Pat-325 pisze:Jak się jeździ na tym dyfrze?
Mam taki sam i trasa jest trochę męcząca, przy 140km/h okolice 4000obr/min.
Długość przełożenia byłaby idealna jakby jeszcze jeden bieg dodać
Różnica jest duża najbardziej widoczna w trasie teraz mam przy 2500obr około 110 km/h a na starym było około 90 km/h i tylko żałuję że wczśniej go nie zmieniłem bo i tak na starym moc nie była wykorzystana bo tracił przyczepność błyskawicznie .
Jeszcze znalazłem jakieś stare fotki ,dla małej aktualizacji.
Golf fajny. A pomijając golfa jak to jest z tymi dyframi,jak mam do w e36 założony z tdsa S 2.65 i jest za długi to da rade z jakiegoś bez szpery np. z 3.15 bebechy przełożyć żeby uzyskać S 3.15?
a .... vw nie kumam kompletnie tematu, jak tak to spoczko, ze szparami nie da sie tak- musza miec taka sama obudowe i glowe.. sam mam z tym metlik i nie umiem tego znalezc, najlepiej szukac szpere z sankami od razu w moim przypadku braku porownania
Dawno tu nie zaglądałem , przed połową roku 2015 została zamontowana turbina gt35 od . oraz wyremontowany silnik m52b25 (na żeliwnych tulejach) stary został sprzedany z turbiną K27. Po odwiedzeniu hamowni wypadało by coś zaktualizować .
Na początek nowe turbo ,kolektor ssący i wydechowy ,WG 44mm.
Daje coś ten kolektor dolotowy przy takich mocach poza równiejszym napełnianiem cylindrów i przez to zmniejszeniem ryzyka fuck-up'a na 3 i 4 cylindrze?
kuba-e21 pisze:Jak wykonałeś ten kolektor, że nie ma na nim żadnych spawów Wygląda mega profi !
Wydaje mi się że mogła to być maszynowa obróbka ścierniwem niemetalicznym
Wszystkie spawy są zeszlifowane na równo a małe nierówności wygładzone szpachlówką z włóknem szklanym .
Silnik i turbo sprawują się b.dobrze jedynie co zostało poprawione to jest wspawany łącznik elastyczny za WG .