BMW E30 M50 turbo Marek_W
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Także tego... zagadała za pierwszym strzałem
http://www.youtube.com/watch?v=LTXSxioB45Y" onclick="window.open(this.href);return false;
jutro składam środek, lampy i działam dalej
http://www.youtube.com/watch?v=LTXSxioB45Y" onclick="window.open(this.href);return false;
jutro składam środek, lampy i działam dalej
- Pietrek.L
- User
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
- Imię: Piotr
- lokalizacja: (W-ch) / Opole
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Marku myślę, że ten kolektor co pokazałeś nie jest zły, dużo też daje zostawienie plastikowej flanszy z M50 (sam kolektor ssący tak się nie nagrzewa) no i jest prosty w budowie.
Równe napełnienie cylindrów gwarantuje kolektor dwukomorowy (taki jak w BMW P54b20, Audi s1, czy u Cowboya w Audi 80 R32). Swoje też dała by przepustnica z m60b40 (przepływ i reakcja na gaz).
Równe napełnienie cylindrów gwarantuje kolektor dwukomorowy (taki jak w BMW P54b20, Audi s1, czy u Cowboya w Audi 80 R32). Swoje też dała by przepustnica z m60b40 (przepływ i reakcja na gaz).
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Panowiem mam pewien problem, po odpaleniu od razu podpiąłem silnik pod kompa i wywala mi cały czas 2 błędy
błąd 3 wtryskiwacz, cylinder 1
błąd 6 wtryskiwacz stopień wyjściowy
dodam że zauważyłem dziwne zachowanie pompki paliwa
czasami po przekręceniu zapłony normalnie nabija ciśnienie i przestaje pracować, a czasami tego nie robi ( nawet jak auto długo stoi) i zaczyna pracować dopiero przy kręceniu rozrusznikiem i jak auto już zapali.
wymieniłem pierwszy wtrysk i dalej lipa
ma ktoś jakiś pomysł ??
błąd 3 wtryskiwacz, cylinder 1
błąd 6 wtryskiwacz stopień wyjściowy
dodam że zauważyłem dziwne zachowanie pompki paliwa
czasami po przekręceniu zapłony normalnie nabija ciśnienie i przestaje pracować, a czasami tego nie robi ( nawet jak auto długo stoi) i zaczyna pracować dopiero przy kręceniu rozrusznikiem i jak auto już zapali.
wymieniłem pierwszy wtrysk i dalej lipa
ma ktoś jakiś pomysł ??
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Masę masz dobrą na wtryskach? Masz det podłączony? W trybie FIT?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Z tego co piszą to 520 usd z przesyłką https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos ... e=54EC9230 https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 4a1288addb https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 5a8ea3b81e , nie wiem ile kosztuje spawanie i materiał, do tego sporo pracy, a ten wygląda zacnie ! Użytkownik "KS Racing Thailand" na facebook jakby coś
- Pietrek.L
- User
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
- Imię: Piotr
- lokalizacja: (W-ch) / Opole
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Daleko szukać nie trzeba http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=6&t=5529" onclick="window.open(this.href);return false;Szpera pisze:Z tego co piszą to 520 usd z przesyłką https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos ... e=54EC9230 https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 4a1288addb https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 5a8ea3b81e , nie wiem ile kosztuje spawanie i materiał, do tego sporo pracy, a ten wygląda zacnie ! Użytkownik "KS Racing Thailand" na . jakby coś
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Panowie, w życiu nie dam 500 baksów za kolektor jak mam stertę materiału i warunki do wykonania go samemu
może ktoś pomoże z tematem tego wtryskiwacza i pompki paliwa ??
jest tak że czasami po przekręceniu zapłonu nabije ciśnienie, a czasami zaczyna działać dopiero przy rozruchu ( wtedy odpala i normlanie pracuje)
co mogło się stac ?
no i te błędy
wtryskiwcz 1 ( podmieniony i dalej lipa)
wtryskiwcz błąd wyjściowy ( nie wiem co to jest)
może ktoś pomoże z tematem tego wtryskiwacza i pompki paliwa ??
jest tak że czasami po przekręceniu zapłonu nabije ciśnienie, a czasami zaczyna działać dopiero przy rozruchu ( wtedy odpala i normlanie pracuje)
co mogło się stac ?
no i te błędy
wtryskiwcz 1 ( podmieniony i dalej lipa)
wtryskiwcz błąd wyjściowy ( nie wiem co to jest)
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Wiązkę do wtrysków sprawdzałeś?
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Wygląda na to, że Twój sterownik czasem myśli, że jest przekręcony zapłon pomimo braku kluczyka w stacyjce, dlatego nie nabija ciśnienia paliwa po długim postoju.
Wiązka silnika i wtrysków na dzień dobry.
Brak dobijania paliwa po zapłonie ma prawo bytu niedługo po zgaszeniu silnika - to normalne.
Odnośnie pytania z poprzedniej strony, tak pisałem o Twoich 350tkach.
Wiązka silnika i wtrysków na dzień dobry.
Brak dobijania paliwa po zapłonie ma prawo bytu niedługo po zgaszeniu silnika - to normalne.
Odnośnie pytania z poprzedniej strony, tak pisałem o Twoich 350tkach.
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Kurdę od 2 dni walczę z tym swoim silnikiem i nie mogę dojść o co kaman....
dzisiaj pierwszy raz wyjechałem poza podwórko ( myślałem że "ułoży" się u mu przejdzie) i jest lipa
okazało się że silnik dostaje tak dużą dawkę paliwa na wszystkich baniakach że nadmiar nie dopala się i wyłazi spod uszczelek na łączeniach wydechu
zgasiłem auto, łącznie przejechałem moze 15km, po podmianie kompa na inny ale z takiego samego silnika dalej bez zmian
wykręciłem świece i okazało się że wszystkie okopcone, a na cylindrach aż widać nadmiar niedopalonej benzynki
Czy to może być spowodowane zimniejszymi świecami ? to są BKR7E
nie chcę nic uszkodzić i nie jezdziłem więcej.
co może być przyczyną ?
chodzi nierówno
na kompie pokazuje jakieś dziwne błędy dotyczące wtryskiwaczy
okopcone świece i zbyt duża dawka paliwa
cewki sprawdzone, przepływka sprawdzona, sonda lambda bosch sprawna,
jedyne co jest w instalacji silnika nie oryginalne to czujnik temp. na zegary,
a gdybym zamienił wtyczki od czujnika wału i wałka ? bo są takie same ??
dzisiaj pierwszy raz wyjechałem poza podwórko ( myślałem że "ułoży" się u mu przejdzie) i jest lipa
okazało się że silnik dostaje tak dużą dawkę paliwa na wszystkich baniakach że nadmiar nie dopala się i wyłazi spod uszczelek na łączeniach wydechu
zgasiłem auto, łącznie przejechałem moze 15km, po podmianie kompa na inny ale z takiego samego silnika dalej bez zmian
wykręciłem świece i okazało się że wszystkie okopcone, a na cylindrach aż widać nadmiar niedopalonej benzynki
Czy to może być spowodowane zimniejszymi świecami ? to są BKR7E
nie chcę nic uszkodzić i nie jezdziłem więcej.
co może być przyczyną ?
chodzi nierówno
na kompie pokazuje jakieś dziwne błędy dotyczące wtryskiwaczy
okopcone świece i zbyt duża dawka paliwa
cewki sprawdzone, przepływka sprawdzona, sonda lambda bosch sprawna,
jedyne co jest w instalacji silnika nie oryginalne to czujnik temp. na zegary,
a gdybym zamienił wtyczki od czujnika wału i wałka ? bo są takie same ??
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Pytałem się już ale zapytam raz jeszcze bo może umknął Ci mój post. Czy masz podłączonego deta, jeśli tak to w jakim trybie? Niedopalone paliwo nie może być spowodowane zimniejszymi świecami.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
Silnik pracuje na seryjnej wiązce/ kompie / czujnikach pełna seria na dotarciu
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
-
- Turbo-Team
- Posty: 177
- Rejestracja: 6 lis 2013, o 21:54
- Imię: Marek
- lokalizacja: Ząbkowice
Re: BMW E30 M50 turbo Marek_W
hmm jedyne miejsce gdzie może zasysać lewe powietrze to wąż który idzie z kolektora do króćca od odmy.
mały wężyk, on może siać taki zamęt ?
mały wężyk, on może siać taki zamęt ?