E39 530i TURBO 441hp 658nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm

Post autor: g-rad »

Zostawiasz ori moduł ABS z którego sygnał idzie na zegary. Ot cała filozofia.
Można bez modułu ABS, bezpośrednio z czujnika w kole, jednak trzeba zasilić czujnik tak jak jest to podane w TIS. Nie wiem czy licznik będzie podawał prawidłowe wartości
W przypadku EMU można wykorzystać VSS IN i wyjście analogowe skonfigurowane na tacho.
tomasz88
User
Posty: 18
Rejestracja: 28 kwie 2015, o 18:51
Imię: tomek
lokalizacja: białystok

Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm

Post autor: tomasz88 »

Tak też myślałem ale po usunięciu ews-a zniknęło zasilanie sterownika abs. Może mieć coś jedno z drugim wspólnego? Przekaźniki i bezpieczniki są w porządku tylko po zapłonie nie ma na jednym (bezpieczniku) napięcia.
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm

Post autor: g-rad »

Sciagnij sobie pinout modulu abs i sprawdz czy dochodzi zasilanie. Dodatkowo jezeli to jest wersja z asc to sterownik musi widziec przycisk kontroli trakcji.
ODPOWIEDZ