Nie, zostają zwykłe gumowe.Kusy6 pisze:Czyli przewody do zmiany na teflon?KonradGT pisze:
Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje
Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.
Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol
E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
czyli tylko 30%?KonradGT pisze:Nie, zostają zwykłe gumowe.Kusy6 pisze:Czyli przewody do zmiany na teflon?KonradGT pisze:
Kolejny trening i driftowe motogodziny, silnik nadal żyje
Po wzmocnieniu dyfra, tym razem poddała się skrzynia, na szczęście juz na koniec dnia.
Padła decyzja, dokładamy trzecią pompę paliwa, EBC i ładujemy etanol
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
70/30 albo 50/50, potestujemy
-
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 lip 2012, o 02:57
- Imię: radek
- lokalizacja: uk
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Ponawiam pytanieradekkm pisze:Konrad, jakiej grubosci przkladke i uszczelki zastosowałeś?
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Sorry, nie zauważyłem wcześniej posta. Przekładka 0,8mm, uszczelki standard 1,75mm. Głowica zdarta 0,15mm, blok tylko oczyszczony ręcznie klockiem z papierem ściernym.radekkm pisze:Ponawiam pytanieradekkm pisze:Konrad, jakiej grubosci przkladke i uszczelki zastosowałeś?
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?KonradGT pisze:70/30 albo 50/50, potestujemy
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Nie ma zabawy bez ryzykaKusy6 pisze:Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?KonradGT pisze:70/30 albo 50/50, potestujemy
- whatdefak
- User
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
- Imię: Damian
- lokalizacja: podkarpacie
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
dodam od siebie że zrobiłem mały experyment jakiś czas temu kawałek wężyka z układu paliwowego wrzuciłem do banki z czystym etanolem 5L i tak przeleżał sobie dobre 2 tygodnie i powiem szczerze że gumie nie stało ani nie stwardniała ani nie spękała, może inaczej ma to miejsce jak etanol ma dostęp do tlenu bo bańka była zakręcona ale no nie wiemKusy6 pisze:Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?KonradGT pisze:70/30 albo 50/50, potestujemy
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
podejrzewam, że inaczej będzie głównie przez ciśnienie które ten wężyk będzie pompować od środkawhatdefak pisze:dodam od siebie że zrobiłem mały experyment jakiś czas temu kawałek wężyka z układu paliwowego wrzuciłem do banki z czystym etanolem 5L i tak przeleżał sobie dobre 2 tygodnie i powiem szczerze że gumie nie stało ani nie stwardniała ani nie spękała, może inaczej ma to miejsce jak etanol ma dostęp do tlenu bo bańka była zakręcona ale no nie wiemKusy6 pisze:Ostro, nie boisz się o przewody, brak ciśnienia na listwie i stuk?KonradGT pisze:70/30 albo 50/50, potestujemy
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Zawór MAC robi konkretną robotę.
60nm na wstępie lepiej i 40 więcej w maksie
496/640 na vpower 100 silnik nadal tylko po kanapce
60nm na wstępie lepiej i 40 więcej w maksie
496/640 na vpower 100 silnik nadal tylko po kanapce
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 424
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Dużo więcej z tego turbo już nie będzie.
Link do wyższej rozdzielczości: https://i.imgur.com/eBd3UMk.jpg
Link do wyższej rozdzielczości: https://i.imgur.com/eBd3UMk.jpg
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Bardzo ładnie delikatnie mówiąc, choć myślę sobie ale k...a za.....ście. Serio na seryjnym silniku tylko z kanapką po secie?
Możecie napisać coś więcej szczegółów? Jaki boost, jaki zapłon i jak to zrobiliście, że stuki wam nie przeszkadzają.
Możecie napisać coś więcej szczegółów? Jaki boost, jaki zapłon i jak to zrobiliście, że stuki wam nie przeszkadzają.
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Silnik taki sam od początku, 2x1,75mm + przekładka, skręcone na 100nm i to wszystko
Boost 1,25b
Wynik powtarzalny bez problemu 6 razy z rzędu przy IAT 35* i 20* otoczenia, po ugotowaniu IAT do 50* moc spada do 470/600, ale to przypadkiem gdy falownik od wiatraka był na 1/5 gwizdka
EGT nieznane, brak zegara ale kolektor nie świeci
Olej bez termostatu przy pomiarach 80*, woda 90*
Zapłon miejscami nawet ponad 20*, stuków nasłuchują seryjne czujniki, ale cisza
AFR w miejscu max mocy 11,5
Myślę, że to zasługa dużego IC, kolektora M50, dolotu 3' i wydechu przez maskę - praktycznie żadnych restrykcji w napełnianiu czy wydalaniu silnika. Niestety powyżej 6500 słabnie już dość mocno :( Trzeba by pewnie inne wałki.
Boost 1,25b
Wynik powtarzalny bez problemu 6 razy z rzędu przy IAT 35* i 20* otoczenia, po ugotowaniu IAT do 50* moc spada do 470/600, ale to przypadkiem gdy falownik od wiatraka był na 1/5 gwizdka
EGT nieznane, brak zegara ale kolektor nie świeci
Olej bez termostatu przy pomiarach 80*, woda 90*
Zapłon miejscami nawet ponad 20*, stuków nasłuchują seryjne czujniki, ale cisza
AFR w miejscu max mocy 11,5
Myślę, że to zasługa dużego IC, kolektora M50, dolotu 3' i wydechu przez maskę - praktycznie żadnych restrykcji w napełnianiu czy wydalaniu silnika. Niestety powyżej 6500 słabnie już dość mocno :( Trzeba by pewnie inne wałki.
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Kolektor ten co na pierwszej stronie?
Bardzo ładny wynik, naprawdę. Trochę zazdro
Bardzo ładny wynik, naprawdę. Trochę zazdro
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 827
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 501KM/600Nm
Ten sam dziękideejeys pisze:Kolektor ten co na pierwszej stronie?
Bardzo ładny wynik, naprawdę. Trochę zazdro