BMW E30 M50 turbo Marek_W

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Marek_W
Turbo-Team
Posty: 177
Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
Imię: Marek
lokalizacja: Ząbkowice

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: Marek_W »

Także tego... zagadała za pierwszym strzałem :)

http://www.youtube.com/watch?v=LTXSxioB45Y" onclick="window.open(this.href);return false;

jutro składam środek, lampy i działam dalej :)
Awatar użytkownika
Pietrek.L
User
Posty: 50
Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
Imię: Piotr
lokalizacja: (W-ch) / Opole

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: Pietrek.L »

Marku myślę, że ten kolektor co pokazałeś nie jest zły, dużo też daje zostawienie plastikowej flanszy z M50 (sam kolektor ssący tak się nie nagrzewa) no i jest prosty w budowie.
Równe napełnienie cylindrów gwarantuje kolektor dwukomorowy (taki jak w BMW P54b20, Audi s1, czy u Cowboya w Audi 80 R32). Swoje też dała by przepustnica z m60b40 (przepływ i reakcja na gaz).
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: kamil7s »

Jaki planujesz kolektor wydechowy?
E30 325
Marek_W
Turbo-Team
Posty: 177
Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
Imię: Marek
lokalizacja: Ząbkowice

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: Marek_W »

Panowiem mam pewien problem, po odpaleniu od razu podpiąłem silnik pod kompa i wywala mi cały czas 2 błędy

błąd 3 wtryskiwacz, cylinder 1
błąd 6 wtryskiwacz stopień wyjściowy

dodam że zauważyłem dziwne zachowanie pompki paliwa
czasami po przekręceniu zapłony normalnie nabija ciśnienie i przestaje pracować, a czasami tego nie robi ( nawet jak auto długo stoi) i zaczyna pracować dopiero przy kręceniu rozrusznikiem i jak auto już zapali.

wymieniłem pierwszy wtrysk i dalej lipa

ma ktoś jakiś pomysł ??
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: elmo0104 »

Masę masz dobrą na wtryskach? Masz det podłączony? W trybie FIT?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: Szpera »

Z tego co piszą to 520 usd z przesyłką https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos ... e=54EC9230 https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 4a1288addb https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 5a8ea3b81e , nie wiem ile kosztuje spawanie i materiał, do tego sporo pracy, a ten wygląda zacnie ! Użytkownik "KS Racing Thailand" na facebook jakby coś ;)
Awatar użytkownika
Pietrek.L
User
Posty: 50
Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
Imię: Piotr
lokalizacja: (W-ch) / Opole

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: Pietrek.L »

Szpera pisze:Z tego co piszą to 520 usd z przesyłką https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos ... e=54EC9230 https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 4a1288addb https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 5a8ea3b81e , nie wiem ile kosztuje spawanie i materiał, do tego sporo pracy, a ten wygląda zacnie ! Użytkownik "KS Racing Thailand" na . jakby coś ;)
Daleko szukać nie trzeba http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=6&t=5529" onclick="window.open(this.href);return false;
Marek_W
Turbo-Team
Posty: 177
Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
Imię: Marek
lokalizacja: Ząbkowice

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: Marek_W »

Panowie, w życiu nie dam 500 baksów za kolektor jak mam stertę materiału i warunki do wykonania go samemu :)
może ktoś pomoże z tematem tego wtryskiwacza i pompki paliwa ??

jest tak że czasami po przekręceniu zapłonu nabije ciśnienie, a czasami zaczyna działać dopiero przy rozruchu ( wtedy odpala i normlanie pracuje)

co mogło się stac ?
no i te błędy

wtryskiwcz 1 ( podmieniony i dalej lipa)

wtryskiwcz błąd wyjściowy ( nie wiem co to jest)
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: Pan. B »

Wiązkę do wtrysków sprawdzałeś?
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: Miś »

Wygląda na to, że Twój sterownik czasem myśli, że jest przekręcony zapłon pomimo braku kluczyka w stacyjce, dlatego nie nabija ciśnienia paliwa po długim postoju.
Wiązka silnika i wtrysków na dzień dobry.
Brak dobijania paliwa po zapłonie ma prawo bytu niedługo po zgaszeniu silnika - to normalne.
Odnośnie pytania z poprzedniej strony, tak pisałem o Twoich 350tkach.
Marek_W
Turbo-Team
Posty: 177
Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
Imię: Marek
lokalizacja: Ząbkowice

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: Marek_W »

Kurdę od 2 dni walczę z tym swoim silnikiem i nie mogę dojść o co kaman....

dzisiaj pierwszy raz wyjechałem poza podwórko ( myślałem że "ułoży" się u mu przejdzie) i jest lipa
okazało się że silnik dostaje tak dużą dawkę paliwa na wszystkich baniakach że nadmiar nie dopala się i wyłazi spod uszczelek na łączeniach wydechu
zgasiłem auto, łącznie przejechałem moze 15km, po podmianie kompa na inny ale z takiego samego silnika dalej bez zmian

wykręciłem świece i okazało się że wszystkie okopcone, a na cylindrach aż widać nadmiar niedopalonej benzynki

Czy to może być spowodowane zimniejszymi świecami ? to są BKR7E

Obrazek
Obrazek

nie chcę nic uszkodzić i nie jezdziłem więcej.
co może być przyczyną ?
chodzi nierówno
na kompie pokazuje jakieś dziwne błędy dotyczące wtryskiwaczy
okopcone świece i zbyt duża dawka paliwa


cewki sprawdzone, przepływka sprawdzona, sonda lambda bosch sprawna,
jedyne co jest w instalacji silnika nie oryginalne to czujnik temp. na zegary,

a gdybym zamienił wtyczki od czujnika wału i wałka ? bo są takie same ??
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: elmo0104 »

Pytałem się już ale zapytam raz jeszcze bo może umknął Ci mój post. Czy masz podłączonego deta, jeśli tak to w jakim trybie? Niedopalone paliwo nie może być spowodowane zimniejszymi świecami.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Marek_W
Turbo-Team
Posty: 177
Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
Imię: Marek
lokalizacja: Ząbkowice

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: Marek_W »

Silnik pracuje na seryjnej wiązce/ kompie / czujnikach pełna seria na dotarciu
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: leo »

Dolot masz szczelny?
BMWexpert Motorsport
Marek_W
Turbo-Team
Posty: 177
Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
Imię: Marek
lokalizacja: Ząbkowice

Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W

Post autor: Marek_W »

hmm jedyne miejsce gdzie może zasysać lewe powietrze to wąż który idzie z kolektora do króćca od odmy.
mały wężyk, on może siać taki zamęt ?
ODPOWIEDZ