E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Odbiegając od dyskusji moja dziewczyna skleiła nowy klip z mojego pierwszego treningu na dwudniowej imprezie w bilgoraju
https://m.youtube.com/watch?t=19s&v=zRFo056yjqI
https://m.youtube.com/watch?t=19s&v=zRFo056yjqI
-
- Forumowicz
- Posty: 292
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
widze ze nonstop pełnym ogniem jezdzisz, na jakich oponach latales na filmie?
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Na wszystkich
245/45/17 parę kompletów
Ze 4 komplety glob gumów nalewek 225/45/17
I trochę 16 205 i 215
245/45/17 parę kompletów
Ze 4 komplety glob gumów nalewek 225/45/17
I trochę 16 205 i 215
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione
jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie
-
- Turbo-Team
- Posty: 664
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
W temacie kierownicy nie ma się co czepiac ogarniasz tam gdzie inni odpuszczają Ty klepiesz podłoge ale co do mechaniki to jak dla mnie lvl drut.Ban0ff pisze:co ma keep drifting fun do pierdolenia glupot o kims bez jakiejkolwiek wiedzy na ten temat?
Nie bede zaśmiecał tematu jak chcesz to na PW.
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 424
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?Alek22 pisze:Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione
jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
spawane oemowe wahacze dłuższe, przespawane wąsy zwrotnicy plus przeniesione górne mocowanie amortyzatora ////// dyfer męczę nadal 2.93kretfr pisze:Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?Alek22 pisze:Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione
jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 424
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
spawane oemowe wahacze dłuższe, przespawane wąsy zwrotnicy plus przeniesione górne mocowanie amortyzatora ////// dyfer męczę nadal 2.93[/quote]Alek22 pisze: Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?
Wrzuć foto jak możesz jak zrobiłeś relokator górnego mocowania amora.
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
-
- User
- Posty: 45
- Rejestracja: 11 lut 2015, o 14:38
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Rzeszów
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Oj to negatyw się trochę zrobi, ile cm dłuższe wahacze? już nerwowo będzie na prostej po wyżej 200+km haha chociaż Słaniu se zrobił nie mały skręt i przedłużył wahacze i napierdzielał ostatnio po 280km/h i ma się dobrze oprócz uwalonej półosi .Alek22 pisze:spawane oemowe wahacze dłuższe, przespawane wąsy zwrotnicy plus przeniesione górne mocowanie amortyzatora ////// dyfer męczę nadal 2.93kretfr pisze:Jaki skręt będzie? Jaki dyfer?Alek22 pisze:Nalewki nowe reszta smietniki z duża ilością mięsa,farmer91 pisze:Nowe te opony? Czy używki "śmietnikowe"? Bo to spora różnica, już nie mówiąc o semislicku czy nawet chociażby extreme-ach.
-seryjny skręt jedynie kwsz zwiększone + podkładki 3mm pod magiel
- tył kola jeszcze prawie seryjnie ustawione
jak wleci skręt (czeka na założenie ) i zrobię porządek z zawieszeniem z tyłu to się dopiero zabawa zacznie
Przyjeżdżaj jutro Do Rze skilować e46 2jz 550kuni
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Co do modów zawieszenia to wrzucę fotki w takcie montażu niebawem , a do Rzeszowa zajrzę na pewno tylko sobie zapas mocy zrobięOj to negatyw się trochę zrobi, ile cm dłuższe wahacze? już nerwowo będzie na prostej po wyżej 200+km haha chociaż Słaniu se zrobił nie mały skręt i przedłużył wahacze i napierdzielał ostatnio po 280km/h i ma się dobrze oprócz uwalonej półosi .
Przyjeżdżaj jutro Do Rze skilować e46 2jz 550kuni
Siemensy deki 875cc już na miejscu + 2x044 = 1.6 - 1.7 Bara
Ps. Czy ma ktoś jakiś wykres lub tabelkę jaką wydajność przepływu paliwa (LPH) mają przewody paliwowe o średnicach 6mm 8mm 10m 12mm
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Mam pytanie do Ciebie dotyczące pierścieni. Czy wymieniałeś je w tłokach n54b30A? Nie mogę znaleźć tańszych jak 380 zł za tłok. Jeżeli masz może jakiś link na coś w normalnej cenie to chętnie skorzystam.
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Nie nie wymieniałem moje były w stanie prawie idealnym , luz (ring gap ) był w dolnej granicy więc nie ruszałemgadziuWLKP pisze:Mam pytanie do Ciebie dotyczące pierścieni. Czy wymieniałeś je w tłokach n54b30A? Nie mogę znaleźć tańszych jak 380 zł za tłok. Jeżeli masz może jakiś link na coś w normalnej cenie to chętnie skorzystam.
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Z tym ring gap to chodzi tobie o luz na pierscieniu w cylindrze, czy pomiędzy pierścieniem a półką w tłoku patrząc na tłok z pierścieniami? Przerwę na pierścieniu w cylindrze na 0.4 chcę ustawic.
Drugi temat jaki mnie nurtuje, to wyfrezowanie / poszerzenie otworu tłoka pod korby z M50. Pamiętasz jaki luz dałeś pomiędzy korbą a tłokiem przy sworzniu? Nie chciałbym, żeby korbowód na wale miał tendencję do tarcia bocznego. Rozumiem, że sworzeń został z tłoka N54 i nie modyfikowałeś w żaden sposób korby? Jakoś trochę się obawiam zastosowania tych tłoków zamiast sprawdzonych z B28.
Drugi temat jaki mnie nurtuje, to wyfrezowanie / poszerzenie otworu tłoka pod korby z M50. Pamiętasz jaki luz dałeś pomiędzy korbą a tłokiem przy sworzniu? Nie chciałbym, żeby korbowód na wale miał tendencję do tarcia bocznego. Rozumiem, że sworzeń został z tłoka N54 i nie modyfikowałeś w żaden sposób korby? Jakoś trochę się obawiam zastosowania tych tłoków zamiast sprawdzonych z B28.
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max
Ring gap
tak kompresyjne w granicach od 0,2 - 0,4mm jest w normie ]
olejowe 0,2-0,55mm
luz między korbą a tłokiem zrobiłem po 1mm na stronę , jest ok chociaż teraz zrobiłbym po 1,5mm ponieważ przy testach podczas kręcenia wałem w niektórych momentach korba miała 0.3mm luzu , wystarczająco ale wystarczy że delikatnie nie w osi będzie rozfrezowany tłok i już będzie korba podczas pracy zacierać .
Tak sworzeń został seryjny z n54 , korba też seryjna z M50NV
tak kompresyjne w granicach od 0,2 - 0,4mm jest w normie ]
olejowe 0,2-0,55mm
luz między korbą a tłokiem zrobiłem po 1mm na stronę , jest ok chociaż teraz zrobiłbym po 1,5mm ponieważ przy testach podczas kręcenia wałem w niektórych momentach korba miała 0.3mm luzu , wystarczająco ale wystarczy że delikatnie nie w osi będzie rozfrezowany tłok i już będzie korba podczas pracy zacierać .
Tak sworzeń został seryjny z n54 , korba też seryjna z M50NV