m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: Grzesi(E30)k »

Może puszcza gdzieś na łączeniu uszczelniacza wału z blokiem. Może sama obudowa uszczelniacza popuszcza ,a tylko po misce spływa?

Chyba że to w innym miejscu to faktycnzie dzwine. Albo miska jakaś wypaczona
-chałturnik-
Awatar użytkownika
Aquaz
Forumowicz
Posty: 554
Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
Imię: Beniamin
lokalizacja: Glasgow/Shotts

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: Aquaz »

Apropo popychacza to kiedyś koledzy mi doradzili żeby pociągnąć do odcinki to się uspokoi...no i sie odważyłem i ucichło :) wieć może po jakimś czasie spróbuj
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: g-rad »

Wyciek zatamowany - łączenie dekla miski i bloku. Zalałem właściwy olej a stary filtr rozciąłem celem weryfikacji. Olej był czysty, jedynie filtr przytrzymał kilka opiłków i trochę czarnego syfu niewiadomego pochodzenia. Furkę wystroiłem na seryjnym kompie i wtryskiwaczach 360'tkach na programie s52b30 US. Dowaliłem 15 stopni zapłonu i pojeździłem jako n/a na zaspawanym dyfrze 4.1. Silnik kopie niemiłosiernie :) Na wiosnę montuję pozostały osprzęt turbo, czyli replikę gt35 z e-bay za niecałe 1000 zł z ar wydechowym 1.06. Plan jest taki, żeby pojawić się w kwietniu na bemowie i zadebiutowac w klasie street :ph34r:
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: leo »

No to graty :)

Takie pytanie: w jakim celu zmieniałeś zapłon o 15 stopni?

Trzymam kciuki żeby się udało ;)
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: k64 »

g-rad pisze:Wyciek zatamowany - łączenie dekla miski i bloku. Zalałem właściwy olej a stary filtr rozciąłem celem weryfikacji. Olej był czysty, jedynie filtr przytrzymał kilka opiłków i trochę czarnego syfu niewiadomego pochodzenia. Furkę wystroiłem na seryjnym kompie i wtryskiwaczach 360'tkach na programie s52b30 US. Dowaliłem 15 stopni zapłonu i pojeździłem jako n/a na zaspawanym dyfrze 4.1. Silnik kopie niemiłosiernie :) Na wiosnę montuję pozostały osprzęt turbo, czyli replikę gt35 z e-bay za niecałe 1000 zł z ar wydechowym 1.06. Plan jest taki, żeby pojawić się w kwietniu na bemowie i zadebiutowac w klasie street :ph34r:
p.s. juz nie idziesz w slady holseta? a takim przeciwnikiem chinoli byles i swiat krecil sie tylko wokol holseta :ph34r: :ok:

a tak pozatym to gratulacje bez zlosliwosci :piwo:
na replice gt35 poleci zapewne :wink2: bo przeciez u innych tez lata :dry:

p.s tez chyba wloze siedzenia :ph34r: karol e30 w streecie rowniez bedzie robic mega czasy na gt35...
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: g-rad »

przyśpieszanie zapłonu zwiększa sprawność silnika, do momentu spalania stukowego, które przy odprężonym silniku n/a nie jest łatwo sprowokowac :heh:
kiedyś byłem przeciwnikiem tych turbin, ale fakty okazały się bardzo zaskakujące i tutaj czapka z głowy dla chinoli :)
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: hz10 »

chinole są tanie to fakt ale niestety to ich jedyna zaleta.nie twierdze że nie działają ale do codziennej jazdy to raczej sie nie nadają no chyba że ktoś lubi lagi. ech ta chińska masa wirująca... jeszcze sie muszą duużo uczyć.
owiec
User
Posty: 57
Rejestracja: 24 lis 2009, o 20:48
Imię: Marcin
lokalizacja: [RJS]

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: owiec »

hz10 pisze: jeszcze sie muszą duużo uczyć.
chyba musza jeszcze duzo zerznac od innych zanim im cos wyjdzie dobrego :P
Pablo01
User
Posty: 194
Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
Imię: Pawel
lokalizacja: Katowice

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: Pablo01 »

Kod: Zaznacz cały

chinole są tanie to fakt ale niestety to ich jedyna zaleta.nie twierdze że nie działają ale do codziennej jazdy to raczej sie nie nadają no chyba że ktoś lubi lagi. ech ta chińska masa wirująca... jeszcze sie muszą duużo uczyć.
Hmmm czyli lag twoim zdaniem jest spowodowany tym ze turbina jest chinolem ? Przecież można już kopic GT35 chinola z mniejsza dupa i po problemie ?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: k64 »

Pablo01 pisze:

Kod: Zaznacz cały

chinole są tanie to fakt ale niestety to ich jedyna zaleta.nie twierdze że nie działają ale do codziennej jazdy to raczej sie nie nadają no chyba że ktoś lubi lagi. ech ta chińska masa wirująca... jeszcze sie muszą duużo uczyć.
Hmmm czyli lag twoim zdaniem jest spowodowany tym ze turbina jest chinolem ? Przecież można już kopic GT35 chinola z mniejsza dupa i po problemie ?
oczywiscie ze mozna i to z innymi wirnikami i nie ma tutaj nic do tego fakt a bo chinol , wiekszej bzdury nie czytalem. i mozna nawet na BB (acz kolwiek tylko po stronie ssacej) kupic.
Sama Technologia robienia turbin jest stara jak Afryka, nic tam szczegolnego, chinol przynajmniej ten ktorym handluje w srodku identyczny jest jak np. holset a to ze inne wirniki ma to juz tylko na + ale kazdy moze miec swoje zdanie. Sam korpus to nic szczegolnego . a to ze jest juz technologia Triplex Ceramic BB to juz inny temat ale moze kiedys i zoltki pojda w tym kierunku.


w calym zakresie poszles o te 15stp i nie bylo stuku? bo ja przy + 10 juz mam strach... a moze zalales cos lepszego :heh:

czyli docierales ogniowo motor bo szybko ci poszlo ....

pozdrawiam .
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: g-rad »

motor poszedł ogniowo tylko, że odcinkę usawiłem do 4500, zapłon poszedł tylko na WOT i powyżej 1500 rpm. koledze hz10 chodzi o dużą masę wirującą czyli cięzkie wirniki i wałek. Widziałem w necie przeróbki na wirnikach z tytanu, ale takie przeróbki chińskiej turbiny pasują jak świni siodło :D
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: k64 »

g-rad pisze:motor poszedł ogniowo tylko, że odcinkę usawiłem do 4500, zapłon poszedł tylko na WOT i powyżej 1500 rpm. koledze hz10 chodzi o dużą masę wirującą czyli cięzkie wirniki i wałek. Widziałem w necie przeróbki na wirnikach z tytanu, ale takie przeróbki chińskiej turbiny pasują jak świni siodło :D
to chyba musze kupic wage elektroniczna i pokaze roznice , jak super lekkie sa wirniki holseta :śmiech:
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: hz10 »

to porównaj i nie pisz głupot.tylko wiesz porównaj te same a nie różne. różnica jest taka że te same chińskie wirniki założone do garretta powodują wstawanie o 500 rpm później o reakcji na gaz w użytecznym zakresie nie wspomne. faktycznie nie ma kosmicznych technologii ale diabeł tkwi w szczegółach.
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: hz10 »

Pablo01 pisze:

Kod: Zaznacz cały

chinole są tanie to fakt ale niestety to ich jedyna zaleta.nie twierdze że nie działają ale do codziennej jazdy to raczej sie nie nadają no chyba że ktoś lubi lagi. ech ta chińska masa wirująca... jeszcze sie muszą duużo uczyć.
Hmmm czyli lag twoim zdaniem jest spowodowany tym ze turbina jest chinolem ? Przecież można już kopic GT35 chinola z mniejsza dupa i po problemie ?
można tylko kto da gwarancje że kompresor wtedy nie zaliczy lewej strony mapy której de facto nikt na oczy nie widział? i co wtedy?
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce

Post autor: g-rad »

hz10 masz wiele wiedzy technicznej i jak byś chciał przedstawić to w formie nieubliżającej nikomu to świat by poszedł o krok do przodu :clap:
ODPOWIEDZ