E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona 7!
-
- User
- Posty: 59
- Rejestracja: 17 mar 2012, o 16:06
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Gdynia
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
http://www.m42club.com/forum/index.php?topic=14554.0" onclick="window.open(this.href);return false;
tylko żywotność i koszt modów jest nie współmierny w porównaniu do m50 zrobionego na te "standardowe" 400hp. M42B20 to rozumiem stroker na wale m47 miałby być? Podejrzewam, że wał klęknie, chyba że planujesz jakieś grube rozwierty ale wiele kuców to nie przyniesie w porownaniu do wału z diesla.
pzdr
tylko żywotność i koszt modów jest nie współmierny w porównaniu do m50 zrobionego na te "standardowe" 400hp. M42B20 to rozumiem stroker na wale m47 miałby być? Podejrzewam, że wał klęknie, chyba że planujesz jakieś grube rozwierty ale wiele kuców to nie przyniesie w porownaniu do wału z diesla.
pzdr
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
OT wał korbowy pasuje tylko z wybranych diesli.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Wczoraj autko przywiozłem z zimowania, stało sobie pod kocem w suchym garażu pod Rzeszowem. Wszystko pracuje jak należy, czas zająć się rozerwanym kolektorem wydechowym, ogarnięciem pierdółek na igłę (termopara EGT, podświetlenie temp. oleju, czujnik zamknięcia drzwi pasażera), zejść z boost'em na okolice 1,1b i finalnie wystroić wóz na hamowni.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Nowy na forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lip 2014, o 16:09
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Fajnie że coś się dzieje , będziecie jakoś przerabiać podparcia kolektora czy po prostu zostanie poprawiony w punktach pęknięcia ?
I mam pytanie co do uszczelki pod głowicę , po rozwiercie bloku była jakaś obróbka czy założyliście całkowicie seryjną ?
Pozdrawiam.
I mam pytanie co do uszczelki pod głowicę , po rozwiercie bloku była jakaś obróbka czy założyliście całkowicie seryjną ?
Pozdrawiam.
-
- User
- Posty: 90
- Rejestracja: 5 mar 2011, o 08:44
- Imię: Adam
- lokalizacja: Białystok
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
a moze jak już będzoesz spawał kolektor to i mi wyspawasz??
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Podpory są profi, tam gdzie rozerwało kolektor zostanie pospawany i wzmocniony.
Uszczelka standard - średnica zwiększyła się zaledwie o 1mm, więc nie trzeba kupować innej, ani roztaczać.
Nie ma czasu własnych aut dłubać, a co dopiero czyichś. :P
Uszczelka standard - średnica zwiększyła się zaledwie o 1mm, więc nie trzeba kupować innej, ani roztaczać.
Nie ma czasu własnych aut dłubać, a co dopiero czyichś. :P
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 17:25
- Imię: Adam
- lokalizacja: Ostrołęka
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Dawajcie jakiś filmik jak to jedzie.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
W aucie wszystko dograne, śmiga bezawaryjnie, jedyne awarie to ukręcona półoś. Ostatnimi dniami wystrojone finalnie na 1,2b spadające na 1,05b na PB98, po włączeniu LPG boost wynosi 0,55-0,5b i śmiga do 5200 sobie ekonomicznie.
Ze względu na szybko kończące się biegi wskoczyła duża głowa 2,93 zamiast małej 3,45 ze szperą. Brakuje szpery, więc dołożymy sam wkład oraz półosie od dużej (obecne od małej głowy ukręcają się na zawołanie strzelając na suchym).
Spalanie LPG wynosi 9-15 - w zależności czy to spokojna trasa czy miasto dynamicznie w miarę.
Wczoraj było hamowanko - to już finalne wystrojenie silnika oraz finalny setup auta - teraz tylko jeździć, jeździć i jeździć.
Na dniach pasuje tylko nakręcić coś z zegarów i zmierzyć 100-200.
Boost 1,2b spadający na 1,05b, bezpieczny zapłon i AFR.
Ze względu na szybko kończące się biegi wskoczyła duża głowa 2,93 zamiast małej 3,45 ze szperą. Brakuje szpery, więc dołożymy sam wkład oraz półosie od dużej (obecne od małej głowy ukręcają się na zawołanie strzelając na suchym).
Spalanie LPG wynosi 9-15 - w zależności czy to spokojna trasa czy miasto dynamicznie w miarę.
Wczoraj było hamowanko - to już finalne wystrojenie silnika oraz finalny setup auta - teraz tylko jeździć, jeździć i jeździć.
Na dniach pasuje tylko nakręcić coś z zegarów i zmierzyć 100-200.
Boost 1,2b spadający na 1,05b, bezpieczny zapłon i AFR.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres strona 4!
Super autko do pośmigania po ulicy
-
- Nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 5 cze 2015, o 13:29
- Imię: Artur
- lokalizacja: Kraków
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres strona 4!
Świetny projekt! Od dłuższego czasu szukam odpowiedniej jednostki do mojej e30 318i daily. Cały czas sercem wokół 1.8is, przez chwilę błądziłem w m50b28 ale teraz już wiem , że z Isa będę wstanie mieć tyle samo frajdy!
-
- User
- Posty: 54
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 22:28
- Imię: m
- lokalizacja: Poznań
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres strona 4!
Idealny silnik jesli chodzi o spalanie vs osiągi .
Jadąc bez doladowania pali mało w stosunku do np. m50 .
Nm mogło by być troche więcej, przy tej mocy.
Gratki dobrze to wyszło.
Jadąc bez doladowania pali mało w stosunku do np. m50 .
Nm mogło by być troche więcej, przy tej mocy.
Gratki dobrze to wyszło.
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres strona 4!
To jest 1.8 tu przyrosty momentu będą znacznie mniejsze aniżeli we większych pojemnościach. Wszystko jest jak należy, efekt ponad oczekiwania bym rzekł
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- User
- Posty: 54
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 22:28
- Imię: m
- lokalizacja: Poznań
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres strona 4!
Efekt super jak najbardziej.
Wrzuce w dziale projekty inne 1.8 tez bedzie wykres.
Wrzuce w dziale projekty inne 1.8 tez bedzie wykres.
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres strona 4!
no no jestem ciekaw co w mojej hondzie wyjdzie :-)) mam nadzieje ze podobnie przy znacznie mniejszym doladowaniu
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres strona 4!
Otóż to, liczyliśmy na 250KM/350Nm, było 365Nm na dokoksowanym zapłonie, ale po nagrzaniu dolotu miał tendencje do stukania, trzeba było odjechać.Karolo pisze:To jest 1.8 tu przyrosty momentu będą znacznie mniejsze aniżeli we większych pojemnościach. Wszystko jest jak należy, efekt ponad oczekiwania bym rzekł
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance