BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Ja nie mówie że coś jest zrobione źle tylko tak mi się pewne rzeczy w oczy rzuciły. Co do dystansów pomiędzy kolo a docisk to wartość o którą pytałem w poście wyżej to 8,8mm do 9mm żeby ten docisk działał. A co do koła to pytałem czemu nie jednomas bo z niego można ugrać lepszą wagę tego elementu, u mnie ori jednomas ważył równe 10kg, po obróbce zostało z niego 5kg
Oby ci się to spisywało i daj jakieś foty z budowy klatki. Sam będziesz robił?
Oby ci się to spisywało i daj jakieś foty z budowy klatki. Sam będziesz robił?
-
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Robiłeś w firmie Aaronex ? Dlaczego nie zrobiłeś 4-6 łopatek ? Raz ze taniej a dwa więcej Nm przeniesie .
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
-
- Nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 8 lut 2011, o 10:31
- Imię: Mateusz
- lokalizacja: SZO
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Chetnie bym to zobaczyl z bliska, bo z tego co mowil Korona niezly ogien Tak myslalem, ze cos modzisz, bo dawno auta nie widzialem przed domem
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Siemka. bedziesz na D-O w wodzislawiu?? moze podbije pogadac.
-
- User
- Posty: 140
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
- Imię: Michał
- lokalizacja: SZO
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Janse, że będzie i to w nowym oklejeniu
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
-
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
motor konkretny a wskaźniki takie gówniane... ta seria ag jest nic nie warta niestety...
klatka na zdjęciach wygląda nie najgorzej
klatka na zdjęciach wygląda nie najgorzej
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
hehe no cóz poradzic koszty budowy autka były dosc wysokie i padło na takie a nie inne zegary ale beda zmiany po sezonie których jeszcze nie zdradzam wszystko w swoim czasie bedzie okifilip pisze:motor konkretny a wskaźniki takie gówniane... ta seria ag jest nic nie warta niestety...
klatka na zdjęciach wygląda nie najgorzej
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
Lepsze wrogiem dobrego Teraz pora pospawać jakaś konkretną ośmiornice
-chałturnik-
-
- Turbo-Team
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2011, o 20:36
- Imię: sebastian
- lokalizacja: SZO
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
takie mam plany , ale zostało jeszcze dwoje zawodów
tak ze improwizuje zmieniam popękany element
tak ze improwizuje zmieniam popękany element
-
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: BMW E30 Turbo!!! Zakuty M50 3.0
standard... pęknięcia zawsze w najsłabszym miejscu czyli tuż obok spawów... co zrobić, trzeba sadzić do przodu!
p.s. w razie co służę swoją pomocą w wyspawaniu ośmiornicy tigiem
p.s. w razie co służę swoją pomocą w wyspawaniu ośmiornicy tigiem