E36 turbo M50B20 by 4fun garage
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
Dzięki za info.
D2 do E36 komplet kosztuje 3400zł. Widzę, że one mają TUV. Czy jeszcze ktoś kojarzy jakiś gwint z certyfikatem TUV?
Do daily zastanawiam się, czy w ogóle warto iść w tani gwint. Z drugiej strony kupowanie samych sprężyn obniżających to loteria co do planowanej wysokości auta , już to kiedyś przerabiałem. Moje musiałbym raczej wymienić ponieważ są ubite.
D2 do E36 komplet kosztuje 3400zł. Widzę, że one mają TUV. Czy jeszcze ktoś kojarzy jakiś gwint z certyfikatem TUV?
Do daily zastanawiam się, czy w ogóle warto iść w tani gwint. Z drugiej strony kupowanie samych sprężyn obniżających to loteria co do planowanej wysokości auta , już to kiedyś przerabiałem. Moje musiałbym raczej wymienić ponieważ są ubite.
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
Po co ci TUV?
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
Bo wiadomo, że to zostało zrobione poprawnie i sprawdzone przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą - jest sprawdzone. Będę używał auta na co dzień i chciałbym być pewien rozwiązań a w szczególności zawieszenia. Jakoś do mnie nie przemawiają chińskie cambery, które podobno się krzywią lub dostają szybko luzów. Co myślisz na ten temat? Co możesz od siebie powiedzieć na temat zawieszeń? Wiesz może czy acentryki z tyłu na wahaczu i pod poduszką amortyzatora ale pozostawiając seryjny wahacz (będzie nowy), ma sens? Zależy mi na dobrej trakcji i chciałbym, żeby kierownica szybciej mi wracała. Z drugiej strony, patrzę na ewentualne problemy na przeglądzie lub kontroli policji przy okazji jakiegoś zlotu.
- MarioBoost
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 8 lut 2016, o 10:28
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
UPDATE
M50B20 z GT3530 spisywał się słabo co widać po wykresie poniżej
Dlatego postanowiłem zacząć budowę m50b28, a w międzyczasie do M50B20 wleciało gt29/gt4376/rb25 turbo (jak zwał tak zwał)
M50B28:
GT29
GT3530 vs GT29
Puki co jeszcze nie byłem na hamowni, ale M50B20 z GT29 na 1.3 bara naprawdę daje radę.
M50B20 z GT3530 spisywał się słabo co widać po wykresie poniżej
Dlatego postanowiłem zacząć budowę m50b28, a w międzyczasie do M50B20 wleciało gt29/gt4376/rb25 turbo (jak zwał tak zwał)
M50B28:
GT29
GT3530 vs GT29
Puki co jeszcze nie byłem na hamowni, ale M50B20 z GT29 na 1.3 bara naprawdę daje radę.
- Loqer
- Nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 lut 2019, o 21:08
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Rzeszów
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
jak to turbo wstaje w 2.0? potrafi wstawać z dołu czy trzeba kopać? jak uważasz do m50b20 na drift lepiej gt28 czy gt29 chinczyki
-
- Nowy na forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 sie 2018, o 11:26
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Kraków
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
Śledzę od samego początku, a pierwszy raz to widziałem na yt, ten projekt napawa mnie radością gdyż mamy bardzo zbliżone setupy, fajnie podawał na Tuczępach i kierownik też daje rade mam nadzieje,że wkrótce będziemy mogli porównać wykresy, pozdro!
- MarioBoost
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 8 lut 2016, o 10:28
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
Od około 4tys jest power. Trzeba kopać powyżej 2 biegu.Loqer pisze:jak to turbo wstaje w 2.0? potrafi wstawać z dołu czy trzeba kopać? jak uważasz do m50b20 na drift lepiej gt28 czy gt29 chinczyki
- MarioBoost
- User
- Posty: 36
- Rejestracja: 8 lut 2016, o 10:28
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
Dzięki na Tuczępach akurat miałem problem z cewkami i jeździłem raczej bardzo bezpiecznie bo raz miałem pełną moc a za chwilę wypadał zapłon po czym znów pełna mocINSANE pisze:Śledzę od samego początku, a pierwszy raz to widziałem na yt, ten projekt napawa mnie radością gdyż mamy bardzo zbliżone setupy, fajnie podawał na Tuczępach i kierownik też daje rade mam nadzieje,że wkrótce będziemy mogli porównać wykresy, pozdro!
Pod koniec czerwca będzie hamowany na gt29.
Pozdro
Ps. Fura podaje?
-
- Nowy na forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 maja 2020, o 22:51
- Imię: Marek
- lokalizacja: Tomaszow
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
Witam , podpisałeś map sensor do deta?
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
-
- Nowy na forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 maja 2020, o 22:51
- Imię: Marek
- lokalizacja: Tomaszow
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
Tzn ? Mam wbudowany map sensor w decie, podłączyłem wężyk podciśnienia z kolektora dolotowego do deta.
-
- Nowy na forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 27 maja 2020, o 22:51
- Imię: Marek
- lokalizacja: Tomaszow
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 turbo M50B20 by 4fun garage
No to wtedy map sensor masz wbudowany w DET3 (jeśli masz na nim króciec lub wężyk wychodzący ze środka).
Wpinasz wtedy wężyk w kolektor ssący (najlepiej żeby po drodze nie było trójników) i tyle, elektronika w środku DET3 jest spięta.
Wpinasz wtedy wężyk w kolektor ssący (najlepiej żeby po drodze nie było trójników) i tyle, elektronika w środku DET3 jest spięta.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance