e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4
-
- Turbo-Team
- Posty: 671
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
To spox bo można zawsze coś poprawic zanim lakier poleci
-
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 lip 2013, o 12:19
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Jastrzębie Zdr.
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Chętnie zobaczyłbym wykres z tym k27...
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Ale po kolei. Jestem po wstępnym strojeniu na rolkach. Auto muszę złożyć jak wróci z lakierni, parę rzeczy poprawić i strojenie na drodze
- Zibi122
- User
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
- Imię: Zbyszek
- lokalizacja: Ożarów Maz
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- Kontakt:
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Hej
Na 0,45 bara z k27 uzyskałem 270km i 400Nm w m50 na EMU.
Jak dmuchniesz 1 bar będzie około 350-370KM i 500-540Nm. Fajne turbo i mocno jedzie auto górą bo dół raczej nie będzie powalający. Taka charakterystyka turbo.
Powodzenia w dalszych modach.
Na 0,45 bara z k27 uzyskałem 270km i 400Nm w m50 na EMU.
Jak dmuchniesz 1 bar będzie około 350-370KM i 500-540Nm. Fajne turbo i mocno jedzie auto górą bo dół raczej nie będzie powalający. Taka charakterystyka turbo.
Powodzenia w dalszych modach.
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Jaka była specyfikacja turbosprężarki? Bo jest dość dużo modeli o różnych wirnikach i housingachZibi122 pisze:Hej
Na 0,45 bara z k27 uzyskałem 270km i 400Nm w m50 na EMU.
Jak dmuchniesz 1 bar będzie około 350-370KM i 500-540Nm. Fajne turbo i mocno jedzie auto górą bo dół raczej nie będzie powalający. Taka charakterystyka turbo.
Powodzenia w dalszych modach.
www.turboBMW.pl
- Zibi122
- User
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
- Imię: Zbyszek
- lokalizacja: Ożarów Maz
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- Kontakt:
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Nie pamiętam w tej chwili , mam ja jeszcze i ma tabliczkę znamionową. Miała na 100% cześć wydechową 12cm z wewnętrznym WG, który został zaspawany.
Wyglądem przypomina tą http://bonamotor.en.gasgoo.com/auto-pro ... 31930.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wykres: silnik nie dokręcany na hamowni do odcinki bo auto stroiłem na hamowni na 0,5 bara aby dobrze wchodził dół a potem i tak na drodze końcowo było 1,2 bara.
Wyglądem przypomina tą http://bonamotor.en.gasgoo.com/auto-pro ... 31930.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wykres: silnik nie dokręcany na hamowni do odcinki bo auto stroiłem na hamowni na 0,5 bara aby dobrze wchodził dół a potem i tak na drodze końcowo było 1,2 bara.
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
nie ukrywam, liczę na więcej
- Zibi122
- User
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
- Imię: Zbyszek
- lokalizacja: Ożarów Maz
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
- Kontakt:
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Będzie dobrze, nic się nie martw. Twoja ma większy wlot niż ta co była w tamtym M50 i dzięki temu i dół pewnie będzie lepszy i góra również.
Tak jak pisałem 350-370KM i 500Nm będzie na 1 barze.
Tak jak pisałem 350-370KM i 500Nm będzie na 1 barze.
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Wszystkie elementy są prawie gotowe do lakierowania, farba kupiona( bmw B50) za tydzień odbiór w kolorze
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Jak nigdy body nie komentuje to powiem że jak widziałem zdjęcia tych błotników itd to zapragnąłem taką mieć. Jak patrze teraz to powiem że zrobił bym wszystko żeby turbo wlazło pod maske... . Popraw to kiedys i bedzie malina
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Też razi mnie to w oczy ale nie mogłem zmieścić kolektora żeliwnego i takiej turbiny pod maską, musiałem ciąć albo nadkole albo maskę, jak widać wybrałem źle. Przy pierwszej awarii postaram się to poprawić, zmienić kolektor na rurkowy i dać oryginalną maskę
Na razie zostawiam tak jak jest i idę dalej, bo chce w końcu pojeździć na doładowaniu .
Na razie zostawiam tak jak jest i idę dalej, bo chce w końcu pojeździć na doładowaniu .
-
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Skąd jesteś Przemek?
-
- User
- Posty: 61
- Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
- Imię: przemek
- lokalizacja: slask
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
jestem z Gliwic
-
- User
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Zabrze
Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger
Super! Miejmy nadzieje że będzie z kim śmigać Auto jakie ma mieć przeznaczenie?