Zostawiasz ori moduł ABS z którego sygnał idzie na zegary. Ot cała filozofia.
Można bez modułu ABS, bezpośrednio z czujnika w kole, jednak trzeba zasilić czujnik tak jak jest to podane w TIS. Nie wiem czy licznik będzie podawał prawidłowe wartości
W przypadku EMU można wykorzystać VSS IN i wyjście analogowe skonfigurowane na tacho.
E39 530i TURBO 441hp 658nm
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
-
- User
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 kwie 2015, o 18:51
- Imię: tomek
- lokalizacja: białystok
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Tak też myślałem ale po usunięciu ews-a zniknęło zasilanie sterownika abs. Może mieć coś jedno z drugim wspólnego? Przekaźniki i bezpieczniki są w porządku tylko po zapłonie nie ma na jednym (bezpieczniku) napięcia.
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E39 530i TURBO 441hp 658nm
Sciagnij sobie pinout modulu abs i sprawdz czy dochodzi zasilanie. Dodatkowo jezeli to jest wersja z asc to sterownik musi widziec przycisk kontroli trakcji.