E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm
-
- Nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 21:17
- Imię: Maciej
- lokalizacja: Puławy
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 537KM/667Nm
Kolego jaki tam kolektor u Ciebie siedzi? Bo te fotki z pierwszej strony dawno wygasly.
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 537KM/667Nm
Dolotowy M50B25, wydechowy spawał mój kumpel Rafał
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 537KM/667Nm
Silnik poddał się kolejny raz przy 550hp, to chyba powoli limit dla seryjnego tłoka/nicasilu M52B28 w drifcie.
Wpadło M54B30:
- tłok kuty AMP44
- korba kuta PRISM
- śruby korb Grade8
- szpilki głowicy M14/M12
- chiński kolektor ssący z przepustnicą 90mm
- wtryskiwacze 1000cc
- EMU Classic, FlexFuel, AFR, bluetooth i tablet
- GTX3582 z dupą .63 kulki DBB z mtuning
- intercooler 600x300x76 pozostał, tak samo kolektor wydechowy
- mieszanka 50/50 PB95 z paliwem do biokominków
Aktualnie motor dotarty na doładowaniu 1b z mbc, wstaje bardzo dobrze i nakurza jak zły. Docelowo będzie 1.5b doładowania muszę znaleźć trochę czasu na dokończenie tego auta
Wpadło M54B30:
- tłok kuty AMP44
- korba kuta PRISM
- śruby korb Grade8
- szpilki głowicy M14/M12
- chiński kolektor ssący z przepustnicą 90mm
- wtryskiwacze 1000cc
- EMU Classic, FlexFuel, AFR, bluetooth i tablet
- GTX3582 z dupą .63 kulki DBB z mtuning
- intercooler 600x300x76 pozostał, tak samo kolektor wydechowy
- mieszanka 50/50 PB95 z paliwem do biokominków
Aktualnie motor dotarty na doładowaniu 1b z mbc, wstaje bardzo dobrze i nakurza jak zły. Docelowo będzie 1.5b doładowania muszę znaleźć trochę czasu na dokończenie tego auta
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 537KM/667Nm
Fajny silnik, dobre masz graty to czemu zakładasz tylko 1.5b, na więcej turbo nie pozwoli myślisz?
Rozmawiałem z gościem, który ma 700KM ponad z m54 a drugi projekt na ulicę robi m54 turbo kompresor na 900+
Rozmawiałem z gościem, który ma 700KM ponad z m54 a drugi projekt na ulicę robi m54 turbo kompresor na 900+
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 537KM/667Nm
Owszem mogę, ale wszystkim już się znudziło naprawianie dyfrów, wymienianie skręconych wałów i zdejmowanie skrzyni bo znów wycięło dwójkę lub trójkę (nawet w skrzyni M57).
O ile półosie opanowaliśmy pancerne to napędy lecą dalej w innych miejscach, trzeba by wkładać dyferencjał Wintersa lub chociaż z jakiegoś dużego innego BMW, a wtedy problemy tworzą się z przełożeniami do driftu i tak dalej i tak dalej.
Czasem lepiej więcej pojeździć a mniej czasu spędzać pod autem. Zestaw i tak odpala bez problemów opony 265/35/18 w semi slicku na miękkiej mieszance i jeszcze dopóki ja nim trenuje jest ok, ale właściciel jest naprawdę bardzo agresywny i mega ciężkie nogi
docelowo bijemy do jakichś 650hp pewnie.
O ile półosie opanowaliśmy pancerne to napędy lecą dalej w innych miejscach, trzeba by wkładać dyferencjał Wintersa lub chociaż z jakiegoś dużego innego BMW, a wtedy problemy tworzą się z przełożeniami do driftu i tak dalej i tak dalej.
Czasem lepiej więcej pojeździć a mniej czasu spędzać pod autem. Zestaw i tak odpala bez problemów opony 265/35/18 w semi slicku na miękkiej mieszance i jeszcze dopóki ja nim trenuje jest ok, ale właściciel jest naprawdę bardzo agresywny i mega ciężkie nogi
docelowo bijemy do jakichś 650hp pewnie.
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 537KM/667Nm
Otóż to można zrobić dużo koni ale wiążę się to z konsekwencjami. Tak jak mój setup 420 koni niby to jest pikuś z M50 bo można więcej, mocniej... Ale kolejny rok tylko oleje i filtry robię
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 537KM/667Nm
Jakie stosujesz przelozenie? w typ 210 mozna bez problemu 3.91 znalezc. Skrzynia to ten gs6-53 wyglada na duzo mocniejsze od gs5-37, tylko trzeba adapter zastosowac.KonradGT pisze: ↑28 lis 2021, o 19:18 Owszem mogę, ale wszystkim już się znudziło naprawianie dyfrów, wymienianie skręconych wałów i zdejmowanie skrzyni bo znów wycięło dwójkę lub trójkę (nawet w skrzyni M57).
O ile półosie opanowaliśmy pancerne to napędy lecą dalej w innych miejscach, trzeba by wkładać dyferencjał Wintersa lub chociaż z jakiegoś dużego innego BMW, a wtedy problemy tworzą się z przełożeniami do driftu i tak dalej i tak dalej.
Czasem lepiej więcej pojeździć a mniej czasu spędzać pod autem. Zestaw i tak odpala bez problemów opony 265/35/18 w semi slicku na miękkiej mieszance i jeszcze dopóki ja nim trenuje jest ok, ale właściciel jest naprawdę bardzo agresywny i mega ciężkie nogi
docelowo bijemy do jakichś 650hp pewnie.
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 537KM/667Nm
Zależnie od toru - 3.15, 3.46 lub 3.64
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 537KM/667Nm
Wszystkie takie wystepuja w typie 210, nie wiem jakie masz polosie teraz, ale te e34/e32 sa chyba mocne. Czy to e34 3.0 czy m5 to ten sam most i polosie. Wydaje mi sie ze to cos mocnego. Kupilem teraz cala belke tyl z polosiami, wchaczami zawieszeniem etc. za 200zl z 535i - da sie jescze znalezc te graty za smieszne pieniadze.
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 537KM/667Nm
1.5 bara i luźne testy dały efekt w postaci 644KM i 770Nm, niestety mieliśmy tylko mix benzyny z etanolem gdzie FF pokazywał 44% alko.
Spróbuję jeszcze na E85, jeśli starczy wtrysków to może uda się złamać 700 koni
Aha, muszla wydechowa zmieniona na 0.82. Na 0.63 było 603/700, ale pchało się już trochę w wydechu.
Spróbuję jeszcze na E85, jeśli starczy wtrysków to może uda się złamać 700 koni
Aha, muszla wydechowa zmieniona na 0.82. Na 0.63 było 603/700, ale pchało się już trochę w wydechu.
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm
Nadal gtx3582r tylko dupa 0.82?
Fajny wynik, u mnie z tego samego ciśnienia na mniejszym Turbo i mixie 33% 100KM mniej
Fajny wynik, u mnie z tego samego ciśnienia na mniejszym Turbo i mixie 33% 100KM mniej
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm
Dmuchnelo uszczelkę elring na 5 cylindrze przy 1.7 bara
Cometic niestety dopiero za 6-8 tygodni...
Cometic niestety dopiero za 6-8 tygodni...
-
- Turbo-Team
- Posty: 277
- Rejestracja: 11 wrz 2011, o 22:34
- Imię: BMW
- lokalizacja: Polska
Re: E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm
Daj nr uszczelki, to może załatwię za 2 tyg.
BMW E30 M3
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm
Tak u mnie opada. Ja bym raczej w piramidki zainwestował