BMW e36 328ti
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Dobrze, że byłeś u mnie w aucie i widziałeś logi. Nic Ci nie muszę udowadniać, więc jak nie pasuje to nie czytaj.
Mówię co widzę i czuje, a nie sieje teorie.
Wróciłem z dostrojenia, dolaliśmy paliwa. Wtryski wróciły na 53% DC przy 1.2b, EGT 900 stopni (czyli jest niższe niż było).
Chcieliśmy podnieść ciśnienie, ale sprężyna w WG więcej nie ogarnia. Zamówię springa i zaatakujemy 1.5b testowo.
Niestety potwierdza się to co myślałem od początku, nic więcej z tej chińszczyzny GT35 na tym doładowaniu się nie wyciśnie.
Mówię co widzę i czuje, a nie sieje teorie.
Wróciłem z dostrojenia, dolaliśmy paliwa. Wtryski wróciły na 53% DC przy 1.2b, EGT 900 stopni (czyli jest niższe niż było).
Chcieliśmy podnieść ciśnienie, ale sprężyna w WG więcej nie ogarnia. Zamówię springa i zaatakujemy 1.5b testowo.
Niestety potwierdza się to co myślałem od początku, nic więcej z tej chińszczyzny GT35 na tym doładowaniu się nie wyciśnie.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 328ti
jak jest okolice 540 to masz kres. Na 1,2 przy 2,8 powinna byc juz powoli dupa zapchana. a na 1,5 bedzie duzo nM a moc nie pojdzie juz do gory dawno , choc to zalezy od twojej motorowni i tunera stroicielaPat-325 pisze:Dobrze, że byłeś u mnie w aucie i widziałeś logi. Nic Ci nie muszę udowadniać, więc jak nie pasuje to nie czytaj.
Mówię co widzę i czuje, a nie sieje teorie.
Wróciłem z dostrojenia, dolaliśmy paliwa. Wtryski wróciły na 53% DC przy 1.2b, EGT 900 stopni (czyli jest niższe niż było).
Chcieliśmy podnieść ciśnienie, ale sprężyna w WG więcej nie ogarnia. Zamówię springa i zaatakujemy 1.5b testowo.
Niestety potwierdza się to co myślałem od początku, nic więcej z tej chińszczyzny GT35 na tym doładowaniu się nie wyciśnie.
Z innej T tez nie wycisniesz wiecej duzo mocy przy tym doladowaniu gdyz jeszcze nie wyskoczyles poza mape wirnika ssacego (zobacz moj wykres T76 na 1,2 bylo 550KM a wirnik jak lopata) blokuje cie wydech (turbo) , EGT masz wysokie . Jedz na kreski, szkoda ze nie byles na dyno przed zmiana kolektora wydechowego
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
No offence bracie, po prostu nie zgadza mi się to co piszesz, nie jestem alfa i omegą, często się mylę, jak czegoś nie rozumiem to drążę, więc liczyłem na wyjaśnienie, jednak nadal Twoje zdania przeczą prawom fizyki.Pat-325 pisze:Dobrze, że byłeś u mnie w aucie i widziałeś logi. Nic Ci nie muszę udowadniać, więc jak nie pasuje to nie czytaj.
Mówię co widzę i czuje, a nie sieje teorie.
Wróciłem z dostrojenia, dolaliśmy paliwa. Wtryski wróciły na 53% DC przy 1.2b, EGT 900 stopni (czyli jest niższe niż było).
Chcieliśmy podnieść ciśnienie, ale sprężyna w WG więcej nie ogarnia. Zamówię springa i zaatakujemy 1.5b testowo.
Niestety potwierdza się to co myślałem od początku, nic więcej z tej chińszczyzny GT35 na tym doładowaniu się nie wyciśnie.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Sprężynka na 1b do WG została zamontowana wczoraj, ciśnienie podniesione i nic to nie dało. Wchodziło 1.4b i opadało na 1.2b. Niestety wczoraj zaczęło padać, więc testów dalej nie było.
Wracając wpadliśmy na pomysł, że przyczyną może być filterek powietrza.
Bingo, ściągnąłem filterek, nadmuchało 1.4b i wtryski ruszyły pod 60%.
Po południu widzę się ze stroicielem to wygładzimy boost i przesuniemy boost-cut'y, obecnie ustawione na 1.5b stąd i dwa dołki na wykresie i 90% otwarcia TPS bo się przestraszyłem
0.5b - 3100rpm
1.0b - 3600rpm
1.4b - 4000rpm
Taka pierdoła a krwi napsuła. Jak montowałem ostatnio sprężarkę to myślałem, żeby go nie zakładać na próbę.
Teraz pytanie - jaki filtr który się tam zmieści założyć?
Wracając wpadliśmy na pomysł, że przyczyną może być filterek powietrza.
Bingo, ściągnąłem filterek, nadmuchało 1.4b i wtryski ruszyły pod 60%.
Po południu widzę się ze stroicielem to wygładzimy boost i przesuniemy boost-cut'y, obecnie ustawione na 1.5b stąd i dwa dołki na wykresie i 90% otwarcia TPS bo się przestraszyłem
0.5b - 3100rpm
1.0b - 3600rpm
1.4b - 4000rpm
Taka pierdoła a krwi napsuła. Jak montowałem ostatnio sprężarkę to myślałem, żeby go nie zakładać na próbę.
Teraz pytanie - jaki filtr który się tam zmieści założyć?
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW e36 328ti
Zawsze miałem wrażenie że jedynym plusem po za ceną tych filtrów jest to że mają małe wymiary. Ale mała powierzchnia to mało powietrza. Aczkolwiek nie wiem jak to działa u Stolarskiego w LS-ie turbo bo też ma tam taki filtr :-P a jakby zapodać kolano 180 stopni i jakiś odpowiednich rozmiarów filtr? Czy nie ma aż tam tyle miejsca?
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Będziem kombinować z kolankiem spawanym z miliona kawałków, jest tam dość ciasno.
Chyba, że dorwę na przymiarkę silikon 4" to spróbuje upchnąć.
Chyba, że dorwę na przymiarkę silikon 4" to spróbuje upchnąć.
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 328ti
Ja bym pokombinował z innym rodzajem gąbki a filtr zostawił na swoim miejscu
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Postroili, wjechało 1.5b. Wtryski max 62-65%. EGT na 5tym biegu przy 230km/h 920 stopni, stałe nierosnące.
Powinno być 500+KM. Całkiem przyjemnie zaczęło jechać. Dwójka kompletnie przestała istnieć.
Powinno być 500+KM. Całkiem przyjemnie zaczęło jechać. Dwójka kompletnie przestała istnieć.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 328ti
Jeszcze seryjne szpilki nie wyciagniete?Pat-325 pisze:Postroili, wjechało 1.5b. Wtryski max 62-65%. EGT na 5tym biegu przy 230km/h 920 stopni, stałe nierosnące.
Powinno być 500+KM. Całkiem przyjemnie zaczęło jechać. Dwójka kompletnie przestała istnieć.
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Od roku ciągle te same, jak się wyciągną i podniosą głowę to się zmieni. Ja problemu nie widzę.
Sprawdziliśmy co da się dmuchnąć z GT35 na tym setupie.
Sprawdziliśmy co da się dmuchnąć z GT35 na tym setupie.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Taka lajtowa produkcja, dziewczyńskie zmiany biegów przez dalej niezmieniony docisk.
Dwa przejazdy do 180km/h. Coś tam widać i słychać jak to jedzie:
https://www.youtube.com/watch?v=MpzS12CbBSw" onclick="window.open(this.href);return false;
Dwa przejazdy do 180km/h. Coś tam widać i słychać jak to jedzie:
https://www.youtube.com/watch?v=MpzS12CbBSw" onclick="window.open(this.href);return false;
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW e36 328ti
Ładnie jedzie ! jaki masz dyfer ? do ilu kręcisz motor ? Gratki projektu !Pat-325 pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=MpzS12CbBSw" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Dzięki.
Z dyfrem wróciłem do 3.45 z 40% spięciem. Na zimę nie planuję żadnych zmian w tym temacie. Na wiosnę coś pomyślimy.
Odcinkę mam ustawioną na 7000rpm, ale jakoś z przyzwyczajenia na ucho z reguły zmieniam bieg ciut wcześniej.
Z dyfrem wróciłem do 3.45 z 40% spięciem. Na zimę nie planuję żadnych zmian w tym temacie. Na wiosnę coś pomyślimy.
Odcinkę mam ustawioną na 7000rpm, ale jakoś z przyzwyczajenia na ucho z reguły zmieniam bieg ciut wcześniej.
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW e36 328ti
Przy odcince 7000 , na drugim biegu dokręci do 100km/h?