BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garage

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez Grzesi(E30)k » 8 cze 2014, o 13:01

No jak liczyłeś na to że 20 letnia głowica będzie nówka po samym planowaniu to ja nie wiem jak wy te silniki składacie.
-chałturnik-
Avatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
 
Posty: 700
Dołączył(a): 26 gru 2009, o 18:21
Lokalizacja: B-stok
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez k64 » 8 cze 2014, o 13:21

Grzesi(E30)k napisał(a):No jak liczyłeś na to że 20 letnia głowica będzie nówka po samym planowaniu to ja nie wiem jak wy te silniki składacie.

Nie rozumisz przeslania. Nie rob ze mnie glupa;) glowica kazda u mnie jest sprawdzana w 100% u g69 nie byla sciagana nawet!
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez g69 » 8 cze 2014, o 13:26

Nie wiem skąd Kamilu ten wniosek,ze turbo mi za póżno wstaje... ;) widziałem wykres projektu Dawida, który sobie składał na Twoich częściach,jemu tez przecież łukasz stroił jego projekt,mogę sobie więc porównać i nie jest najgorzej (ale garret to niestety nie jest )..
Nie zaglądam tu za często,ale postaram się wkleić wykres z hamowni i wtedy będzie można coś wnioskować.
Głowice i cały silnik (pompe też ) przy strokerze robił mi Michał Małecki i jest po kompletnym remoncie :) nie zabierałbym sie za ładowanie starego motoru.
g69
User
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 18:09
Imię: greg
lokalizacja: śląsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez k64 » 8 cze 2014, o 13:29

g69 napisał(a):Nie wiem skąd Kamilu ten wniosek,ze turbo mi za póżno wstaje... ;) widziałem wykres projektu Dawida, który sobie składał na Twoich częściach,jemu tez przecież łukasz stroił jego projekt,mogę sobie więc porównać i nie jest najgorzej (ale garret to niestety nie jest )..
Nie zaglądam tu za często,ale postaram się wkleić wykres z hamowni i wtedy będzie można coś wnioskować.
Głowice i cały silnik (pompe też ) przy strokerze robił mi Michał Małecki i jest po kompletnym remoncie :) nie zabierałbym sie za ładowanie starego motoru.

Bo wiem jak u dawida przykladowo ciagnie a jak u ciebie wstawalo i napewno to nie problem zbyt wczesnego otwierania wg
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez g69 » 8 cze 2014, o 13:34

Moim autem to jezdziłes rok temu..z WG38mm a jak pisałem pare postów wyżej są pewne zmiany :)

jakby kiedy Dawid był gdzies blisko to daj znać,fajnie by było porównac Twoje turbiny w projektach. :)

pozdro.
g69
User
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 18:09
Imię: greg
lokalizacja: śląsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez marcinsz32 » 8 cze 2014, o 14:32

A tak dla porownania przy jakich obrotach wstaje wam turbo.
marcinsz32
User
 
Posty: 132
Dołączył(a): 2 sty 2011, o 09:40
Imię: marcin
lokalizacja: wałbrzych

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez k64 » 8 cze 2014, o 19:53

g69 napisał(a):Moim autem to jezdziłes rok temu..z WG38mm a jak pisałem pare postów wyżej są pewne zmiany :)

jakby kiedy Dawid był gdzies blisko to daj znać,fajnie by było porównac Twoje turbiny w projektach. :)

pozdro.

czy to wadliwy wg38 w ktorych membrana pekala masowo :? czy wg44 ktory jest bardzo dobry i jest to aktualnie najlepszy wg z chinczykow nie ma to roznicy Grzes. bo i maly (a juz mialem problem z umieszczeniem go na dole bo NISKO ci wyprowadzilem wyjscie) Zmiana u ciebie to twardsza sprezyna i dodany zapewnie zaworek mac (bo ebc to raczej nie?) ktory nie pozwoli na uchylenie tloka dopoki nie osiagniesz zadanego cisnienia (zreszta i tak kwestia mapy) , wg38 byl tez zbyt maly i przeladowywal na kolejnych biegach (wieksze obciazenie) co ci pozniej nawet chyba powiedzialem , choc i tak na poczatku miales zerwany wozek wiec taki nagly naplyw nM jaki teraz masz jest fajny i robi wrazenie ale wtedy tylko by pogorszyl sprawe sam wiesz dlaczego.

Dawid wpadnie na Kamien slaski troche powalczyc w klasie street jak wszystko wypali to co chcemy.
Generalnie wszedzie roznice to sa minimalne , wiec jak wpadniesz na Kamien to bedzie okazja na :piwo: i przejazd w klasie street z dawidem :wink2:
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez Szpera » 10 cze 2014, o 17:48

jakie finalnie doładowanie jest ? 0,9 bez zmian ?
Avatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
 
Posty: 284
Dołączył(a): 13 lis 2010, o 12:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez g69 » 7 sie 2014, o 18:27

Obrazek

wrzucam obiecany wcześniej wykres,to chyba więcej pokazuje niż marketingowe foty..
W mojej ocenie przy odpowiednim zestrojeniu kamilowa turbina w relacji koszta osiągi wypada bardzo dobrze. Pozdrawiam.
g69
User
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 18:09
Imię: greg
lokalizacja: śląsk

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez k64 » 7 sie 2014, o 19:45

g69 napisał(a):Obrazek

wrzucam obiecany wcześniej wykres,to chyba więcej pokazuje niż marketingowe foty..
W mojej ocenie przy odpowiednim zestrojeniu kamilowa turbina w relacji koszta osiągi wypada bardzo dobrze. Pozdrawiam.

tutaj przyklad ile finalne dodatki moga zdzialac, zaworek mac robi robote. Ciesze sie Grzes, urywa teraz na 3 pewnie dupe ... :piwo:
k64
Forumowicz
 
Posty: 1802
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez Kusy6 » 30 gru 2018, o 21:30

wtryski 413ccm i dały bez problemu radę 430KM?
Kusy6
User
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez CycuE30 » 17 sty 2019, o 15:39

Mój projekt 430cc skończyły się przy 417km... Ale nie ma reguły zależy też od ciśnienia paliwa its Profilaktycznie lepiej dać większe wtryski i mniejsze czasy niż na odwrót a z doświadczenia zapętlania nie polecam
CycuE30
User
 
Posty: 65
Dołączył(a): 10 lip 2016, o 19:56
Imię: Michał
lokalizacja: Toruń

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez Kusy6 » 22 sty 2019, o 19:54

Sprzęgło nie ślizga przy strzałach na 2-3 biegu lub przepinaniu?
Celuje w podobną moc i zastanawiam się czy zostawić jaki setup jak ty masz czy sprzedać i kupić 2 tarcz
Kusy6
User
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20 sie 2016, o 11:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: BMW Turbo dla Grzesia / stage 2 430KM 0,9 bara k64 garag

Postprzez Taffarel » 24 sty 2019, o 23:40

ja mam dwutarcz od k64 a nie mam jeszcze hydro i czuje, ze predzej buda mi peknie jak sprzeglo pusci :heh:
e46 "fakeM3gtr" 330ci GT3582 0,9bar
Taffarel
Nowy na forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 sie 2017, o 22:08
Imię: Rafał
lokalizacja: powisle

Poprzednia strona

Powrót do Projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: arkadiod i 2 gości