(Jondek) E30 m50 projekt
- JONDEK
- User
- Posty: 189
- Rejestracja: 9 wrz 2018, o 08:35
- Imię: Kacper
- lokalizacja: Chojnice
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
musze miec skrzynie 5b bo juz sprzeglo dwutarczowe pod ta skrzynie mam kupiona...
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
Ja kręcąc do 7100rpm mam na 4ce GPSowe 202kmh bodajże, dyfer 3.38 koło 265/35/18
- JONDEK
- User
- Posty: 189
- Rejestracja: 9 wrz 2018, o 08:35
- Imię: Kacper
- lokalizacja: Chojnice
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
w niedziele mam jechac do typa ktory ma skrynie zf i wal z e36 2.8
ten wal to plug&play do e30 bedzie ?
ten wal to plug&play do e30 bedzie ?
-
- Forumowicz
- Posty: 292
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Mielec
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
jezeli od manuala to tak
- JONDEK
- User
- Posty: 189
- Rejestracja: 9 wrz 2018, o 08:35
- Imię: Kacper
- lokalizacja: Chojnice
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
Fajnie mi to sie wszystko zapowiadalo pany ale niestety... spore komplikacje po spadnieciu z drabiny zdrowotne i zyciowe zmusily mnie do spredania e30tki... Okazalo sie ze peklo mi cos w kostce co przeoczyl jaakis pseudo mechanik i teraz zgina sie w max 10%, leczenie min 8 miechow, przez co w sumie nie mam juz pracy... Od poczatku jak kupilem e30 napalal sie znajomy i tak tez to wyszlo ze zmuszony bylem sprzedac sprzeta. Wzial ja w raz z kilkoma czesciami ale jego projekt bedzie wygladal nieco inaczej bo chce tam zaladowac 3.0d oem606 z merca. Takze niestety nie udalo sie dokonczyc marzenia
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
Prima aprilis?
- JONDEK
- User
- Posty: 189
- Rejestracja: 9 wrz 2018, o 08:35
- Imię: Kacper
- lokalizacja: Chojnice
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
widze reakcja jak m50b29 na gt35 ar 63
dobra nie za wiele przez ta gire ale cos do przodzka
MYCIE:
szklanki to byla katorga... ale dobrze ze na kazda tyle sie gapilem bo jedna okala sie miec mikro pekniecie
probowalem dac sportowy walek od fenda ale nie stety nie dalo rady
tloki spasowane na 0.05 do 0.055
to byl dopiero trudny swap ale i v8 bym wsadzil
no i mozolne skladanie a to linka sie mi nie podoba a to trzeba wyjscie dodatkowe na kurek do tylnych hebli zalozyc i tak mozolnie bez silnika uzbrajam, chociaz cisnienie juz mam zeby chociaz w budzie byl
dobra nie za wiele przez ta gire ale cos do przodzka
MYCIE:
szklanki to byla katorga... ale dobrze ze na kazda tyle sie gapilem bo jedna okala sie miec mikro pekniecie
probowalem dac sportowy walek od fenda ale nie stety nie dalo rady
tloki spasowane na 0.05 do 0.055
to byl dopiero trudny swap ale i v8 bym wsadzil
no i mozolne skladanie a to linka sie mi nie podoba a to trzeba wyjscie dodatkowe na kurek do tylnych hebli zalozyc i tak mozolnie bez silnika uzbrajam, chociaz cisnienie juz mam zeby chociaz w budzie byl
- JONDEK
- User
- Posty: 189
- Rejestracja: 9 wrz 2018, o 08:35
- Imię: Kacper
- lokalizacja: Chojnice
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
oczywiscie bez problemow przy skladaniu sie nie obeszlo...
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
[quote="JONDEK"]widze reakcja jak m50b29 na gt35 ar 63
dobra nie za wiele przez ta gire ale cos do przodzka
No całe szczęście - dobrze się ogląda twoją robotę.
Tłoki w końcu masz z ISa?
dobra nie za wiele przez ta gire ale cos do przodzka
No całe szczęście - dobrze się ogląda twoją robotę.
Tłoki w końcu masz z ISa?
- JONDEK
- User
- Posty: 189
- Rejestracja: 9 wrz 2018, o 08:35
- Imię: Kacper
- lokalizacja: Chojnice
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
Tak m44b19 szlifierz twierdził ze 5 ma sumie jak nowe ten jeden miał setkę mniej. Chciałbym to na 95 stroić ale wszyscy odradzają. Ciekawe ile kunia dmuchnie ten zestaw
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
95 drogie i mało dostępne, wystrój na tańszym 91 z Ukrainy albo USA.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
Ale przepraszam o co chodzi z tą dostępnością?Miś pisze:95 drogie i mało dostępne, wystrój na tańszym 91 z Ukrainy albo USA.
Rozumiem, że w ten sposób chcesz pojechać dosadnie po osobach, które chcą stroić na 95 tak?
Ja też mam nadzieje, że niedługo będę się uczył stroić z turbo na swoim silniku oraz własnych błędach i jak słyszałem 98 + odprężenie to minimum, żeby silnik nie wyciągnął kopyt. A jak to jest z LPG - w praktyce jest rzeczywiście bardziej odporne na stuki z uwagi na wyższą liczbę oktanową?
Jakiego spalania mozna oczekiwac z 2.8 turbo jezdzac po drogach publicznych tak jak autem NA ktore aktualnie spala 12-16 litrow 95? 20% wiecej? Nie mowie tutaj o jezdzie sportowej - wiem ze wtedy moze spalic ponad 30.
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
Na EMU jak tak patrzyłem to przy takiej jeździe luźniej bez deptania będzie jakieś 15 litrów około czyli takie dość normalne chyba zbliżone do N/A. Jazda z paliwem zaczyna się na nadciśnieniu, co chyba jest logiczne... I te 30 to tak w sumie żaden problem przepalić, śmiem twierdzić, że twierdzenie ilość koni podzielone przez 10 daję spalanie jest w miarę logiczne Choć podchwytliwe wydaję się założenie, że N/A 2.8 pali 12-16 litrów bo patrząc po forach i FB właściciele piszą o max 12 litrach gazu przy dynamicznej jeździe :V
- JONDEK
- User
- Posty: 189
- Rejestracja: 9 wrz 2018, o 08:35
- Imię: Kacper
- lokalizacja: Chojnice
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
ja tak sobie mysle ze jak to moje empisiont sie rozpierdoli to klade 3.0 w gnoju ze spalaniem 10l i po 1 paliwo kupie wszedzie nie na wybranych stacjach a po drugie np takie n57 400ps i 800nm to z palcem w dupie robi. Po trzecie mozna jeszcze kupic od ruska z ciezarowki za 3,5zl litr albo wlac czerwonej oplowki i tez bedzie chodzic a nie zatankowac raz u jakiegos chuja niby 98 i pozniej pospadaja polki bo 98 pewnie 91 bedzie
ja to auto nie chce na bicie piany na zlotach ze mam 450ps na 98 zamiast 380 na 95 bo na zadne zloty nie jezdze gdzie ludzie stoja i pierdola zamiast jezdzic... Chce tym autem pojechac w gory nad morze moze do jakiejs chorwacji i nie myslec cala droge o tym czy bedzie gdzie zatankowac albo jak janusz w bagzniku wozic w karnistrach benzyne co by sie przypadkiem nie stalo albo rozjebalo od gownianego paliwa
ja to auto nie chce na bicie piany na zlotach ze mam 450ps na 98 zamiast 380 na 95 bo na zadne zloty nie jezdze gdzie ludzie stoja i pierdola zamiast jezdzic... Chce tym autem pojechac w gory nad morze moze do jakiejs chorwacji i nie myslec cala droge o tym czy bedzie gdzie zatankowac albo jak janusz w bagzniku wozic w karnistrach benzyne co by sie przypadkiem nie stalo albo rozjebalo od gownianego paliwa
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: (Jondek) E30 m50 projekt
Podane spalanie przeze mnie jest rzeczywiste w 36 kompakt. Jezdze jeszcze z sondami. Afr tez nie klamie.deejeys pisze:Na EMU jak tak patrzyłem to przy takiej jeździe luźniej bez deptania będzie jakieś 15 litrów około czyli takie dość normalne chyba zbliżone do N/A. Jazda z paliwem zaczyna się na nadciśnieniu, co chyba jest logiczne... I te 30 to tak w sumie żaden problem przepalić, śmiem twierdzić, że twierdzenie ilość koni podzielone przez 10 daję spalanie jest w miarę logiczne Choć podchwytliwe wydaję się założenie, że N/A 2.8 pali 12-16 litrów bo patrząc po forach i FB właściciele piszą o max 12 litrach gazu przy dynamicznej jeździe :V