[E34 Turbo] 88'

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: k64 »

spooch pisze:Z kolektorem wydechowym faktycznie jest problem...Lepiej kupic gotowy bo z tego co widzę każdy kto się podejmie zrobienia we własnym zakresie w efekcie szuka profi gotowca. Namierzyłeś te co na foto czy też będziesz próbował ogarnąć samemu? Gdzie je można dostać?
nie kazdy, ja raz zrobilem i nie bylo problemow ani razu.


bardzo ladnie, moc idzie do gory?
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: Grzesi(E30)k »

Tak podłubane M20 wygląda zabójczo i wyglądać lepiej może tylko M30 i Sxx :D

btw.przygotowywałeś w jakiś sposób blok pod szpilki czy mają 2 rodzaje gwintów na sobie?
-chałturnik-
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: elmo0104 »

spooch pisze:Z kolektorem wydechowym faktycznie jest problem...Lepiej kupic gotowy bo z tego co widzę każdy kto się podejmie zrobienia we własnym zakresie w efekcie szuka profi gotowca. Namierzyłeś te co na foto czy też będziesz próbował ogarnąć samemu? Gdzie je można dostać?

Jak się ma mało samozaparcia albo dużo pieniędzy to się zgodzę. Sam właśnie kończę pracę nad kolektorem i wiem ile to kosztuje czasu i nerwów ale myślę że warto spróbować jeśli chcesz coś bardzo customowego. U mnie w e36 klima zostaje a kolektor mam równoległościowy top:)
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
spooch
User
Posty: 58
Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
Imię: Arek
lokalizacja: NMR

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: spooch »

Skoro te są Twoje to napiszesz coś więcej o nich? Na tym foto wygląda to rewelka :piwo:
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Te są ze stali czarnej,róra ścianka 3 mm , flansza 12 mm , osłona aluminiowa , wszystkie sprzedane, jak znajdę wolną chwile zrobie kolejnych pare sztuk do m20 . Mój też będe zmieniał na krótki.
Obrazek

W lutym zeszłego roku suka po półtorej roku stania została wypchnięta z blaszaczka , wiadomo po co
Obrazek
Obrazek

motor pasuje jak ulał

Obrazek
tarczami zajął się rudy
Obrazek
Z nowości w elektronice to : wpadł wzmacniacz MSD ,który okazał się lekiem na układ zapłonowy ( aparat zapłonowy nie ogarnia wysokiego doładowania) , smt 6 z przepływomierzem masowym został zamieniony na det 2 z wbudowanym map,podpiołem N75, strojeniem zająłem się tym razem sam , wtryski 400 +, fura zajarała na oryginalnym przepływomierzu, założyłem nowy czujnik temp cieczy . Obawy związane z niskim stopniem sprężania znikły po pierwszej jeździe
doładowanie do" docierania" 0.9 bar, po 500 km doszedłem do wniosku że tak dalej nie ma sensu, i wyżuciłem przepływke , po paru godzinach żucania jobów fura zaczęła równo gadać i nie zalewać, na poprzednim silniku potrafiła się zalać trzeba było kręcić i się wkurwiać teraz tego problemu nie ma.
Po jakimś czasie boost podniosłem do 1.1 przy AFR w okolicach 12.5 i tak sobie troche pojeździłem.
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Szpilki mają dwa rodzaje gwintów, cena tłoków była mniej więcej taka sama jak u konkurencji.
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: DOHC »

bardzo rzadko piszę o wyglądzie ale powiem Ci że prezentuje się fantastycznie Twoje bmw . Gratuluje za wygląd i performance , życzę powodzenia
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: Karolo »

Musisz być extremalnie wyrobiony w wyjmowaniu tego motoru bez zdejmowania maski :D Na prawdę wygląda to oszałamiająco !
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Obrazek
WW88

Obrazek

Suka została schamowana w sierpniu w promotorze przez Miniaka

Obrazek

Wynik jest słaby z powodu z powodu niskiego afr 10,5 , dotego Miniak podpowiedział mi że załamanie momentu spowodowane jest słabym naciągiem sprężyny aktuatora. po powrocie do domu naciągnołem dźwignie mieszka , zrobiłem rundę po okolicy i pokazał się banan na mordzie, doładowanie trzyma 1,3 (w piku dochodzi do 1,4). Dodatkowo dręczyć mnie zaczeły słowa Miniaka , że 20% wachy idzie w pizdu, to fakt podpiołem laptopa , zmniejszyłem wache do 12 i auto zaczęło robić burdel na drodze.
Jednak przy nagłych klepach pojawiło się spalanie stukowe , nalanie racinga troche poprawiło sprawe ale i tak czasem potrafi zastukać.Auto w zeszłym roku przejechało 5000tys.Niedawno poddał się po raz kolejny łącznik wału i czekam na odpowiednik od M5 .Suka przez sezon zimowy przechodzi lift ryja, i czeka na EMU.
Obrazek

Pozdrawiam wszystkich fanatyków motoryzacji Żabol
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: Karolo »

Widze, masz wzmacniacz zapłonu MSD. Aż tak był wymagany?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Nie jest wymagany , można zastąpić układ zapłonowy na sześcio cewkowy bez aparatu,
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: k64 »

350 to nie zle jak na gt28 ona nie chetnie chce wiecej dawac niby do 400 .

1,4 to sobie pozwalasz :heh:

1. zapytam jasniej o zamki na pierscieniach - nie rozumiem? Miales jakos inaczej to rozwiazanie niz seryjny zamek na pierscieniu? (czyli przerwa) czy chodzi ci o to ze zalozyles poprostu pierscien i tak zostawiles - no bo co wiecej mozna zrobic?

2. Półka pierwszego pierścienia jest przewalcowana - po co? samemu to robiles?

3. 10stek pasowania zrobiles - glosno chodzi jak zimny?


dopiero teraz zauwazylem ze kucizna wleciala, gratki raz jeszcze, pieknie sie prezentuje - jedynie bym ic siknal na czarny lub wogole go zmienil
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

Zamek dobierasz do przeznaczenia auta, na 1,4 mili możesz mieć standard (bo i tak nie rozgrzejesz silnika do temp jaką lubi) , moje gt 2871 jest do 450 hp,
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: k64 »

żabol_E34 pisze:Zamek dobierasz do przeznaczenia auta, na 1,4 mili możesz mieć standard (bo i tak nie rozgrzejesz silnika do temp jaką lubi) , moje gt 2871 jest do 450 hp,
u mnie pierscienie dobierane byly pod tloki a nie pod przeznaczenie auta.
żabol_E34
User
Posty: 173
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:28
Imię: Tomek
lokalizacja: WW 88

Re: [E34 Turbo] 88'

Post autor: żabol_E34 »

tak , ale do ciebie należy przygotowanie zamków pod przeznaczenie, zwłaszcza w silniku doładowanym. Wynik nie jest najgorszy , o 14 na silniku i o 10 na kole hp mniejszy od twojego, półkę się walcuje żeby ją wcisnąć w głąb tłoka (zagęszczenie struktury materiału, podobnie jak kucie)
ODPOWIEDZ