E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona 7!
-
- User
- Posty: 39
- Rejestracja: 24 lis 2014, o 19:59
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Trebaczew
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Hmm założyłem nowy temat. Wtrysk lpg w fazie ciekłej ,zobacz może zmienisz zdanie .
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Mod na podstawie tutoriala:serek_pl pisze:Hej! Ma pytanie odnośnie pojedynczych cewek. Możesz zrobić fotki sposób montażu do pokrywy. Patrze że wykorzystałeś długie szpilki to na nich trzyma się ta blacha? I jeszcze jedno pytanie jakie od jakiego silnika użyłeś cewek?
Pozdrawiam
Janusz.
http://www.e30zone.net/e30zonewiki/inde ... il_On_Plug
Jak wyżej przyjaciel zaprojektował blachę alu, ona jest przykręcana z pokrywą do głowicy. Cewki są z M52.
Wygrzebałem rysunek przyjaciela - chyba na podstawie tego była wycinana, otwory pod cewki powinny mieć średnicę fi40, a nie fi30:
-
- User
- Posty: 54
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 22:28
- Imię: m
- lokalizacja: Poznań
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Odprezenie silnika daly tloki czy korbowody?
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Korbowody M42B18 i M50B25V mają 140mm, odprężenie dały tłoki.Łysol pisze:Odprezenie silnika daly tloki czy korbowody?
-
- Nowy na forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 paź 2014, o 20:07
- Imię: Karol
- lokalizacja: włocławek
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
a wiesz moze jak by było gdyby sie zamontowało tłoki i korby z m50 ?
-
- User
- Posty: 54
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 22:28
- Imię: m
- lokalizacja: Poznań
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Nigdzie nie znalazłem info na temat uszczelki pod głowicą.
Montowałeś uszczelkę 1,74 czy grubsza 2,04 ?
Montowałeś uszczelkę 1,74 czy grubsza 2,04 ?
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
M50 miało różne korby i tłoki. Polecam kalkulatory online.karl904 pisze:a wiesz moze jak by było gdyby sie zamontowało tłoki i korby z m50 ?
Najzwyklejszy Victor Reinz dedykowany do M42B18.Łysol pisze:Nigdzie nie znalazłem info na temat uszczelki pod głowicą.
Montowałeś uszczelkę 1,74 czy grubsza 2,04 ?
-
- User
- Posty: 54
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 22:28
- Imię: m
- lokalizacja: Poznań
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Naprawde ciekawy projekt - gratki wyników .
Od jakich obrotów nachodzi nadciśnienie ?
Od jakich obrotów nachodzi nadciśnienie ?
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Zaczyna wstawać przy około 2000rpm, dalej jest 1b@3000rpm, później peak 1,3b i 1,2b do końca obrotów.Łysol pisze:Naprawde ciekawy projekt - gratki wyników .
Od jakich obrotów nachodzi nadciśnienie ?
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
LPG masz ustawione, że przy zadanych obrotach po prostu wyrzuca na benzyna?
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
LPG działa w zakresie 0-4000rpm oraz do 30% obciążenia silnika ZTCP (0,3-0,5b okolice), to dosyć zachowawcze ustawienie, bo na tym osprzęcie około 180KM instalka obsłużyłaby.KonradGT pisze:LPG masz ustawione, że przy zadanych obrotach po prostu wyrzuca na benzyna?
-
- Nowy na forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lip 2014, o 16:09
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
hej jak tam auto śmiga ? jestem szalenie ciekaw jak to jeździ fajnie że padło właśnie na ten silnik a nie kolejne m50
sam kończę projekt e30tki i wybrałem właśnie ten silnik jako serducho , a czytając ten topic serce rośnie było by super gdyby wpadł jakiś onboard choć domyślam się że trzeba poczekać do wiosny z trakcją
osobiście mam dylemat czy iść w kompresor czy w turbo bo w serii na pewno mojego m42 nie zostawię
Pozdrawiam i szczerze gratuluję.
sam kończę projekt e30tki i wybrałem właśnie ten silnik jako serducho , a czytając ten topic serce rośnie było by super gdyby wpadł jakiś onboard choć domyślam się że trzeba poczekać do wiosny z trakcją
osobiście mam dylemat czy iść w kompresor czy w turbo bo w serii na pewno mojego m42 nie zostawię
Pozdrawiam i szczerze gratuluję.
-
- Nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 17:25
- Imię: Adam
- lokalizacja: Ostrołęka
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Podpinam się pod przedmówcę. E30 318is i cały czas zastanawiam się czy turbić ten motor czy swap na m50b25. Dawaj jakieś info co i jak, bo ciekawość zżera!
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
Auto nadal jest zazimowane, oczekujemy na wiosenną, ładną pogodę, by naprawić kolektor wydechowy, zejść z boostem do 1-1,1b, wystroić na igłę (dołożenie zapłonu i ogarnięcie AFRu w każdych warunkach). Trwają też rozważania nad wsadzeniem dużej głowy 3,15 ze względu na szybko kończące się biegi oraz modyfikacji osprzętu LPG, by zniósł do 300KM.Paczek pisze:hej jak tam auto śmiga ? jestem szalenie ciekaw jak to jeździ fajnie że padło właśnie na ten silnik a nie kolejne m50
sam kończę projekt e30tki i wybrałem właśnie ten silnik jako serducho , a czytając ten topic serce rośnie było by super gdyby wpadł jakiś onboard choć domyślam się że trzeba poczekać do wiosny z trakcją
osobiście mam dylemat czy iść w kompresor czy w turbo bo w serii na pewno mojego m42 nie zostawię
Pozdrawiam i szczerze gratuluję.
Jak wystroimy to może jakiś onboard z zegarów się pojawi.
Kompresora możliwości kończą się tam, gdzie zaczynają się możliwości turbo. Chyba, że komuś nie zależy na mega mocach, a reakcji na gaz oraz liniowemu oddawaniu mocy.
Wolnossące M50B25 w budzie E30 będzie gorzej wyważone i ogólnie bez porównania słabsze od M42T.sensati0n pisze:Podpinam się pod przedmówcę. E30 318is i cały czas zastanawiam się czy turbić ten motor czy swap na m50b25. Dawaj jakieś info co i jak, bo ciekawość zżera!
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- User
- Posty: 90
- Rejestracja: 5 mar 2011, o 08:44
- Imię: Adam
- lokalizacja: Białystok
Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - daily z LPG i klimą
A czy realne jest celowanie w m42b20 w 400koni??