E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

Kusy6 pisze:
KonradGT pisze:Obrazek

Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje ;)

Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.

Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol :tongue:
Czyli przewody do zmiany na teflon?
Nie, zostają zwykłe gumowe.
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

KonradGT pisze:
Kusy6 pisze:
KonradGT pisze:Obrazek

Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje ;)

Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.

Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol :tongue:
Czyli przewody do zmiany na teflon?
Nie, zostają zwykłe gumowe.
czyli tylko 30%?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

70/30 albo 50/50, potestujemy ;)
radekkm
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 27 lip 2012, o 02:57
Imię: radek
lokalizacja: uk

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: radekkm »

radekkm pisze:Konrad, jakiej grubosci przkladke i uszczelki zastosowałeś?
Ponawiam pytanie ;)
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

radekkm pisze:
radekkm pisze:Konrad, jakiej grubosci przkladke i uszczelki zastosowałeś?
Ponawiam pytanie ;)
Sorry, nie zauważyłem wcześniej posta. Przekładka 0,8mm, uszczelki standard 1,75mm. Głowica zdarta 0,15mm, blok tylko oczyszczony ręcznie klockiem z papierem ściernym.
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

KonradGT pisze:70/30 albo 50/50, potestujemy ;)
Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

Kusy6 pisze:
KonradGT pisze:70/30 albo 50/50, potestujemy ;)
Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?
Nie ma zabawy bez ryzyka :wink2:
Awatar użytkownika
whatdefak
User
Posty: 181
Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
Imię: Damian
lokalizacja: podkarpacie

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: whatdefak »

Kusy6 pisze:
KonradGT pisze:70/30 albo 50/50, potestujemy ;)
Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?
dodam od siebie że zrobiłem mały experyment jakiś czas temu kawałek wężyka z układu paliwowego wrzuciłem do banki z czystym etanolem 5L i tak przeleżał sobie dobre 2 tygodnie i powiem szczerze że gumie nie stało ani nie stwardniała ani nie spękała, może inaczej ma to miejsce jak etanol ma dostęp do tlenu bo bańka była zakręcona ale no nie wiem :frusty:
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: Kusy6 »

whatdefak pisze:
Kusy6 pisze:
KonradGT pisze:70/30 albo 50/50, potestujemy ;)
Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?
dodam od siebie że zrobiłem mały experyment jakiś czas temu kawałek wężyka z układu paliwowego wrzuciłem do banki z czystym etanolem 5L i tak przeleżał sobie dobre 2 tygodnie i powiem szczerze że gumie nie stało ani nie stwardniała ani nie spękała, może inaczej ma to miejsce jak etanol ma dostęp do tlenu bo bańka była zakręcona ale no nie wiem :frusty:
podejrzewam, że inaczej będzie głównie przez ciśnienie które ten wężyk będzie pompować od środka
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

Zawór MAC robi konkretną robotę.

60nm na wstępie lepiej i 40 więcej w maksie :devill2:

496/640 na vpower 100 ;) silnik nadal tylko po kanapce :devill2:
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 424
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: PiotrTF »

Dużo więcej z tego turbo już nie będzie.
Obrazek

Link do wyższej rozdzielczości: https://i.imgur.com/eBd3UMk.jpg
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
gadziuWLKP
Forumowicz
Posty: 537
Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
Imię: Adam
lokalizacja: Wlkp

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: gadziuWLKP »

Bardzo ładnie delikatnie mówiąc, choć myślę sobie ale k...a za.....ście. Serio na seryjnym silniku tylko z kanapką po secie?
Możecie napisać coś więcej szczegółów? Jaki boost, jaki zapłon i jak to zrobiliście, że stuki wam nie przeszkadzają.
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

Silnik taki sam od początku, 2x1,75mm + przekładka, skręcone na 100nm i to wszystko ;)

Boost 1,25b
Wynik powtarzalny bez problemu 6 razy z rzędu przy IAT 35* i 20* otoczenia, po ugotowaniu IAT do 50* moc spada do 470/600, ale to przypadkiem gdy falownik od wiatraka był na 1/5 gwizdka ;)
EGT nieznane, brak zegara :blink2: ale kolektor nie świeci :śmiech:
Olej bez termostatu przy pomiarach 80*, woda 90*
Zapłon miejscami nawet ponad 20*, stuków nasłuchują seryjne czujniki, ale cisza ;)
AFR w miejscu max mocy 11,5

Myślę, że to zasługa dużego IC, kolektora M50, dolotu 3' i wydechu przez maskę - praktycznie żadnych restrykcji w napełnianiu czy wydalaniu silnika. Niestety powyżej 6500 słabnie już dość mocno :( Trzeba by pewnie inne wałki.
deejeys
Forumowicz
Posty: 491
Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: deejeys »

Kolektor ten co na pierwszej stronie?

Bardzo ładny wynik, naprawdę. Trochę zazdro :)
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm

Post autor: KonradGT »

deejeys pisze:Kolektor ten co na pierwszej stronie?

Bardzo ładny wynik, naprawdę. Trochę zazdro :)
Ten sam ;) dzięki ;)
ODPOWIEDZ