m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Może puszcza gdzieś na łączeniu uszczelniacza wału z blokiem. Może sama obudowa uszczelniacza popuszcza ,a tylko po misce spływa?
Chyba że to w innym miejscu to faktycnzie dzwine. Albo miska jakaś wypaczona
Chyba że to w innym miejscu to faktycnzie dzwine. Albo miska jakaś wypaczona
-chałturnik-
- Aquaz
- Forumowicz
- Posty: 554
- Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
- Imię: Beniamin
- lokalizacja: Glasgow/Shotts
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Apropo popychacza to kiedyś koledzy mi doradzili żeby pociągnąć do odcinki to się uspokoi...no i sie odważyłem i ucichło wieć może po jakimś czasie spróbuj
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Wyciek zatamowany - łączenie dekla miski i bloku. Zalałem właściwy olej a stary filtr rozciąłem celem weryfikacji. Olej był czysty, jedynie filtr przytrzymał kilka opiłków i trochę czarnego syfu niewiadomego pochodzenia. Furkę wystroiłem na seryjnym kompie i wtryskiwaczach 360'tkach na programie s52b30 US. Dowaliłem 15 stopni zapłonu i pojeździłem jako n/a na zaspawanym dyfrze 4.1. Silnik kopie niemiłosiernie Na wiosnę montuję pozostały osprzęt turbo, czyli replikę gt35 z e-bay za niecałe 1000 zł z ar wydechowym 1.06. Plan jest taki, żeby pojawić się w kwietniu na bemowie i zadebiutowac w klasie street
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
No to graty
Takie pytanie: w jakim celu zmieniałeś zapłon o 15 stopni?
Trzymam kciuki żeby się udało
Takie pytanie: w jakim celu zmieniałeś zapłon o 15 stopni?
Trzymam kciuki żeby się udało
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
p.s. juz nie idziesz w slady holseta? a takim przeciwnikiem chinoli byles i swiat krecil sie tylko wokol holsetag-rad pisze:Wyciek zatamowany - łączenie dekla miski i bloku. Zalałem właściwy olej a stary filtr rozciąłem celem weryfikacji. Olej był czysty, jedynie filtr przytrzymał kilka opiłków i trochę czarnego syfu niewiadomego pochodzenia. Furkę wystroiłem na seryjnym kompie i wtryskiwaczach 360'tkach na programie s52b30 US. Dowaliłem 15 stopni zapłonu i pojeździłem jako n/a na zaspawanym dyfrze 4.1. Silnik kopie niemiłosiernie Na wiosnę montuję pozostały osprzęt turbo, czyli replikę gt35 z e-bay za niecałe 1000 zł z ar wydechowym 1.06. Plan jest taki, żeby pojawić się w kwietniu na bemowie i zadebiutowac w klasie street
a tak pozatym to gratulacje bez zlosliwosci
na replice gt35 poleci zapewne bo przeciez u innych tez lata
p.s tez chyba wloze siedzenia karol e30 w streecie rowniez bedzie robic mega czasy na gt35...
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
przyśpieszanie zapłonu zwiększa sprawność silnika, do momentu spalania stukowego, które przy odprężonym silniku n/a nie jest łatwo sprowokowac
kiedyś byłem przeciwnikiem tych turbin, ale fakty okazały się bardzo zaskakujące i tutaj czapka z głowy dla chinoli
kiedyś byłem przeciwnikiem tych turbin, ale fakty okazały się bardzo zaskakujące i tutaj czapka z głowy dla chinoli
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
chinole są tanie to fakt ale niestety to ich jedyna zaleta.nie twierdze że nie działają ale do codziennej jazdy to raczej sie nie nadają no chyba że ktoś lubi lagi. ech ta chińska masa wirująca... jeszcze sie muszą duużo uczyć.
-
- User
- Posty: 57
- Rejestracja: 24 lis 2009, o 20:48
- Imię: Marcin
- lokalizacja: [RJS]
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
chyba musza jeszcze duzo zerznac od innych zanim im cos wyjdzie dobrego :Phz10 pisze: jeszcze sie muszą duużo uczyć.
-
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Kod: Zaznacz cały
chinole są tanie to fakt ale niestety to ich jedyna zaleta.nie twierdze że nie działają ale do codziennej jazdy to raczej sie nie nadają no chyba że ktoś lubi lagi. ech ta chińska masa wirująca... jeszcze sie muszą duużo uczyć.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
oczywiscie ze mozna i to z innymi wirnikami i nie ma tutaj nic do tego fakt a bo chinol , wiekszej bzdury nie czytalem. i mozna nawet na BB (acz kolwiek tylko po stronie ssacej) kupic.Pablo01 pisze:Hmmm czyli lag twoim zdaniem jest spowodowany tym ze turbina jest chinolem ? Przecież można już kopic GT35 chinola z mniejsza dupa i po problemie ?Kod: Zaznacz cały
chinole są tanie to fakt ale niestety to ich jedyna zaleta.nie twierdze że nie działają ale do codziennej jazdy to raczej sie nie nadają no chyba że ktoś lubi lagi. ech ta chińska masa wirująca... jeszcze sie muszą duużo uczyć.
Sama Technologia robienia turbin jest stara jak Afryka, nic tam szczegolnego, chinol przynajmniej ten ktorym handluje w srodku identyczny jest jak np. holset a to ze inne wirniki ma to juz tylko na + ale kazdy moze miec swoje zdanie. Sam korpus to nic szczegolnego . a to ze jest juz technologia Triplex Ceramic BB to juz inny temat ale moze kiedys i zoltki pojda w tym kierunku.
w calym zakresie poszles o te 15stp i nie bylo stuku? bo ja przy + 10 juz mam strach... a moze zalales cos lepszego
czyli docierales ogniowo motor bo szybko ci poszlo ....
pozdrawiam .
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
motor poszedł ogniowo tylko, że odcinkę usawiłem do 4500, zapłon poszedł tylko na WOT i powyżej 1500 rpm. koledze hz10 chodzi o dużą masę wirującą czyli cięzkie wirniki i wałek. Widziałem w necie przeróbki na wirnikach z tytanu, ale takie przeróbki chińskiej turbiny pasują jak świni siodło
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
to chyba musze kupic wage elektroniczna i pokaze roznice , jak super lekkie sa wirniki holsetag-rad pisze:motor poszedł ogniowo tylko, że odcinkę usawiłem do 4500, zapłon poszedł tylko na WOT i powyżej 1500 rpm. koledze hz10 chodzi o dużą masę wirującą czyli cięzkie wirniki i wałek. Widziałem w necie przeróbki na wirnikach z tytanu, ale takie przeróbki chińskiej turbiny pasują jak świni siodło
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
to porównaj i nie pisz głupot.tylko wiesz porównaj te same a nie różne. różnica jest taka że te same chińskie wirniki założone do garretta powodują wstawanie o 500 rpm później o reakcji na gaz w użytecznym zakresie nie wspomne. faktycznie nie ma kosmicznych technologii ale diabeł tkwi w szczegółach.
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
można tylko kto da gwarancje że kompresor wtedy nie zaliczy lewej strony mapy której de facto nikt na oczy nie widział? i co wtedy?Pablo01 pisze:Hmmm czyli lag twoim zdaniem jest spowodowany tym ze turbina jest chinolem ? Przecież można już kopic GT35 chinola z mniejsza dupa i po problemie ?Kod: Zaznacz cały
chinole są tanie to fakt ale niestety to ich jedyna zaleta.nie twierdze że nie działają ale do codziennej jazdy to raczej sie nie nadają no chyba że ktoś lubi lagi. ech ta chińska masa wirująca... jeszcze sie muszą duużo uczyć.
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
hz10 masz wiele wiedzy technicznej i jak byś chciał przedstawić to w formie nieubliżającej nikomu to świat by poszedł o krok do przodu