E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona 7!
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Szkoda zaśmiecać tutejszego tematu, zmienna geometria w turbobenzynie to dobrze działa, ale w Porsche na przykład, ludzie wylądujcie...
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
podciśnieniem są też sterowane turbina benzynowe (diesel także ) na weastgate, niepopularne rozwiązanie ale sąMiś pisze:Szkoda zaśmiecać tutejszego tematu, zmienna geometria w turbobenzynie to dobrze działa, ale w Porsche na przykład, ludzie wylądujcie...
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Zmienna geometria =! podciśnienie. 2.4jtd 10v ma zmienne geo na gruszkę nadciśnieniową.makii pisze:podciśnieniem są też sterowane turbina benzynowe (diesel także ) na weastgate, niepopularne rozwiązanie ale sąMiś pisze:Szkoda zaśmiecać tutejszego tematu, zmienna geometria w turbobenzynie to dobrze działa, ale w Porsche na przykład, ludzie wylądujcie...
W turbobenzynach nie jest popularne wg na podciśnienie (n54b30), ale w dieslach trochę tego wyprodukowano (1.9dci, 1.6dtci, 2.5dci, 2.0hdi, 35d Exx, 1.9tdi vp).
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Dużo nowych aut na benzynę ma eWG albo właśnie podciśnienie (srałdi, BMW). Oczywiście jest tam pompa podciśnieniowa jak w dieslach
-
- User
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
- Imię: kamis
- lokalizacja: BBI
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Podcisnienie jest bo i hamulce sa ale do sterowania turbiny jest zasobnik podcisnienie,plastikowa puszka z zaworkiem zwrotnym. Przy turbinie byl nastawnik elektryczny,sterowany PWM ale Jadzwin z Ecumaster nie poradzil by to dzialalo.
-
- User
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Poniatowa
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Mimo wszystko stwierdzam ze to nie ma prawa działać... wróć do literatury, poczytaj, poczytaj, poczytaj i zwieksz zasób swojej wiedzy a potem wroc znowu do dłubania przy aucie.osiemnastocylindrowi pisze:Podcisnienie jest bo i hamulce sa ale do sterowania turbiny jest zasobnik podcisnienie,plastikowa puszka z zaworkiem zwrotnym. Przy turbinie byl nastawnik elektryczny,sterowany PWM ale Jadzwin z Ecumaster nie poradzil by to dzialalo.
-
- User
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
- Imię: kamis
- lokalizacja: BBI
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Dodam Ci jeszcze ze ta e30 1.6 na gazie odstawiala w tyle i to sporo e39 m5 i e60 m 507. Blysnij madralo i napisz dlaczego to nie ma prawa dzialac,napisz madrze i na temat!
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
się ubawiłem do łezosiemnastocylindrowi pisze:Dodam Ci jeszcze ze ta e30 1.6 na gazie odstawiala w tyle i to sporo e39 m5 i e60 m 507. Blysnij madralo i napisz dlaczego to nie ma prawa dzialac,napisz madrze i na temat!
-
- User
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Poniatowa
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
osiemnastocylindrowi pisze:Dodam Ci jeszcze ze ta e30 1.6 na gazie odstawiala w tyle i to sporo e39 m5 i e60 m 507. Blysnij madralo i napisz dlaczego to nie ma prawa dzialac,napisz madrze i na temat!
Były w tej bajce smoki?
Za dużo rzeczy nie rozumiesz... aż tyle nie chce mi sie pisać. W dodatku tak mnie rozbawiłeś że przez łzy nie widze co pisze
-
- User
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
- Imię: kamis
- lokalizacja: BBI
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Panowie a to forum o charakterze technicznym czy obyczajowo durnopagawedkowym?
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Generalnie jest to temat z projektem kolegi, który jak można było zauważyć nie życzy sobie żeby mu ten temat zaśmiecać głupotami, wiec po pierwsze się ogarnij, a po drugie będziemy chcieli to ci pomożemy, ale na pewno nie w zamian za sapanie i durne odzywki Hah
E30 325
-
- User
- Posty: 25
- Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
- Imię: kamis
- lokalizacja: BBI
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Baaardzo przepraszam kolege za zasmiecanie tematu!!! Ale Wy panowie to sie nadajecie na gumke pod turbinke.Spadam.
-
- Nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 mar 2011, o 21:51
- Imię: Mateusz
- lokalizacja: Łomża
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Bardzo fajny projekt, bezawaryjny i ekonomiczny. Czy na tłokach z m44 cr wychodzi taki sam jak na m43b19?
-
- User
- Posty: 104
- Rejestracja: 21 lut 2016, o 10:15
- Imię: Jakub
- lokalizacja: Rzeszów/Bielsko
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Zgadza się. Tłoki M44B19 i M43B16 mają taką samą wysokość (compression height) 30.4mm - mierzone od środka sworznia do korony tłoka.
Jedynie głębokość zagłębienia w denku tłoka różni się o 1mm: M44 - 5mm; M43 - 4mm.
Więc bezpieczniejszy CR wyjdzie z M44. Poza tym Denko w M43 jest acentryczne, tu też lepiej wypada M44.
Pomijam już zupełnie fakt iż wieść gminna niesie, iż M44 znosi większe katusze.
Jedynie głębokość zagłębienia w denku tłoka różni się o 1mm: M44 - 5mm; M43 - 4mm.
Więc bezpieczniejszy CR wyjdzie z M44. Poza tym Denko w M43 jest acentryczne, tu też lepiej wypada M44.
Pomijam już zupełnie fakt iż wieść gminna niesie, iż M44 znosi większe katusze.
-
- Nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 wrz 2019, o 21:35
- Imię: Дмитрий
- lokalizacja: Novorossiysk
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona
Dzień dobry Istnieje ogromne pragnienie turbo m44. Ale których tłoków lepiej użyć?Kuba_Aero pisze:Zgadza się. Tłoki M44B19 i M43B16 mają taką samą wysokość (compression height) 30.4mm - mierzone od środka sworznia do korony tłoka.
Jedynie głębokość zagłębienia w denku tłoka różni się o 1mm: M44 - 5mm; M43 - 4mm.
Więc bezpieczniejszy CR wyjdzie z M44. Poza tym Denko w M43 jest acentryczne, tu też lepiej wypada M44.
Pomijam już zupełnie fakt iż wieść gminna niesie, iż M44 znosi większe katusze.