m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
-
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Niestety nie mialem takich tłokow a w necie ciezko cos znalesc odnosnie tego silnika. Czy te tłoki z opla w oryginalne sa kute bo nie wiem czy dobrze zrozumialem?? Pytanie odnosnie tulejki w korbie , mozna wymienic np. na mniejsza?? Pojemnosc w m52b28 po zastosowaniu takich tłokow to 2930
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
2927 tak dla scislosci. - 86mm - przy wale z 2,8 ale to nie ma nic do tematu ...Pablo01 pisze:Niestety nie mialem takich tłokow a w necie ciezko cos znalesc odnosnie tego silnika. Czy te tłoki z opla w oryginalne sa kute bo nie wiem czy dobrze zrozumialem?? Pytanie odnosnie tulejki w korbie , mozna wymienic np. na mniejsza?? Pojemnosc w m52b28 po zastosowaniu takich tłokow to 2930
to jak wyczailes ze nie podejda oplowskie lety skoro nei znasz wymiarow tlokow n54 zastosowanych przez g-rada ?
orginalne tloki kute sa - niestety sa dosc drogie, ostatnio nowki sztuki cos za 2500zl szly.
dobra dosc ot w tym temacie bo grad nam pojedzie
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
http://www.youtube.com/watch?v=lnGsQu5q7nU" onclick="window.open(this.href);return false;
Buda powstaje z prochu, czerwone e30 coupe w wersji mocno spartańskiej
Buda powstaje z prochu, czerwone e30 coupe w wersji mocno spartańskiej
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Wrzucam tutaj fotki mojego e30, żeby nie tworzyć kolejnego tematu. Później poproszę moda o zrobienie porządku.
Po krótkiej przerwie zabrałem się za przygotowanie e30 coupe. Pewnego poranka wyszukałem na portalu tablica.pl e30 coupe w kolorze czerwonym. Pojechałem obejrzeć, było trochę rdzy, ale bez tragedii, najbardziej skorodowana była podłoga pod nogami kierowcy. Po około 100km drogi powrotnej e30'tka zawitała u mnie pod garażem. Pół godziny później cały środek wylądował na zewnątrz i można było zacząć prawdziwe oględziny. Podłoga była w stanie dobrym +, jedyna rzecz, która nie dawała mi spokoju to nieszczęsny odcinek od fotela kierowcy, aż po ścianę grodziową. Widać było, że ktoś próbował ją nieudolnie naprawiać, dlatego zdecydowałem się wyciąć wszystko i wstawić nową blachę 1,5mm.
Na początku myślałem, że skończy się tylko na wycięciu małego odcinka.
Jednak skończyło się na tym
Sąsiad złota rączka wyklepał w 20 minut nową "reperaturkę" z burtami.
Następnie przyszedł czas na silnik. Siedział tam zacny silnik m40b16 - o dziwo w dobrej kondycji.
Razem z forumowym kolegą gavinem wytargaliśmy go razem ze skrzynią w 2 godziny.
Po silniku zabrałem się za zawieszenie, każdy sworzeń czy guma została zastąpiona markowym zamiennikiem lub poliuretanem.
Musiała zagościć konwersja 5x120, a więc tył na tarczy od compacta 323ti, zregenerowane przednie wahacze z gumami acentrycznymi.
Zregenerowana belka tył z wahaczami przyjęła moje słynne OZ'ty bez bólu
Serynie wsadzony był magiel bez wspomagania (4 pełne obroty od lewej do prawej), dlatego wymieniłem na magiel zf ze wspomą od e36, na nowych drążkach i końcówkach kierowniczych, odświeżyłem przedni trawers i stabilizator, dałem nowe gumy i mocowania do belki.
Na razie to wszystko. Prace wykonywane są w wolnej chwili ok. 2-3 godziny trzy razy w tygodniu, w tym tempie, może zdarzę przed zimą Silnik jest już przygotowany, uzbrojony, nawet przepalony i czeka na włożenie.
Po krótkiej przerwie zabrałem się za przygotowanie e30 coupe. Pewnego poranka wyszukałem na portalu tablica.pl e30 coupe w kolorze czerwonym. Pojechałem obejrzeć, było trochę rdzy, ale bez tragedii, najbardziej skorodowana była podłoga pod nogami kierowcy. Po około 100km drogi powrotnej e30'tka zawitała u mnie pod garażem. Pół godziny później cały środek wylądował na zewnątrz i można było zacząć prawdziwe oględziny. Podłoga była w stanie dobrym +, jedyna rzecz, która nie dawała mi spokoju to nieszczęsny odcinek od fotela kierowcy, aż po ścianę grodziową. Widać było, że ktoś próbował ją nieudolnie naprawiać, dlatego zdecydowałem się wyciąć wszystko i wstawić nową blachę 1,5mm.
Na początku myślałem, że skończy się tylko na wycięciu małego odcinka.
Jednak skończyło się na tym
Sąsiad złota rączka wyklepał w 20 minut nową "reperaturkę" z burtami.
Następnie przyszedł czas na silnik. Siedział tam zacny silnik m40b16 - o dziwo w dobrej kondycji.
Razem z forumowym kolegą gavinem wytargaliśmy go razem ze skrzynią w 2 godziny.
Po silniku zabrałem się za zawieszenie, każdy sworzeń czy guma została zastąpiona markowym zamiennikiem lub poliuretanem.
Musiała zagościć konwersja 5x120, a więc tył na tarczy od compacta 323ti, zregenerowane przednie wahacze z gumami acentrycznymi.
Zregenerowana belka tył z wahaczami przyjęła moje słynne OZ'ty bez bólu
Serynie wsadzony był magiel bez wspomagania (4 pełne obroty od lewej do prawej), dlatego wymieniłem na magiel zf ze wspomą od e36, na nowych drążkach i końcówkach kierowniczych, odświeżyłem przedni trawers i stabilizator, dałem nowe gumy i mocowania do belki.
Na razie to wszystko. Prace wykonywane są w wolnej chwili ok. 2-3 godziny trzy razy w tygodniu, w tym tempie, może zdarzę przed zimą Silnik jest już przygotowany, uzbrojony, nawet przepalony i czeka na włożenie.
-
- Forumowicz
- Posty: 321
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
koła dają rade, mamy takie same na e36 v8
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
pytanie nietematyczne-Radku jak się zaopatrują sąsiedzi i w ogóle, że przeprowadzasz takie operacje na takim ładnym osiedlu? pytam z czystej ciekawości bo byłem, bardzo przytulne i nowoczesne osiedle. pozdrawiam
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
jakoś się dogaduje i nie przeginam pały po nocach
-
- Forumowicz
- Posty: 269
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 10:41
- Imię: Michał
- lokalizacja: Częstochowa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Gratuluje wyboru budy - najlepsza opcja. Poradziłeś sobie z zawieszeniem przednim ?
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Tak, zawias przedni już prawie skompletowany. Czekam na ostatnie części, stawiam na kołach i prowadzę do lakiernika
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
w drodze po lakier
-
- Forumowicz
- Posty: 321
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
jaki kolor siądzie ?
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Długo się zastanawiałem, ale będzie ori czerwony akryl. Na razie buda dostaje drugie życie, dużo elementów zostało wymienione, żeby uzyskać stan bez kompromisów. Względny ładny stan budy e30 po zdjęciu dywanów i opukaniu młotkiem pozostawił wiele do myślenia Na szczęście to już za mną, teraz musi być tylko lepiej
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
chyba tak, naklejki na kielichu brak
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Moja taka sama :P Cynober, chrom line i coupe :P
-chałturnik-