no i jest silnik juz w budzie
silnik na miejscu podłanczam wszystkie kable węze no i próba, motor kreci ale nie odpala, mysle paliwo sprawdzam ale wszystko jest na swoim miejscu, po dwuch godzinach nerwów jest wypadł kabel z ecu sterujący wtryskami wrr, próba cyk i pali, nerwy pusciły wszystko ok
plan na dzis- poukładac wszystko na swoje miejsca
no i pomyslec jak by tu podłonczyc chłodnice oleju w m50? moze juz ktos to przerabiał?
BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
-
- Nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 gru 2010, o 20:34
- Imię: kamil
- lokalizacja: stalowa wola
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Witam. a problem z poloskami znikl czy jest nadal. ja mialem problemy to zalozylem od e36 328. pasuja tylko sa troszke za dlugie, ale juz zrobione bardzo prosto jak cos to zdjecia moge podeslac. pozdrawiam Kamil
- lukasz_61
- User
- Posty: 18
- Rejestracja: 1 wrz 2010, o 21:08
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: Białystok
- Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
- Kontakt:
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
widzę na pierwszej stronie tematu, że koło pasowe na wale zmienione. założone w ten sposób, że otwór na kołek wywiercony w odpowiednim miejscu? (przesunięty o 120 stopni)
te otwory to fabryczne wyważenie? pytam bo na moim są naklejone ciężarki (a tutaj wyważone w inny sposób, zawsze to pare gram mniej )
te otwory to fabryczne wyważenie? pytam bo na moim są naklejone ciężarki (a tutaj wyważone w inny sposób, zawsze to pare gram mniej )
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Zgadza się - koło pasowe z M52 w silniku M50 musi być obrócone, zatem trzeba nawiercić nowy otwór pod kołek ustalający. A otwory to fabryczne wyważanie.lukasz_61 pisze:widzę na pierwszej stronie tematu, że koło pasowe na wale zmienione. założone w ten sposób, że otwór na kołek wywiercony w odpowiednim miejscu? (przesunięty o 120 stopni)
te otwory to fabryczne wyważenie? pytam bo na moim są naklejone ciężarki (a tutaj wyważone w inny sposób, zawsze to pare gram mniej )
www.turboBMW.pl
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Albo pociąć wiązkę i przesunąć cykl zapłonówkorona pisze:
Zgadza się - koło pasowe z M52 w silniku M50 musi być obrócone, zatem trzeba nawiercić nowy otwór pod kołek ustalający. A otwory to fabryczne wyważanie.
- lukasz_61
- User
- Posty: 18
- Rejestracja: 1 wrz 2010, o 21:08
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: Białystok
- Lokalizacja: Białystok / Suchowola (BSK)
- Kontakt:
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
to ja jeszcze dodam, że koło pasowe z m50b25 Vanos jest takie same jak w M52. nie wiem jak te z m50b20 vanos na siemensie.korona pisze:Zgadza się - koło pasowe z M52 w silniku M50 musi być obrócone, zatem trzeba nawiercić nowy otwór pod kołek ustalający. A otwory to fabryczne wyważanie.lukasz_61 pisze:widzę na pierwszej stronie tematu, że koło pasowe na wale zmienione. założone w ten sposób, że otwór na kołek wywiercony w odpowiednim miejscu? (przesunięty o 120 stopni)
te otwory to fabryczne wyważenie? pytam bo na moim są naklejone ciężarki (a tutaj wyważone w inny sposób, zawsze to pare gram mniej )
a z wyważeniem to moje m50NV jest wyważone właśnie w ten sposób, a te z m50b25 vanos ma naklejone ciężarki
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
po zimowej modernizacji pierwsze testy na lotnisku w Krzywej wypadły bardzo dobrze
turbina K27 wkręca siebardzo fajnie juz od małych obrotów
silnik spisał sie wspaniale, jedynie juz pod koniec dnia na postoju jakims cudem zcieło klinek na kole pasowym
ale juz ogarniete
jest jedynie mały problem
sprzęgło uslizguje na 4 i 5 biegu
turbina K27 wkręca siebardzo fajnie juz od małych obrotów
silnik spisał sie wspaniale, jedynie juz pod koniec dnia na postoju jakims cudem zcieło klinek na kole pasowym
ale juz ogarniete
jest jedynie mały problem
sprzęgło uslizguje na 4 i 5 biegu