Po wykresie wygląda, że już przepływy puchną powyżej 4k obrotów, sprężarki za małe prawdopodobnie.kat23 pisze:Jak na takie doładowanie to mało koni wyszło :/
BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
No trochę na pewno przez długi dolot do turbin bo stozki są wyprowadzone w wlot pod zderzakiem... Bez stożkow słychać całkiem inaczej słychać blowoffa
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
No trochę na pewno przez długi dolot do turbin bo stozki są wyprowadzone w wlot pod zderzakiem... Bez stożkow słychać całkiem inaczej słychać blowoffa
Tak mniej więcej prezentuje się w środku
Doloty stożkow i stożki. Na otwór poszła oryginalna zaślepka z wyciętymi otworami. Zostały również wycięte otwory w okularach lamp i nerce tak żeby jak najmniej udrożnic przepływ powietrza, pas też został pociety, ogólnie gdzie się dało to zostały maksymalnie odsłonięte chłodnice.
Mam też drugą środkową listwę zderzaka którą zakładam na upalanie.
Dla porównania zdjęcie z tablicą i zamontowaną kratką na stożki(aktualnie jest też z drugiej strony również tak wycięta)
Z moją drugą, ori 318i na wtrysku
I kilka zdjęć z budowy
Oraz krótki filmik z wypadu na tor Toruń
https://youtu.be/EeV7ZQmz-0s
Więcej zdjęć i filmików na instagramie mackumiku
Mówisz i maszBlacha pisze:Fajnie.
Dawaj więcej fot auta
Tak mniej więcej prezentuje się w środku
Doloty stożkow i stożki. Na otwór poszła oryginalna zaślepka z wyciętymi otworami. Zostały również wycięte otwory w okularach lamp i nerce tak żeby jak najmniej udrożnic przepływ powietrza, pas też został pociety, ogólnie gdzie się dało to zostały maksymalnie odsłonięte chłodnice.
Mam też drugą środkową listwę zderzaka którą zakładam na upalanie.
Dla porównania zdjęcie z tablicą i zamontowaną kratką na stożki(aktualnie jest też z drugiej strony również tak wycięta)
Z moją drugą, ori 318i na wtrysku
I kilka zdjęć z budowy
Oraz krótki filmik z wypadu na tor Toruń
https://youtu.be/EeV7ZQmz-0s
Więcej zdjęć i filmików na instagramie mackumiku
-
- User
- Posty: 69
- Rejestracja: 10 lip 2016, o 21:56
- Imię: Michał
- lokalizacja: Toruń
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
To ty kilka razy pieknie sie uratowales przed dzwonem jak innyvh po obracalo
Widzialem,auto fajnie popyla,na pierwszy rzut oka taka bardziej cywilna sztuka
Podoba mi sie,czekam na dalsze relacje
Widzialem,auto fajnie popyla,na pierwszy rzut oka taka bardziej cywilna sztuka
Podoba mi sie,czekam na dalsze relacje
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Dzięki No mnie też kilka razy obracało ale korzystając z pierwszego wypadu na tor musiałem sprawdzić granice swoje i samochodu. Żałuję tylko że nie zamontowalem kamerki w środku bo w sumie cały tor bokiem jeździłem a większość to tylko te łuki co widać na filmiku.
Ogólnie miałem taki zamiar żeby jak najmniej było widać po aucie. No i dlatego są szyby przyciemnione żeby nie było widać klatki. Przez zimę wyroluje tylko nadkola, żeby jeszcze trochę skrętu zwiększyć.
Może w przyszłym sezonie uda się wystartować gdzieś w zawodach więc chciałbym przez zimę jeszcze przejrzeć silnik, panewki na pewno do wymiany, wlecą adaptery polosi od swagrow i polosie od e34.
Ogólnie miałem taki zamiar żeby jak najmniej było widać po aucie. No i dlatego są szyby przyciemnione żeby nie było widać klatki. Przez zimę wyroluje tylko nadkola, żeby jeszcze trochę skrętu zwiększyć.
Może w przyszłym sezonie uda się wystartować gdzieś w zawodach więc chciałbym przez zimę jeszcze przejrzeć silnik, panewki na pewno do wymiany, wlecą adaptery polosi od swagrow i polosie od e34.
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Mały upload.
Przed wypadem na tor Kielce przerobilem trochę dolot do turbin. Niestety na jednej turbinie stozek sie zsunal i wciągnął troche gumy (redukcji). Po za tym skonczyly sie problemy ze skrzynia biegow, w koncu udalo mi się zespawac tak zeby bylo ok.
Na zime planuje przerobic kolektory wydechowe bo te pękają, są ze zbyt słabej stali.
Na pewno tez odslonie bardziej IC.
Cały czas zastanawia mnie słaby wynik z hamowni i w sumie nie wiem co zmienić żeby zwiększyć moc, która w sezonie 2019 na pewno się przyda.. Co myslicie o założeniu jednego większego turba w ukladzie który mam?
Na koniec filmiki
Krotki z Kielc
No i taka mała produkcja PSET Video
A i walczylem z dodaniem posta, winne byly linki do filmikow z aplikacji mobilnej. To tak jakby ktos tez mial problem
Przed wypadem na tor Kielce przerobilem trochę dolot do turbin. Niestety na jednej turbinie stozek sie zsunal i wciągnął troche gumy (redukcji). Po za tym skonczyly sie problemy ze skrzynia biegow, w koncu udalo mi się zespawac tak zeby bylo ok.
Na zime planuje przerobic kolektory wydechowe bo te pękają, są ze zbyt słabej stali.
Na pewno tez odslonie bardziej IC.
Cały czas zastanawia mnie słaby wynik z hamowni i w sumie nie wiem co zmienić żeby zwiększyć moc, która w sezonie 2019 na pewno się przyda.. Co myslicie o założeniu jednego większego turba w ukladzie który mam?
Na koniec filmiki
Krotki z Kielc
No i taka mała produkcja PSET Video
A i walczylem z dodaniem posta, winne byly linki do filmikow z aplikacji mobilnej. To tak jakby ktos tez mial problem
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Nie widać wykresu generalnie, wiec jaki to był "słaby" wynik?
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Masakra ile tam jest miejsca , wiem że z drugiej strony wszystko nogą upychane ale do turbo można zrobić równoodległościowe 3 w 1 i wtedy połączyć z boostem o lepszy wynik. Co do pojedynczej turbiny moc wzrośnie ale licz się z większym lagiem, coś za coś
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Tzn bardziej myslalem o jednej większej a drugą zostawic taka jaka jest ale już w tym ukladzie chyba nie bardzo by chcialo to razem współpracowac.
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
W tej chwili w sumie nazwa w temacie jest błędna, bo masz Twin Turbo, a nie BiTurbo, ale jak byś faktycznie chciał mieć BiTurbo i jedną większą drugą mniejszą to wysterowanie tego mogło by sprawić trochę problemów... Zaczynając od całkowitej przebudowy tego co masz...
Kurde różnica bardzo duża, 0,4bar i gorszy wynik. Trochę lipa, ale znów porównując do np. 1JZ-GTE/RB25DET neo które dają 280 koni na 0,7bara to cieakawe na ile prawidłowy był tamten wynik.
No ale skoro boost nie opada i wykres całkiem nieźle daje rade to sprężarki muszą ogarniać dobrze - więc ciekawe w czym jest problem, że nie ma chociaż 370 koni na 1.25bar, może kwestia strojenia? Bo nie samym boostem silnik żyje
Kurde różnica bardzo duża, 0,4bar i gorszy wynik. Trochę lipa, ale znów porównując do np. 1JZ-GTE/RB25DET neo które dają 280 koni na 0,7bara to cieakawe na ile prawidłowy był tamten wynik.
No ale skoro boost nie opada i wykres całkiem nieźle daje rade to sprężarki muszą ogarniać dobrze - więc ciekawe w czym jest problem, że nie ma chociaż 370 koni na 1.25bar, może kwestia strojenia? Bo nie samym boostem silnik żyje
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Wiem ale bi jakos ładniej brzmi i tak zostało
Kolektory i tak sa do poprawy lub tak jak sugeruje Blacha, do zrobienia nowych rownoodleglosciowych.
Z kolei turbo ktore ma uszkodzenia jak na zdjęciach tez chciałbym oddac do sprawdzenia.
Dlatego zacząłem myslec o drugiej wiekszej. Auto jezdzi glownie w drifcie więc gorne partie tez sie przydają tymbardziej ze mam 2.79 dyferencjał, bede testował 2.93. 3.25 dla mnie jest za krótkie.
Trochę zimy będzie wiec jest czasu na rozważania i modyfikacje. Ogólnie chce juz przygotować auto do zawodów Drift Open / DMP, zobaczymy ktore dokładnie jak beda terminarze i gdzie beda odbywane zawody. Mam juz fotel z FIA, jeszcze na pewno musze zmienic pasy i wywalić fotel pasazera(na czas zawodów).
W maju udało mi się zająć drugie miejsce(na malym doladowaniu-silkon spadl z jednego turba) na nieduzej imprezie Drift Day 2 w Modlinie. Moze ktos widzial na Weekend z Eska TV.
Strojenie bylo na tych waskich dlugich rurkach w dolocie do turbin więc na pewno na tym "bananie/parówie" i bezpośrednio na jednej turbinie stozek od razu.
Stroil Jarek z ECU Tune z Warszawy/Piastowa. Na pewno jest bezpiecznie bo a kielcach upalilem 20szt opon i dosyć ostra orka byla i nic sie nie stalo poza tym ze stozek sie zsunal i uszkodzil przewod od sterowania turbiny. Po zdjeciu stozka, poprawieniu przewodu nic sie nie działo.
Kolektory i tak sa do poprawy lub tak jak sugeruje Blacha, do zrobienia nowych rownoodleglosciowych.
Z kolei turbo ktore ma uszkodzenia jak na zdjęciach tez chciałbym oddac do sprawdzenia.
Dlatego zacząłem myslec o drugiej wiekszej. Auto jezdzi glownie w drifcie więc gorne partie tez sie przydają tymbardziej ze mam 2.79 dyferencjał, bede testował 2.93. 3.25 dla mnie jest za krótkie.
Trochę zimy będzie wiec jest czasu na rozważania i modyfikacje. Ogólnie chce juz przygotować auto do zawodów Drift Open / DMP, zobaczymy ktore dokładnie jak beda terminarze i gdzie beda odbywane zawody. Mam juz fotel z FIA, jeszcze na pewno musze zmienic pasy i wywalić fotel pasazera(na czas zawodów).
W maju udało mi się zająć drugie miejsce(na malym doladowaniu-silkon spadl z jednego turba) na nieduzej imprezie Drift Day 2 w Modlinie. Moze ktos widzial na Weekend z Eska TV.
Strojenie bylo na tych waskich dlugich rurkach w dolocie do turbin więc na pewno na tym "bananie/parówie" i bezpośrednio na jednej turbinie stozek od razu.
Stroil Jarek z ECU Tune z Warszawy/Piastowa. Na pewno jest bezpiecznie bo a kielcach upalilem 20szt opon i dosyć ostra orka byla i nic sie nie stalo poza tym ze stozek sie zsunal i uszkodzil przewod od sterowania turbiny. Po zdjeciu stozka, poprawieniu przewodu nic sie nie działo.
-
- User
- Posty: 78
- Rejestracja: 28 lut 2012, o 19:57
- Imię: Mateusz
- lokalizacja: Zakopane
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Jakie miałeś problemy ze skrzynią biegów?
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Jedna sie poprostu wysypała, na jednej puscil spaw a tak to byly tez problemy ze sprzęgłem ale wkoncu zrobilem w osi i teraz jest ok. Aktualnie wał jest spiety ze skrzynią ori lacznikiem gumowym(wcześniej na sztywno) co też ma pozytywny wpływ na zywotnosc skrzyni.
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Turbo w układzie sekwencyjnym robiła by furorę , jakby tam dołożyć coś gabarytowo jak hx40. Spora rozkmina ze sterowaniem ale u ciebie miejsca tyle że na pewno się zmieści