BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
-
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Jesli sie nie myle to ta turbina jest z foliftowego m57 e46 .
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 31 paź 2009, o 13:27
- Imię: Olek
- lokalizacja: SC
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Turbiny dmuchaja wiecej, niz m50 bez awarii jest w stanie przyjac, wiec o to jestesmy spokojni
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Lewarek ma fabryczne cięgna, łapa skrzyni także jest OEM z E30. Przespawaliśmy mocowanie dzwonu skrzyni do bloku, także cała tylnia część skrzyni jest w swojej tradycyjnej pozycji.owiec pisze:jak wyglada sprawa ze lewarkiem skrzyni przy takim polozeniu silnika?
Skrzynia z diesla zdecydowanie by nie wystarczyła.Pablo01 pisze:Skrzynia pewnie z diesla lub przespawany dzwon .
Ogólnie chyba każdy ma coś z tymi zdjęciami na forum. 2-3 jest się w stanie wrzucić, a potem pojawia się błąd. Mam już całą fotorelację przygotowaną, tylko wrzucać, ale nie mogę ehm.Karolo pisze:Skrzynia odcięta na dzwonie, obkręcona ile potrzeba i przespawa do dzwonu na nowo. Ogólnie wspaniała wizytówka firmy z konkretnymi klockami użytymi do budowy
Ja bym prosił foto wozu z wierzchu, Marcin byś coś zapodał bo Michał nie jest w stanie
Miska i smok naszego autorstwa .kremat0r pisze:Co z miską, smokiem itp ?
Główna zaleta to oczywiście przypominanie nam swoją pozycją naszego silnika number one - jakim jest JZ . A tak naprawdę, to celem miał być "silnik do driftu" z rewelacyjną elastycznością. Od razu skierowaliśmy się w biturbo. Już w E36 było mało miejsca, w E30 jest jeszcze mniej po stronie wydechu, dlatego zdecydowaliśmy się na ułożenie silnika w pionie, aby zyskać go więcej. Innych znaczących korzyści nie ma.kremat0r pisze:Jakieś zalety pionowego ustawienia oprócz większej ilości miejsca na kolektor wydechowy ?
Pozdrawiam,
Michał.
Maleckis Motorsport
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Šwietny pomysł z silnikiem w pionie ! użyjecie kolektora ssącego z Alfy v6 turbo? Świetna alternatywa moim zdaniem. Pozdrawiam
-
- User
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 wrz 2011, o 20:34
- Imię: Marcin
- lokalizacja: poznań
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Tak majac tyle miejsca od strony wydechu mozna ze spokojem robic downpipe'y i ssacy
-
- User
- Posty: 31
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 16:35
- Imię: łuki
- lokalizacja: *************
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Koledzy możecie mnie oświecić dlaczego fabrycznie silnik jest montowany pod takim kątem (chyba 30')?? I dlaczego Wy postanowiliście go ustawić prostopadle do osi?? Pozdrawiam.
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
hmm może wystarczy jak przeczytasz trzy posty wyżej jak twojlukas87 pisze:Koledzy możecie mnie oświecić dlaczego fabrycznie silnik jest montowany pod takim kątem (chyba 30')?? I dlaczego Wy postanowiliście go ustawić prostopadle do osi?? Pozdrawiam.
-
- User
- Posty: 31
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 16:35
- Imię: łuki
- lokalizacja: *************
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Blacha nie wku...aj się już znalazłem odp ale powiedzcie mi koledzy czemu np. seryjnie silniki w BMW były właśnie montowane pod kątem, ma to jakieś techniczne znaczenie?
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Jak jedziesz sam za kiera to lepszy rozklad masy jest, to samo z akumulatorem ;d Choc moze to bzdura. Jakies techniczne powody? 1.8is chyba jest jeszcze bardziej pochylony niz m50 right?
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Trzeba brać też pod uwagę to, że w pionie silnik wchodzi jakieś 3-4 cm głębiej w tunel. Dziś to mierzyłem w e30 i przykładowo takie wstawienie M30B35 miałoby ogromny wpływ na zwiekszenie odlełości między kopułką a chłodnicą (jedno w drugie prawie sie wbija).
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Powodem montowania silnika pod kątem było obniżenie wysokości jednostki napędowej w komorze, tak by można niżej poprowadzić linię maski - tak było jak zaczęto stosować takie rozwiązanie (bodajże M10 był pierwszy). Później już tak zostało i dziś już jest tradycyjnym dla marki BMW.lukas87 pisze:... powiedzcie mi koledzy czemu np. seryjnie silniki w BMW były właśnie montowane pod kątem, ma to jakieś techniczne znaczenie?
Michał - zdjęcia powinny już wchodzić
www.turboBMW.pl
-
- Turbo-Team
- Posty: 219
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 01:43
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: Łomża
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
O MAJ GA Jak to pięknie wygląda
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Widze ze auto z czestochowy, juz sie nie moge doczekac kiedy zobacze/uslysze to na wyrazowie. Projekt jak zawsze na mega poziomie.
PS. Duzo pracy trzeba aby tak ulozyc silnik???
PS. Duzo pracy trzeba aby tak ulozyc silnik???
-
- User
- Posty: 31
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 16:35
- Imię: łuki
- lokalizacja: *************
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Dziękuję Korona za rzeczowe wyjaśnienie
-
- User
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 wrz 2011, o 20:34
- Imię: Marcin
- lokalizacja: poznań
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Dzis udalo sie zrobic mala a za razem wielka rzecz ktora cieszy oko!
Pzdr Marcin
W&M MOTORSPORT
Pzdr Marcin
W&M MOTORSPORT