E36 touring- powered .
-
- Turbo-Team
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
- Imię: Krzysiek
- lokalizacja: Wojnicz
- Lokalizacja: Wojnicz
Re: E36 touring- powered .
Jak dymi z odmy to cisnienie ucieka na dół. czapka i tłoki w góre
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: E36 touring- powered .
Po groma mam szukać mocy w gurnych partiach obrotowych w sliperze ?? I tak nie będę jezdzić pod czerwone pole a na dodatek hydraulika średnio na jeża lubi takie obroty. Co do spływu jest nisko i mógł nawet on powodować kopcenie turbiny, ciężko stwierdzić.
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: E36 touring- powered by parts Kamil S.
Dziś w końcu zabrałem się za silnik.
Po ściągnięciu głowicy tłok wygląda obiecująco
Nawet po wyjęciu go na pierwszy żut oka był w miarę ok
Lecz po wyjęciu pierścieni pokazał się diabeł
Półki twardo się trzymały razem z pierścieniami, nie narobiły żadnego bałaganu na gładziach cylindra . Niestety 1.3 Bara było za dużo dla tych tłoków, teraz trzeba się zastanowić czy wymienić jeden tłok i pierścienie a silnik zostawić w okolicach Bara czy iść grubo w kuciznę i 1.5 bara .
Co ciekawe 0.9 bara i 428 koni na 5 sprawnych cylindrach daje bardzo fajny wynik . Nurtuje mnien tylko pytanie ile było na tych 1,3 bara przy 6 sprawnych cylindrach.
Po ściągnięciu głowicy tłok wygląda obiecująco
Nawet po wyjęciu go na pierwszy żut oka był w miarę ok
Lecz po wyjęciu pierścieni pokazał się diabeł
Półki twardo się trzymały razem z pierścieniami, nie narobiły żadnego bałaganu na gładziach cylindra . Niestety 1.3 Bara było za dużo dla tych tłoków, teraz trzeba się zastanowić czy wymienić jeden tłok i pierścienie a silnik zostawić w okolicach Bara czy iść grubo w kuciznę i 1.5 bara .
Co ciekawe 0.9 bara i 428 koni na 5 sprawnych cylindrach daje bardzo fajny wynik . Nurtuje mnien tylko pytanie ile było na tych 1,3 bara przy 6 sprawnych cylindrach.
-
- User
- Posty: 91
- Rejestracja: 28 maja 2014, o 18:43
- Imię: Tomek
- lokalizacja: Brzeg
Re: E36 touring- powered .
idz ewentualnie w tloki z n54, tez powinny sporo zniesc
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E36 touring- powered .
To już nie w ten blok...dzorczbond pisze:idz ewentualnie w tloki z n54, tez powinny sporo zniesc
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 touring- powered .
Z tymi tłokami związane są różne historie. Z własnego doświadczenia wiem, że przyjmują bez kłopotu 1.3-1.5 bara. Sam jeżdzę takim daily od kilku miesięcy z takim wynikiem:
Buduje takie silniki często i tłoki, które się tam wkłada są wizualnie w co najmniej bdb. stanie a pomiarowo db+. Niemniej jednak spotkałem się z dwukrotnie z sytuacją, w której wyjąłem taki tłok już bezpośrednio z M44 z urwaną druga półką (tak z silnika N/A M44B19). Późniejsze dochodzenie do przyczyny problemu wskazało na lejący wtrysk akurat nad uszkodzonym tłokiem, miał 45% rozrzut wydajności jak się okazało po badaniu... Sytuacje taką napotkałem dwukrotnie. W silnikach doładowanych gdzie jest paliwo i nie ma stuku, jeżdzą bez problemu.
Jak dla mnie to powinieneś pozyskać drugi taki tłok o podobnym wymiarze, wstawić go i jeździć. Sprawdź sobie wtryski na maszynie, bo tu czasem leży problem. I wcale denko nie musi być upalone, ani pokaleczone żeby półki nie było.
Buduje takie silniki często i tłoki, które się tam wkłada są wizualnie w co najmniej bdb. stanie a pomiarowo db+. Niemniej jednak spotkałem się z dwukrotnie z sytuacją, w której wyjąłem taki tłok już bezpośrednio z M44 z urwaną druga półką (tak z silnika N/A M44B19). Późniejsze dochodzenie do przyczyny problemu wskazało na lejący wtrysk akurat nad uszkodzonym tłokiem, miał 45% rozrzut wydajności jak się okazało po badaniu... Sytuacje taką napotkałem dwukrotnie. W silnikach doładowanych gdzie jest paliwo i nie ma stuku, jeżdzą bez problemu.
Jak dla mnie to powinieneś pozyskać drugi taki tłok o podobnym wymiarze, wstawić go i jeździć. Sprawdź sobie wtryski na maszynie, bo tu czasem leży problem. I wcale denko nie musi być upalone, ani pokaleczone żeby półki nie było.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Turbo-Team
- Posty: 239
- Rejestracja: 17 cze 2012, o 15:30
- Imię: Darek
- lokalizacja: Rydy
Re: E36 touring- powered .
Karol tłoki były u ciebie brane. Jak na razie nie znalazłem żadnej sensownej propozycji cenowej tych tłokow. Narazie będę szukać a jak nie znajdę może pójdę w kucizne