e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 425
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
U mnie na seryjnej chłodnicy E36 AC, wisko i termostacie 80*C gotowała się w drifcie. U ziomka w N/A z chińskim wiatrakiem 16" również.
Na prostej problemu brak.
Na prostej problemu brak.
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
-
- Forumowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Mielec
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
w tym silniku nie ma nicasilu.sciemniacz pisze:Witam z kąd dorwałeś pieescienie goetz do nicasilu bo jak sie dowiadywałem to tylko mahle je produkuje
-
- Nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 maja 2018, o 22:10
- Imię: Norbert
- lokalizacja: częstochowa
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
To jest slupek TU?
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
TU jest słupek M52B28 jak widać na pojedynczym vanosie... czyli nie TU, tylko klasyczna wersja z E36.
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
Dokładnie jak deejeys pisze, to klasyczna wersja na pojedynczym vanosie i stalowych tulejach.
Auto w założeniu ma wyglądać jak seria pod maską. Nie ucierpiał żaden element poza wzmocnieniem zderzaka pod intercooler.
W dricie brać udziału nie będzie, raczej po bułki i szybciej pokonać rondo
Obecnie mam termostat 88 stopni, temperatura robocza 94-95 stopni na głowicy (tyle widzi EMU) w obecnych warunkach 30+ na dworze.
Naturlane 240km, bez żadnych problemów. Niedługo zmiana oleju i postroimy coś.
Auto w założeniu ma wyglądać jak seria pod maską. Nie ucierpiał żaden element poza wzmocnieniem zderzaka pod intercooler.
W dricie brać udziału nie będzie, raczej po bułki i szybciej pokonać rondo
Obecnie mam termostat 88 stopni, temperatura robocza 94-95 stopni na głowicy (tyle widzi EMU) w obecnych warunkach 30+ na dworze.
Naturlane 240km, bez żadnych problemów. Niedługo zmiana oleju i postroimy coś.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
Pięknie to wszystko wygląda
przypomina mi się moje e46 kilka lat temu kiedy wyglądało tak samo prawie seryjnie
Pamiętam też jak wszyscy mówili że alu bloku to się nie da dmuchać:D
przypomina mi się moje e46 kilka lat temu kiedy wyglądało tak samo prawie seryjnie
Pamiętam też jak wszyscy mówili że alu bloku to się nie da dmuchać:D
BMWexpert Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
Dzięki Leo, do Twojej to dalej marna popierdółka
Wczoraj zmontowałem nową chłodnicę, zmieniłem termostat z 88 stopni na 80 stopni, dorobiłem kawałki aluminiowej rurki, połączyłem silikonami.
Efekt taki, że temperatura robocza na postoju spadła z 94-96 stopni na 83-84 stopnie. Do śmigania będzie idealnie.
A dziś przyjechał kurier z przesyłką od najlepszego w temacie sprzęgieł, FTWL Motorsport.
Świeżutki dwutarcz, pięknie wykonany i co najważniejsze - moje m52 nie będzie go w stanie zabić.
Polecam bardzo firmę i podejście do klienta.
Wczoraj zmontowałem nową chłodnicę, zmieniłem termostat z 88 stopni na 80 stopni, dorobiłem kawałki aluminiowej rurki, połączyłem silikonami.
Efekt taki, że temperatura robocza na postoju spadła z 94-96 stopni na 83-84 stopnie. Do śmigania będzie idealnie.
A dziś przyjechał kurier z przesyłką od najlepszego w temacie sprzęgieł, FTWL Motorsport.
Świeżutki dwutarcz, pięknie wykonany i co najważniejsze - moje m52 nie będzie go w stanie zabić.
Polecam bardzo firmę i podejście do klienta.
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
Olej wczoraj zmieniony, standardowo dla mnie wjechał Valvoline VR1 10w60.
Dzisiaj tankowanko i pierwsze nieśmiałe testy. 0.9b, mocno przelana, długie biegi no i jest tak sobie :super:
W poniedziałek kolega odbiera nowiuteńka hamownię obciążeniową to się niedługo pobawimy w profi strojenie i jakieś kreski.
https://www.youtube.com/watch?v=TFJp-ukVeTI" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzisiaj tankowanko i pierwsze nieśmiałe testy. 0.9b, mocno przelana, długie biegi no i jest tak sobie :super:
W poniedziałek kolega odbiera nowiuteńka hamownię obciążeniową to się niedługo pobawimy w profi strojenie i jakieś kreski.
https://www.youtube.com/watch?v=TFJp-ukVeTI" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
Pełnego ognia jeszcze nie ma, za to mam pełny chłód w aucie
Klima ruszyła. Dzisiaj planowane jest uruchomienie hamownii, także za kilka dni wjedziemy na rolki.
A w zeszła niedzielę postałem na evencie wsród innych zacnych bawarek :cwaniak:
Klima ruszyła. Dzisiaj planowane jest uruchomienie hamownii, także za kilka dni wjedziemy na rolki.
A w zeszła niedzielę postałem na evencie wsród innych zacnych bawarek :cwaniak:
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
No to czas na jakieś kreski. Pomęczyliśmy biedaczkę przez 1.5h na nowootwartej hamownii u nas na wiosce (Gorzów Wlkp.). Chłopaki jeszcze się uczą i chwilę nam zajęło, żeby wykonać prawidłowy pomiar. Temperatura zewnętrzna się nie zgadza, realnie było około 28 stopni. W dolocie piekło - 53 stopnie (widać na logu). Beemka chyba ciut za mocno była spięta, bo dość wysokie straty. Auto na szczęście przeżyło, aczkolwiek wypadł lewarek ze skrzyni i utknęliśmy na 3. biegu (szczęśliwie mam dyfer 2.56 to nie było tragedii). Do tego urwała się linka maski.
Auto nie było strojone żeby wycisnąć wszystkie konie. Ściągnęliśmy jedynie paliwo, bo AFR sięgał 10.0, dorzuciliśmy parę stopni zapłonu tam gdzie turbo wstaje. Dalej przelana górą, co widać. Boost to takie niepełne 0.8b. Wynik 394KM i 505Nm.
Trzeba dopracować mapki, zmienić pompę paliwa, zmienić sprzęgło i zaatakować jakiś męski boost
Auto nie było strojone żeby wycisnąć wszystkie konie. Ściągnęliśmy jedynie paliwo, bo AFR sięgał 10.0, dorzuciliśmy parę stopni zapłonu tam gdzie turbo wstaje. Dalej przelana górą, co widać. Boost to takie niepełne 0.8b. Wynik 394KM i 505Nm.
Trzeba dopracować mapki, zmienić pompę paliwa, zmienić sprzęgło i zaatakować jakiś męski boost
- Zibi122
- User
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
- Imię: Zbyszek
- lokalizacja: Ożarów Maz
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- Kontakt:
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
Wykres całkowicie z dupy i nie sugeruj się tym wynikiem bo taki na 99% nie jest. Muszą chłopaki poćwiczyć na słabszych autach albo musicie spróbować zacząć od małego boostu bo straty nie mogą tak wyglądać. Linia strat powinna być lekko wygięta nie zmieniająca nigdzie swojego kształtu.
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
Ja stawiałem, że będzie 340. 360 biorę w ciemno na tym doładowaniu. Chłopaki wczoraj testowali seryjne auta, w tym 80 konne clio. Dzisiaj się trochę zamieszali. E36 męczyliśmy 1.5h i to jest ostatni wykres jaki narysowaliśmy. Tu nie ma żadnej spiny, wykresy nie jeżdżą. Tym bardziej, że w samych mapach jest sporo do poprawy - między innymi to siodło przy 4500 które czuć na dupie przy przyspieszaniu. Chłopaki się poduczą, ja zmienię kilka rzeczy i postroimy jak trzeba.
- Zibi122
- User
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
- Imię: Zbyszek
- lokalizacja: Ożarów Maz
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- Kontakt:
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
Nie czytałem całego wątku ale czy vanosa masz wysterowanego? jeżeli tak czy przypadkiem nie wyłącza się właśnie przy około 4500 obr?
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
Musiałbym sprawdzić konfigurację, obecnie nie pamiętam przy jakich obrotach jest na 0, ale jest tak możliwość.
Vanosa chcemy sprawdzić przy następnej sesji, kiedy najlepiej go włączyć/wyłączyć.
Vanosa chcemy sprawdzić przy następnej sesji, kiedy najlepiej go włączyć/wyłączyć.
- Zibi122
- User
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
- Imię: Zbyszek
- lokalizacja: Ożarów Maz
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- Kontakt:
Re: e36 328 m52b28 Garrett GT3076r
No to chyba już widać po wykresie ze wcześniej musisz go wyłączyć.