e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
caserwis
Turbo-Team
Posty: 671
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: caserwis »

To spox bo można zawsze coś poprawic zanim lakier poleci :pasuje:
bakuś
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 3 lip 2013, o 12:19
Imię: Kamil
lokalizacja: Jastrzębie Zdr.

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: bakuś »

Chętnie zobaczyłbym wykres z tym k27... :heh:
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

:heh: będzie
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

Ale po kolei. Jestem po wstępnym strojeniu na rolkach. Auto muszę złożyć jak wróci z lakierni, parę rzeczy poprawić i strojenie na drodze :clap:
Awatar użytkownika
Zibi122
User
Posty: 73
Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
Imię: Zbyszek
lokalizacja: Ożarów Maz
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Kontakt:

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: Zibi122 »

Hej

Na 0,45 bara z k27 uzyskałem 270km i 400Nm w m50 na EMU.
Jak dmuchniesz 1 bar będzie około 350-370KM i 500-540Nm. Fajne turbo i mocno jedzie auto górą bo dół raczej nie będzie powalający. Taka charakterystyka turbo.

Powodzenia w dalszych modach.
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: korona »

Zibi122 pisze:Hej

Na 0,45 bara z k27 uzyskałem 270km i 400Nm w m50 na EMU.
Jak dmuchniesz 1 bar będzie około 350-370KM i 500-540Nm. Fajne turbo i mocno jedzie auto górą bo dół raczej nie będzie powalający. Taka charakterystyka turbo.

Powodzenia w dalszych modach.
Jaka była specyfikacja turbosprężarki? Bo jest dość dużo modeli o różnych wirnikach i housingach
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
Zibi122
User
Posty: 73
Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
Imię: Zbyszek
lokalizacja: Ożarów Maz
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Kontakt:

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: Zibi122 »

Nie pamiętam w tej chwili , mam ja jeszcze i ma tabliczkę znamionową. Miała na 100% cześć wydechową 12cm z wewnętrznym WG, który został zaspawany.
Wyglądem przypomina tą http://bonamotor.en.gasgoo.com/auto-pro ... 31930.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wykres: silnik nie dokręcany na hamowni do odcinki bo auto stroiłem na hamowni na 0,5 bara aby dobrze wchodził dół a potem i tak na drodze końcowo było 1,2 bara.

Obrazek
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

:oops: nie ukrywam, liczę na więcej
Awatar użytkownika
Zibi122
User
Posty: 73
Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
Imię: Zbyszek
lokalizacja: Ożarów Maz
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Kontakt:

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: Zibi122 »

Będzie dobrze, nic się nie martw. Twoja ma większy wlot niż ta co była w tamtym M50 i dzięki temu i dół pewnie będzie lepszy i góra również.
Tak jak pisałem 350-370KM i 500Nm będzie na 1 barze.
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

Wszystkie elementy są prawie gotowe do lakierowania, farba kupiona( bmw B50) :clap:za tydzień odbiór w kolorze
Obrazek
Obrazek
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: DOHC »

Jak nigdy body nie komentuje to powiem że jak widziałem zdjęcia tych błotników itd to zapragnąłem taką mieć. Jak patrze teraz to powiem że zrobił bym wszystko żeby turbo wlazło pod maske... :). Popraw to kiedys i bedzie malina :)

Pozdrawiam
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

Też razi mnie to w oczy :kwasny: ale nie mogłem zmieścić kolektora żeliwnego i takiej turbiny pod maską, musiałem ciąć albo nadkole albo maskę, jak widać wybrałem źle. Przy pierwszej awarii postaram się to poprawić, zmienić kolektor na rurkowy i dać oryginalną maskę :heh:
Na razie zostawiam tak jak jest i idę dalej, bo chce w końcu pojeździć na doładowaniu :devill2: .
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: chudini3 »

Skąd jesteś Przemek?
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

jestem z Gliwic
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: chudini3 »

Super! Miejmy nadzieje że będzie z kim śmigać ;-) Auto jakie ma mieć przeznaczenie?
ODPOWIEDZ