takich momentach a wiem że nie miał łatwo. Zwłaszcza jak pojechaliśmy nagrać film z wyprawy w góry gdzie auta dostały na prawdę po dupie. Kłopot na ulicy zostawił z 3mm opony tak smażył kapora
Polecam każdemu kto ma odwagę aby cos takiego zorganizować. Dla mnie to były jak dotąd najlepsze wakacje na jakich byłem
A teraz kilka zdjęć z wyjazdu (będzie jeszcze film ale to nie prędzej jak w grudniu)
Chciał bym podziękować wszystkim z którymi mogłem spędzić te wakacje i mam nadzieję że za rok ekipa będzie większa
Po raceismie zgodnie z tym co planowaliśmy już od dłuższego czasu z ekipą zebraliśmy się aby uderzyć na wakacyjnego tripa. Plan był dość prosty: wsiadamy w auta, bierzemy co potrzebne do życia i jedziemy przed siebie kierując się na Dubrovnik po drodze zahaczając o ciekawsze miejsca.
Ekipa była zwarta i dość zabawna bo jechałem ja swoim e46, kolega e30 (równie pomyloną jak moje auto) Kłopot swoim potwornym 335i, Darek e46 w kombi, Maciek vw t2 i Gustaw jako safety car busem z całym bałaganem na pokładzie a było tego sporo bo zabraliśmy połowe BMWexpert ze sobą
Z polski wyruszyliśmy jakoś w godzinach późno wieczornych (choć jak zawsze plan był aby ruszyć o 18). Ruszyliśmy przez Czechy w stronę Balatonu bo tam chcieliśmy mieć pierwszy postój. Nie wiem dlaczego ale stwierdziliśmy że pojedziemy bocznymi czeskimi drogami dla urozmaicenia podróży i to był błąd Droga ciągnęła się jak stare gacie, kilka razy nawigacja ogłupiałą i poprowadziła nas w pole ale generalnie na Węgry dojechaliśmy jakoś koło 9 rano i nad balatonem zostaliśmy 3 dni.
2 dni nic nie robienia przy autach spowodował że zachciało się na polu kempingowym poprawić kilka rzeczy u kłopota. No i tak poprawiliśmy że zrzuciło sylikon z rury od IC i złamało plastikowe kolanko od ukł wodnego. Szybka wycieczka w miasto zakupiliśmy potrzebne rzeczy i poskładaliśmy diablice do drogi. To była jedyna awaria przez cały wyjazd a zrobiliśmy na nim ponad 3500 km
Z węgier udaliśmy się już prosto do chorwacji w okolice Zadaru. Dalej wycieczka toczyła się już swoim życiem bo jechaliśmy po prostu w dół zatrzymując sie w lepszych lub gorszych turystycznie miejscach na nocleg. 4 dni spędziliśmy w miejscowości Podaca gdzie był to nasz w zasadzie jedyny odpoczynek a miejscowość urzekła nas tym że nie było w niej za dużo turystów i była ostatnią turystyczną wioską w tej części Chorwacji. Jedzenie dobre i tanie, nocleg też niezbyt drogi, ludzie spoko wiec można było trochę odsapnąć.
W między czasie odwiedziliśmy wyspę Hvar gdzie nocowaliśmy przy samym morzu i spijaliśmy pod gwiazdami ich tamtejsze wino własnej roboty. Wyspa super, drogi tak wąskie że e46 ledwo mieścił się w pasie a pobocza to po prostu urwiska więc 80km drogi to nie lada wyzwanie biorąc pod uwagę to że tubylcy wszyscy mają we krwi rajdowca
Na wyspie zatankowałem paliwa.... i to był największy błąd... Fura zaczęła podkapcać i smierdziało podpałką do grila. Po wyjeżdżeniu tego gówna do zera i zatankowaniu kolejnego zbiornika już na lądzie wszystko wróciło do normy
Podsumowując:
trip mega udany, samochody dojechały i wróciły bez najmniejszego problemu
ludzie przyjmowali nas bardzo otwarcie i byli strasznie dla nas mili
policja o dziwo robiła sobie z nami zdjęcia, na granicy chorwacko węgierskiej chcieli żebyśmy troszkę "przyfisiowali" co też uczyniliśmy i bili nam brawo
Za rok chcemy jechać jeszcze dalej.
Taka wyprawa pokazała wszystkie mocne i słabe strony wszystkich aut. Ja wiem że muszę poprawić kilka rzeczy jak choćby powrót klimatyzacji do auta co zresztą już zrobiłem. Jazda w 45 stopniowym upale nie napawała optymizmem i powodowała straszne zmęczenie za kierownicą. Wiem że zbudowałem dobry samochód który nie zawiódł mnie w takich momentach a wiem że nie miał łatwo. Zwłaszcza jak pojechaliśmy nagrać film z wyprawy w góry gdzie auta dostały na prawdę po dupie. Kłopot na ulicy zostawił z 3mm opony tak smażył kapora
Polecam każdemu kto ma odwagę aby cos takiego zorganizować. Dla mnie to były jak dotąd najlepsze wakacje na jakich byłem
A teraz kilka zdjęć z wyjazdu (będzie jeszcze film ale to nie prędzej jak w grudniu)
Chciał bym podziękować wszystkim z którymi mogłem spędzić te wakacje i mam nadzieję że za rok ekipa będzie większa
BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 2jz+BW300sx on board by Leo
Dawno nie było żadnego UPa
Jednak to nie dlatego że nic się nie działo
Obecny zestaw to:
Po kolei
- tloki cp pistons
- korby brian crower + arp
- panewki glowne i korbowodowe ACL
- prowadnice zaworowe supertech
- uszczelniacze zaworowe supertech
- kolo pasowe ATI damper
- zawory ssace i wydechowe Brian Crower +1mm
- panewnice RST performance
- sruby glowicy i walu arp
-uszczelka pod głowicę cometic
-wałki brian crowej 264/264
- sprezynki zaworowe + pestki brian crower
-nowy VVti wraz z zaworem
-kolektor wydechowy równoodległościowy
-turbo garrett GTX3584 RS gen 2
-wtryski bosch 980ccm sprawdzane i dobierane pod względem wydajności
-6x EGT + egt can
Reszta jak wcześniej
Robota aż paliła się w rękach przez ostatnie 5 dni
W piątek pojechaliśmy do DZIAKa po odbiór maneli. Ludzie strasznie mili i konkretnie. Umówiony był termin na piątek i na piątek było wszystko gotowe więc wielkie pokłony w ich stronę za to
Głowica zrobiona na najwyższym poziomie, większe zawory siedzą w niej aż miło
W między czasie przeorobiłem trochę pompę oleju aby zniwelować w niej problem z wypychaniem przedniego uszczelniacza i mam nadzieję że zabieg pomoże
Wyspawany nowy kolektor wydechowy pod nowe turbo, wyszła niezłą ośmiornica
Na pokład wjechał też ori WG turbosmarta, po wielu perypetiach z poprzednim chińczykiem stwierdziłem że na tym nie można oszczędzać bo to się później mści.
Całość wyszła bardzo ładnie
Niestety to forum jest jedynym na ktore nie moge wrzucic zdjec wiec wrzucam odnośniki (niestety ale coś jest spierdolone)
https://wrzucaj.net/image/1yVUO" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yhr1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1y3yW" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yEYt" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1ydPh" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yXUp" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1y9w2" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1y7oV" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yK9u" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yNIP" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yvZc" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yMdJ" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yrus" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yxrF" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yA5e" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yU93" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yCoS" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yWSI" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1ygIg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yjdE" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1ytWl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1ySuC" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1ynZk" onclick="window.open(this.href);return false;
Fura już odpalona, olej po pierwszej zmianie teraz trzeba powoli docierać i za jakieś 500km stroić
Jednak to nie dlatego że nic się nie działo
Obecny zestaw to:
Po kolei
- tloki cp pistons
- korby brian crower + arp
- panewki glowne i korbowodowe ACL
- prowadnice zaworowe supertech
- uszczelniacze zaworowe supertech
- kolo pasowe ATI damper
- zawory ssace i wydechowe Brian Crower +1mm
- panewnice RST performance
- sruby glowicy i walu arp
-uszczelka pod głowicę cometic
-wałki brian crowej 264/264
- sprezynki zaworowe + pestki brian crower
-nowy VVti wraz z zaworem
-kolektor wydechowy równoodległościowy
-turbo garrett GTX3584 RS gen 2
-wtryski bosch 980ccm sprawdzane i dobierane pod względem wydajności
-6x EGT + egt can
Reszta jak wcześniej
Robota aż paliła się w rękach przez ostatnie 5 dni
W piątek pojechaliśmy do DZIAKa po odbiór maneli. Ludzie strasznie mili i konkretnie. Umówiony był termin na piątek i na piątek było wszystko gotowe więc wielkie pokłony w ich stronę za to
Głowica zrobiona na najwyższym poziomie, większe zawory siedzą w niej aż miło
W między czasie przeorobiłem trochę pompę oleju aby zniwelować w niej problem z wypychaniem przedniego uszczelniacza i mam nadzieję że zabieg pomoże
Wyspawany nowy kolektor wydechowy pod nowe turbo, wyszła niezłą ośmiornica
Na pokład wjechał też ori WG turbosmarta, po wielu perypetiach z poprzednim chińczykiem stwierdziłem że na tym nie można oszczędzać bo to się później mści.
Całość wyszła bardzo ładnie
Niestety to forum jest jedynym na ktore nie moge wrzucic zdjec wiec wrzucam odnośniki (niestety ale coś jest spierdolone)
https://wrzucaj.net/image/1yVUO" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yhr1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1y3yW" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yEYt" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1ydPh" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yXUp" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1y9w2" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1y7oV" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yK9u" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yNIP" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yvZc" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yMdJ" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yrus" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yxrF" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yA5e" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yU93" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yCoS" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yWSI" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1ygIg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1yjdE" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1ytWl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1ySuC" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/image/1ynZk" onclick="window.open(this.href);return false;
Fura już odpalona, olej po pierwszej zmianie teraz trzeba powoli docierać i za jakieś 500km stroić
BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: E46 zakuty 2jz + GTX3584rs
chłodnica oliwy pod kątem 45 stopni ? Brak miejsca czy jakiś celowy zabieg ?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 zakuty 2jz + GTX3584rs
Jedno i drugie
miejsca jest tyle że luzu zostało po 2mm z każdej strony druga sprawa to fakt że lepszy przepływ powierza uzyskujemy właśnie w takim położeniu a najlepsze pdobno kiedy ta chłodnica była by poziomo
miejsca jest tyle że luzu zostało po 2mm z każdej strony druga sprawa to fakt że lepszy przepływ powierza uzyskujemy właśnie w takim położeniu a najlepsze pdobno kiedy ta chłodnica była by poziomo
BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E46 zakuty 2jz + GTX3584rs
Piekne auto. Piekna felga , zdumiewa mnie ilosc postow "przypierdalajacych" sie na rf.pl
Jak byles u dziaka to szkoda ze nie moglismy sie spotkac - mieszkam niedaleko.
gratki auta!
Jak byles u dziaka to szkoda ze nie moglismy sie spotkac - mieszkam niedaleko.
gratki auta!
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 zakuty 2jz + GTX3584rs
O kurde no widzisz... gdybym wiedział na pewno dał bym cynk żeby się spotkać
Wiesz co spływają już po mnie opinie napinaczy którzy w zyciu zjedli co najwyżej gumę turbo a zachowują się jak by tuzin aut z najwyższej półki zbudowali więc kompletnie sobie tego do siebie nie biorę tylko ładnie się w ich stronę uśmiecham
Wiesz co spływają już po mnie opinie napinaczy którzy w zyciu zjedli co najwyżej gumę turbo a zachowują się jak by tuzin aut z najwyższej półki zbudowali więc kompletnie sobie tego do siebie nie biorę tylko ładnie się w ich stronę uśmiecham
BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 zakuty 2jz + GTX3584rs
W końcu udało się skończyć film z wakacyjnego tripa
Zapraszam do oglądania
https://youtu.be/QD-F_bdH4dE?list=LLmws ... 1jpNeXPO5A" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do oglądania
https://youtu.be/QD-F_bdH4dE?list=LLmws ... 1jpNeXPO5A" onclick="window.open(this.href);return false;
BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 zakuty 2jz + GTX3584rs
Jako że nie da rady wrzucic zdjęć wrzucę filmidło
https://youtu.be/SyMkJY3RI60" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/SyMkJY3RI60" onclick="window.open(this.href);return false;
BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 zakuty 2jz + GTX3584rs
Chyba wielu na to czekało
Kamil z KMSu stanął na wysokości zadania
725km i 760 Nm zatrzymał nas wydech i cooler wiec wracamy do tematu na wiosnę
https://wrzucaj.net/images/2018/10/23/IMG_2993.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/images/2018/10/23/IMG_3001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kamil z KMSu stanął na wysokości zadania
725km i 760 Nm zatrzymał nas wydech i cooler wiec wracamy do tematu na wiosnę
https://wrzucaj.net/images/2018/10/23/IMG_2993.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wrzucaj.net/images/2018/10/23/IMG_3001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
BMWexpert Motorsport
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: E46 zakuty 2jz + GTX3584rs 725km i 760Nm
Na jakom paliwie?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 zakuty 2jz + GTX3584rs 725km i 760Nm
Dawno nic nie pisałem ale to nie dlatego że coś się spierdoliło albo już nic nie robi.... wręcz przeciwnie
chęć przebicia 800+ jest wieksza dlatego motor wyjechał po raz kolejny z auta
do kompletu wlecą nowe sprężyny zaworowe GSC oraz wałki GSC power division S2,
większa el przepustnica bo 90mm motylek
Duży markowy intercooler Speed Factory
Nowy wydech 3,5 cala
Dolot w wyjściem 3,5 cala
Najbardziej cieszczę się na myśl połączenia 2jz ze skrzynia DCT z m4 smile.gif Kończymy nad tym wszystkim prace, póki co skrzynia działa na stole, przekładka z kołem 2 masowym też już kończy się robić, wał napędowy jest w trakcie upgradeu
ufff jest tego trochę ale myślę że jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to w kwietniu będziemy już stroić smile.gif
chęć przebicia 800+ jest wieksza dlatego motor wyjechał po raz kolejny z auta
do kompletu wlecą nowe sprężyny zaworowe GSC oraz wałki GSC power division S2,
większa el przepustnica bo 90mm motylek
Duży markowy intercooler Speed Factory
Nowy wydech 3,5 cala
Dolot w wyjściem 3,5 cala
Najbardziej cieszczę się na myśl połączenia 2jz ze skrzynia DCT z m4 smile.gif Kończymy nad tym wszystkim prace, póki co skrzynia działa na stole, przekładka z kołem 2 masowym też już kończy się robić, wał napędowy jest w trakcie upgradeu
ufff jest tego trochę ale myślę że jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to w kwietniu będziemy już stroić smile.gif
BMWexpert Motorsport
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 425
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E46 zakuty 2jz + GTX3584rs 725km i 760Nm
Coś mi tu pachnie sterownikiem od HTGleo pisze: Najbardziej cieszczę się na myśl połączenia 2jz ze skrzynia DCT z m4
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 zakuty 2jz + GTX3584rs 725km i 760Nm
kretfr pisze:Coś mi tu pachnie sterownikiem od HTGleo pisze: Najbardziej cieszczę się na myśl połączenia 2jz ze skrzynia DCT z m4
pracujemy dość intensywnie ostatnio nad tym żeby odpalić na nim dct chłopaki przygotowywali go pod 8hp ale plany szybko się zmieniły :P
BMWexpert Motorsport