BMW E30 M50 turbo Marek_W
-
- User
- Posty: 51
- Rejestracja: 23 wrz 2011, o 18:12
- Imię: Marek
- lokalizacja: mazowsze
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Z własnego małego doświadczenia,miałem e34 z lutego 91' i e36 z listopada 91' obydwa m50b25nv .Różniły się tłokami i pierścieniami.
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Na pewno do M50B25 NV szły tłoki ks i mahle.
Mahle i KS podają w katalogach że pierścienie olejowe mają 3mm wysokości, do vanosa 2mm.
Edit: Pogmerałem po katalogach i te pierścionki goetze które kupiłeś są do vanosa.
Nr goetze własciwych pierscieni to 08-702600-00 i faktycznie są opisywane jako do m40.
Mahle i KS podają w katalogach że pierścienie olejowe mają 3mm wysokości, do vanosa 2mm.
Edit: Pogmerałem po katalogach i te pierścionki goetze które kupiłeś są do vanosa.
Nr goetze własciwych pierscieni to 08-702600-00 i faktycznie są opisywane jako do m40.
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Ja też trochę tłoków w rękach trzymałem, w tym z 15 kompletów z M50 NV. I tak jak wyżej napisano, było dwóch dostawców tłoków (Mahle i KS), ale z takimi samymi pierścieniami. Jeśli twierdzisz że było inaczej - podaj wiarygodne źródło.marek.s pisze:Z własnego małego doświadczenia,miałem e34 z lutego 91' i e36 z listopada 91' obydwa m50b25nv .Różniły się tłokami i pierścieniami.
www.turboBMW.pl
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Dobra, stało się i niech to będzie nauczka dla kolejnych narwańców
przez chwilę myślałem co by tu począć i ....
19:40 filmik motywacyjny
https://www.youtube.com/watch?v=Hl_RD8nBwmY" onclick="window.open(this.href);return false;
a właściwie dwa....
https://www.youtube.com/watch?v=_oNA8zytUZQ" onclick="window.open(this.href);return false;
i do roboty, 21:30 silnik leżał częściowo ogołocony obok auta, na jutro będą pierścionki i uszczelki, moze uda sie ogarnąć planowanie od strzała to na czwartek fura będzie śmigać
przez chwilę myślałem co by tu począć i ....
19:40 filmik motywacyjny
https://www.youtube.com/watch?v=Hl_RD8nBwmY" onclick="window.open(this.href);return false;
a właściwie dwa....
https://www.youtube.com/watch?v=_oNA8zytUZQ" onclick="window.open(this.href);return false;
i do roboty, 21:30 silnik leżał częściowo ogołocony obok auta, na jutro będą pierścionki i uszczelki, moze uda sie ogarnąć planowanie od strzała to na czwartek fura będzie śmigać
-
- User
- Posty: 132
- Rejestracja: 2 sty 2011, o 10:40
- Imię: marcin
- lokalizacja: wałbrzych
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Moze tym razem się uda. Powodzenia
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
sprawdź krzywizne głowicy, jak dobrze dokręcałeś nie koniecznie się pogieła.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Turbo-Team
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
- Imię: Krzysiek
- lokalizacja: Wojnicz
- Lokalizacja: Wojnicz
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Ja wiem czy jest sens planować głowice jak silnik ledwo co złożony był i nic nie najechane prawie? Pewnie jeszcze nawet uszczelka sie na niej nie odbiła za bardzo jeśli jest idealnie płaska, wyczyścic i heja
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Ja bym to złożył jeszcze na starych uszczelkach i by chodziło .
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Dziwna sprawa. Korbowody miały takie same? Może dół w jednym był z vanosa?marek.s pisze:Z własnego małego doświadczenia,miałem e34 z lutego 91' i e36 z listopada 91' obydwa m50b25nv .Różniły się tłokami i pierścieniami.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Zmienione i silnik prawie złożony.
Sprzedam komplet pierscieni prawie nowe za pol ceny
Sprzedam komplet pierscieni prawie nowe za pol ceny
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
W wolnych chwilach robię powoli kilometry, a w międzyczasie zbieram jakieś graty
mam pytanie odnośnie docierania, czy rzeczywiście powinienem zrobić ten 1000km bez przekraczania 3-4 tys obrotów czy można wkręcać auto wyżej ?
czytałem trochę na internecie i ile ludzi tyle opinii, jakie jest wasze zdanie w kwestii docierania nowo złożonego silnika ?
mam pytanie odnośnie docierania, czy rzeczywiście powinienem zrobić ten 1000km bez przekraczania 3-4 tys obrotów czy można wkręcać auto wyżej ?
czytałem trochę na internecie i ile ludzi tyle opinii, jakie jest wasze zdanie w kwestii docierania nowo złożonego silnika ?
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Powinieneć mu od razu w palnik dawać. Mój silnik po rozgrzaniu dostał od razu obroty do odcinki ale ważne też żeby miał obciążenie więc dociskaj gaz na 3,4,5 biegu do podłogi ale nie koniecznie do odcinki. Ważniejsze obciążenie auta niż wysokie obroty przy docieraniu.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- Drapek
- Turbo-Team
- Posty: 192
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
- Imię: michał
- lokalizacja: kozienice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
ja też jestem zdania że wyższe obroty przy docieraniu silnika mu nie zaszkodzą, byle nie były one długotrwałe.
(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
M20B25
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Daj gładką na zewnątrz bedzie bardziej estetycznie. Finalnie mozesz wypolerować na lustro i bedzie git.