Seryjny WG. Niedługo zaczynamy stage 2 na turbo k04-015 i parę innych zmian.KonradGT pisze: Co było winne że te cylindry gasły?
Jak ktoś chętny to sprzedamy kolektor, turbo, zasilanie, DP i wydech z tego projektu.
Seryjny WG. Niedługo zaczynamy stage 2 na turbo k04-015 i parę innych zmian.KonradGT pisze: Co było winne że te cylindry gasły?
Chyba juz wszyscy wiedzą jak wygląda ten kolektor. Mogłeś sie uczyć spawać na innym kawałku złomuProxRox pisze:Seryjny WG. Niedługo zaczynamy stage 2 na turbo k04-015 i parę innych zmian.KonradGT pisze: Co było winne że te cylindry gasły?
Jak ktoś chętny to sprzedamy kolektor, turbo, zasilanie, DP i wydech z tego projektu.
Ten filmik z całym szacunkiem dla pracy i sympati kogoś do swojego wozu ukazuje cały bezsens uturbiania 1.6 itp jak byle b25 jest na wzgledny remis.ProxRox pisze:Compact wystrojony i śmiga. Niut jak w dieselku, ale 5500 już koniec, więcej paliwa nie przyjmuje. Będziemy próbować pokręcić wałkiem, może uda się odblokować górę.
Pojedynek compacta z e36 coupe m52b25 niby po jakiś modach (kolektor ssący m50b25, wtryski b28 i jakiś remap z Allegro - najbardziej intrygują mnie te wtryski ).
https://www.youtube.com/watch?v=SjdWA-XuIZI
Tak znana mi opinia, ale w moich projektach nie ma napinki na cyferki, aby mierzyć długość przyrodzenia między kolegami. Kiedy uczysz się budować/stroić oraz eksperymentujesz to potrzebujesz tanich słupków do wysadzania i tym jest m43. Po za tym jak się później okazało właśnie te m43 nie jeździło jak trzeba. Niedługo przedstawię tu projekt m43, który jest dużo mocniejszy już nie na turbinie z szrotu.Jeeet pisze:Ten filmik z całym szacunkiem dla pracy i sympati kogoś do swojego wozu ukazuje cały bezsens uturbiania 1.6 itp jak byle b25 jest na wzgledny remis.ProxRox pisze:Compact wystrojony i śmiga. Niut jak w dieselku, ale 5500 już koniec, więcej paliwa nie przyjmuje. Będziemy próbować pokręcić wałkiem, może uda się odblokować górę.
Pojedynek compacta z e36 coupe m52b25 niby po jakiś modach (kolektor ssący m50b25, wtryski b28 i jakiś remap z Allegro - najbardziej intrygują mnie te wtryski ).
https://www.youtube.com/watch?v=SjdWA-XuIZI
Pomyślcie nad m44b19 i hl-16t jak już musi być te 4 cyl.
Do nauki nie ma nic lepszego od m43 i co by obiektywnie nie mówić e36 z 4cyl. prowadzi sie (bodaj) najlepiej.ProxRox pisze:Tak znana mi opinia, ale w moich projektach nie ma napinki na cyferki, aby mierzyć długość przyrodzenia między kolegami. Kiedy uczysz się budować/stroić oraz eksperymentujesz to potrzebujesz tanich słupków do wysadzania i tym jest m43. Po za tym jak się później okazało właśnie te m43 nie jeździło jak trzeba. Niedługo przedstawię tu projekt m43, który jest dużo mocniejszy już nie na turbinie z szrotu.Jeeet pisze:Ten filmik z całym szacunkiem dla pracy i sympati kogoś do swojego wozu ukazuje cały bezsens uturbiania 1.6 itp jak byle b25 jest na wzgledny remis.ProxRox pisze:Compact wystrojony i śmiga. Niut jak w dieselku, ale 5500 już koniec, więcej paliwa nie przyjmuje. Będziemy próbować pokręcić wałkiem, może uda się odblokować górę.
Pojedynek compacta z e36 coupe m52b25 niby po jakiś modach (kolektor ssący m50b25, wtryski b28 i jakiś remap z Allegro - najbardziej intrygują mnie te wtryski ).
https://www.youtube.com/watch?v=SjdWA-XuIZI
Pomyślcie nad m44b19 i hl-16t jak już musi być te 4 cyl.
Możesz rozwinąć o tym seryjnym WG?ProxRox pisze:Seryjny WG. Niedługo zaczynamy stage 2 na turbo k04-015 i parę innych zmian.KonradGT pisze: Co było winne że te cylindry gasły?
Jak ktoś chętny to sprzedamy kolektor, turbo, zasilanie, DP i wydech z tego projektu.