E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: Alek22 »

Odbiegając od dyskusji moja dziewczyna skleiła nowy klip z mojego pierwszego treningu na dwudniowej imprezie w bilgoraju :clap: :clap: :devill2:

https://m.youtube.com/watch?t=19s&v=zRFo056yjqI
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: Horex »

widze ze nonstop pełnym ogniem jezdzisz, na jakich oponach latales na filmie?
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: Alek22 »

Na wszystkich :wink2:
245/45/17 parę kompletów
Ze 4 komplety glob gumów nalewek 225/45/17
I trochę 16 205 i 215
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: farmer91 »

Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: Alek22 »

farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione :D

jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie :devill2:
caserwis
Turbo-Team
Posty: 664
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: caserwis »

Ban0ff pisze:co ma keep drifting fun do pierdolenia glupot o kims bez jakiejkolwiek wiedzy na ten temat?
W temacie kierownicy nie ma się co czepiac ogarniasz tam gdzie inni odpuszczają Ty klepiesz podłoge ale co do mechaniki to jak dla mnie lvl drut.
Nie bede zaśmiecał tematu jak chcesz to na PW.
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 424
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: PiotrTF »

Alek22 pisze:
farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione :D

jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie :devill2:
Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: Alek22 »

kretfr pisze:
Alek22 pisze:
farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione :D

jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie :devill2:
Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?
spawane oemowe wahacze dłuższe, przespawane wąsy zwrotnicy plus przeniesione górne mocowanie amortyzatora ////// dyfer męczę nadal 2.93
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 424
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: PiotrTF »

Alek22 pisze: Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?
spawane oemowe wahacze dłuższe, przespawane wąsy zwrotnicy plus przeniesione górne mocowanie amortyzatora ////// dyfer męczę nadal 2.93[/quote]

Wrzuć foto jak możesz jak zrobiłeś relokator górnego mocowania amora.
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
warik
User
Posty: 45
Rejestracja: 11 lut 2015, o 14:38
Imię: Bartek
lokalizacja: Rzeszów

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: warik »

Alek22 pisze:
kretfr pisze:
Alek22 pisze:
farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione :D

jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie :devill2:
Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?
spawane oemowe wahacze dłuższe, przespawane wąsy zwrotnicy plus przeniesione górne mocowanie amortyzatora ////// dyfer męczę nadal 2.93
Oj to negatyw się trochę zrobi, ile cm dłuższe wahacze? już nerwowo będzie na prostej po wyżej 200+km haha chociaż Słaniu se zrobił nie mały skręt i przedłużył wahacze i napierdzielał ostatnio po 280km/h i ma się dobrze oprócz uwalonej półosi :śmiech: .
Przyjeżdżaj jutro Do Rze skilować e46 2jz 550kuni :heh:
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: Alek22 »

Oj to negatyw się trochę zrobi, ile cm dłuższe wahacze? już nerwowo będzie na prostej po wyżej 200+km haha chociaż Słaniu se zrobił nie mały skręt i przedłużył wahacze i napierdzielał ostatnio po 280km/h i ma się dobrze oprócz uwalonej półosi :śmiech: .
Przyjeżdżaj jutro Do Rze skilować e46 2jz 550kuni :heh:
Co do modów zawieszenia to wrzucę fotki w takcie montażu niebawem , a do Rzeszowa zajrzę na pewno tylko sobie zapas mocy zrobię :wink2:

Siemensy deki 875cc już na miejscu + 2x044 = 1.6 - 1.7 Bara :devill2: :devill2: :devill2:

Obrazek


Ps. Czy ma ktoś jakiś wykres lub tabelkę jaką wydajność przepływu paliwa (LPH) mają przewody paliwowe o średnicach 6mm 8mm 10m 12mm
gadziuWLKP
Forumowicz
Posty: 537
Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
Imię: Adam
lokalizacja: Wlkp

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: gadziuWLKP »

Mam pytanie do Ciebie dotyczące pierścieni. Czy wymieniałeś je w tłokach n54b30A? Nie mogę znaleźć tańszych jak 380 zł za tłok. Jeżeli masz może jakiś link na coś w normalnej cenie to chętnie skorzystam.
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: Alek22 »

gadziuWLKP pisze:Mam pytanie do Ciebie dotyczące pierścieni. Czy wymieniałeś je w tłokach n54b30A? Nie mogę znaleźć tańszych jak 380 zł za tłok. Jeżeli masz może jakiś link na coś w normalnej cenie to chętnie skorzystam.
Nie nie wymieniałem moje były w stanie prawie idealnym , luz (ring gap ) był w dolnej granicy więc nie ruszałem :wink2:
gadziuWLKP
Forumowicz
Posty: 537
Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
Imię: Adam
lokalizacja: Wlkp

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: gadziuWLKP »

Z tym ring gap to chodzi tobie o luz na pierscieniu w cylindrze, czy pomiędzy pierścieniem a półką w tłoku patrząc na tłok z pierścieniami? Przerwę na pierścieniu w cylindrze na 0.4 chcę ustawic.
Drugi temat jaki mnie nurtuje, to wyfrezowanie / poszerzenie otworu tłoka pod korby z M50. Pamiętasz jaki luz dałeś pomiędzy korbą a tłokiem przy sworzniu? Nie chciałbym, żeby korbowód na wale miał tendencję do tarcia bocznego. Rozumiem, że sworzeń został z tłoka N54 i nie modyfikowałeś w żaden sposób korby? Jakoś trochę się obawiam zastosowania tych tłoków zamiast sprawdzonych z B28.
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max

Post autor: Alek22 »

Ring gap

Obrazek

tak kompresyjne w granicach od 0,2 - 0,4mm jest w normie ]
olejowe 0,2-0,55mm

luz między korbą a tłokiem zrobiłem po 1mm na stronę , jest ok chociaż teraz zrobiłbym po 1,5mm ponieważ przy testach podczas kręcenia wałem w niektórych momentach korba miała 0.3mm luzu , wystarczająco ale wystarczy że delikatnie nie w osi będzie rozfrezowany tłok i już będzie korba podczas pracy zacierać .
Tak sworzeń został seryjny z n54 , korba też seryjna z M50NV
ODPOWIEDZ